بازدید 3935

ترفند جالب پرسپولیس برای فرار از حکم ۱۲۰میلیاردی

باید دید قاضی پرونده به این استدلال توجه می‌کند یا رای بدوی تایید می‌شود و پرسپولیس پول هنگفتی را بخاطر امضای یک مدیر گمنام و حراستی که مدت کمی اداره باشگاه را برعهده گرفت، بدهکار می‌شود. 
کد خبر: ۱۲۲۰۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱ 06 February 2024

باشگاه پرسپولیس به محکومیت ۱۲۰ میلیارد تومانی که با شکایت یک شرکت تبلیغاتی رقم خورده، اعتراض کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مدیران پرسپولیس با طرح یک ادعای جدید که در واقع ترفند حقوقی وکلای سرخ‌ها در پرونده است، سعی دارند اصل این قرارداد را بی اثر کنند.

 باشگاه پرسپولیس به دلیل شکایت یک شرکت تبلیغاتی به عنوان ریحان فیلم در پرونده‌ای که مربوط به سال 1398 است، به پرداخت مبلغ حدود 120 میلیارد تومان محکوم شده است.

این مبلغ را ایرج عرب مدیرعامل وقت پرسپولیس دریافت کرده و بابت آن قرارداد بلیت فروشی را به ریحان فیلم تحویل نداده است. سپس حتی اصل پیش دریافت ۷میلیارد تومانی را هم پس نداده است!!

در همین زمینه باشگاه پرسپولیس به تازگی با ارائه مستنداتی به رأی صادر شده از سوی دادگاه اعتراض کرده است. سرخپوشان مدعی هستند در زمان عقد قرارداد با امضای ایرج عرب با این شرکت تبلیغاتی، نام حمیدرضا گرشاسبی در سامانه ثبت شرکت‌ها به‌عنوان مدیرعامل پرسپولیس درج شده بود و براساس قانون عقد قرارداد و امضای عرب با این شرکت غیرقانونی بوده است.

حالا باید دید قاضی پرونده به این استدلال توجه می‌کند یا رای بدوی تایید می‌شود و پرسپولیس پول هنگفتی را بخاطر امضای یک مدیر گمنام و حراستی که مدت کمی اداره باشگاه را برعهده گرفت، بدهکار می‌شود. 

البته در صورت تایید ادله پرسپولیس، ایرج عرب باید شخصا خسارت این شرکت را بخاطر کار غیرقانونی و بدون مجوز خود پرداخت کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست