بازدید 1540
۹

برای همه نفت تولیدی در کشور مشتری داریم

معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: رویکرد سیاست خارجی دولت سیزدهم مبتنی بر حل مساله، توجه به معیشت و اقتصاد ملی است و در تعاملات با همسایگان و کشورهای غیرهمسایه، بر حل مسائل و مشکلات کشور تمرکز دارد.
کد خبر: ۱۲۲۰۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹ 06 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل ازایسنا، محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری شامگاه ۱۶ بهمن در جلسه بررسی و پیگیری مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به استان در محل سالن جلسات یادگار امام(ره) استانداری با اشاره به بهبود شرایط اقتصادی در کشور اظهار کرد: با اقدامات دولت سیزدهم، امروز برای همه نفت تولید شده در کشور مشتری وجود دارد و در بحث فروش نفت مشکلی نداریم.

وی با تمجید از تلاش های مدیران در استان سمنان گفت: گزارش خوب و مطلوبی از سوی مسوولان استان ارائه شده که این دستاوردها محصول زحمات، تلاش ها و پیگیری های استاندار سمنان، پیگیری نمایندگان استان و مدیران و مسئولان اجرایی استان و راهبری های مقام معظم رهبری است.

وی افزود: الحق و الانصاف کارهای بسیار خوبی در همه جهات در کشور انجام گرفته، پیشرفت های مطلوبی در این چند سال حاصل شده است، اما کارهای نشده و کاستی هایی هم موجود که باید با جدیت دنبال شود.

منصوری ادامه داد: ما معتقدیم که با دولت ساده زیست و سرزنده می توان به قله های موفقیت دست یافت، به همین واسطه ما در دولت سیزدهم به دنبال کار هستیم و نه به دنبال شعار. بی شک به دلیل وجود همین خصلت هاست که مقام معظم رهبری عنوان دولت کار و اقدام را به دولت سیزدهم عنایت فرمودند.

وی تاکید کرد: دولت سیزدهم دولتی خدمتگزار، با عزم راسخ و از جنس مردم و برای مردم است. در واقع این دولت در مقابل دولت های منت گذار، دولت های وعده دهنده و با ادعای فراوان قرار دارد.

معاون اجرایی رئیس جمهور اظهار کرد: دولت آیت الله رئیسی، در مقابل دولت های سرسپرده به بیگانگان برای کمک، متکی به نخبگان و توان داخل است و کارهای بسیار بزرگ و جدی نیز با نگاه مومنانه دولت در راستای حل شدن مشکلات و برطرف نمودن نقاط ضعف به انجام رسید.

وی تصریح کرد: رویکرد دولت در سیاست خارجی، تقویت و توجه به امنیت ملی و تقویت جبهه مقاومت است که این‌ مهم در نهایت اثرات مثبتی بر مسائل و مباحث داخل کشور نیز خواهد داشت.

سرپرست نهاد ریاست جمهور با اشاره به پیگیری مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به استان عنوان کرد: انقلاب اسلامی با ایستادگی و توجه به آرمان ها و ارزشها و با دوری از تساهل و تعامل بر روی ارزش ها و اعتقادات دینی تاکید کرده و به سمت قله های پیشرفت حرکت خواهد کرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: طرح های انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمال در دولت سیزدهم از چند محور و با سرمایه گذاری از طریق مدل های مختلف تامین مالی، در حال پیگیری است که انشالله مساله آب سمنان را نیز با جدیت دنبال خواهیم کرد.

منصوری گفت: شاخص رشد کشور امروز به بیش از ۶ درصد رسیده، در حوزه نفت شاخص رشد به نزدیک ۲۰ درصد رسیده است و با افتخار اعلام می کنیم امروز برای نفت کشور مشتری وجود داشته و هر آنچه که تولید می شود را به فروش می رسانیم.

وی یادآور شد: در حوزه مسکن، وعده های داده شده در حال محقق شدن بوده و تا امروز میزان احداث مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن به بیش از دو میلیون واحد رسیده است‌.

معاون اجرایی رئیس جمهور همچنین گفت: دولت سیزدهم طی مدت عمر خود، توانسته تاکنون ۱۶ هزار تخت بیمارستانی را نوسازی و اضافه کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: وضعیت نرخ تورم در کشور اندکی بهتر شده اما معتقدیم که در راستای کاهش بیش از این و مهار تورم باید بیش از پیش تلاش شود؛ تورم ما در حوزه مسکن نیز با تدابیر اتخاذ شده بالغ بر ۶ ماه گذشته در عدد منفی باقی مانده است.

منصوری تاکید کرد: ظرفیت های داخلی کشور در صورت مدیریت جهادی و برنامه ریزی صحیح، برای پیشرفت و بالندگی کشور و برطرف نمودن مسائل و موارد کافی است.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری ضمن تقدیر از پیگیری مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور توسط استاندار سمنان، گفت: در حوزه عمرانی ۱۰۰ درصد و در حوزه اقتصادی نیز بالغ بر ۸۰ درصد مصوبات سفر رئیس جمهور به استان اجرایی شده است که در آستانه دور دوم سفر رئیس جمهور، ضرورت دارد با یک همت ویژه در راستای به سامان رسیدن پروژه های نیمه تمام این استان گام برداریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
مهم تر از وجود مشتری اینه که داری چند می فروشی؟؟؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
بازهم مهمتر این است که چه کسی میفروشدچند میفروشد چقدر دلالی برمیدارد بیچاره مردم
پس تولید نفت کشور خیلی پایینه که وضع اقتصاد اینقدر داغونه
۱- امروز برای نفت کشور مشتری وجود داشته و هر آنچه که تولید می شود را به فروش می رسانیم!! با چه قیمتی و چه تخفیفی ؟ پولش هم می گیرید؟ پس پولش کو؟
۲-امروز میزان احداث مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن به بیش از دو میلیون واحد رسیده است‌.؟؟‌این دو میلیون واحد چقدر پیشرفت فیزیکی دارند؟
۳-تورم ما در حوزه مسکن نیز با تدابیر اتخاذ شده بالغ بر ۶ ماه گذشته در عدد منفی باقی مانده است. دقیقا چه تدبیری ؟؟ علت کاهش قیمت رکود بازار به دلیل قیمت خیلی بالا هست که کسی نمی تواند خرید کند!!!!!!
آخه چرا اینهمه دروغ می گید ؟؟
برای پیگیری : چای دبش ، مدیر کل ارشاد ، سکه های نماینده مجلس!!!!!
ای کاش و ای کاش رویکرد دولت کاملاً برعکس این " رویکرد سیاست خارجی دولت سیزدهم مبتنی بر حل مساله، توجه به معیشت و اقتصاد ملی است و در تعاملات با همسایگان و کشورهای غیرهمسایه، بر حل مسائل و مشکلات کشور تمرکز دارد " بود. آخه این چه تعاملی است که با موشک انجام می شود. من فکر می کنم مردم را به مسخره گرفته اید!
بله چین به قیمت مفت خریداره
مفت بفروشی نعلومه مشتری داره!!!!
چنان خرخره چین گشاده و میخوره و پول نمیده اینم صادرات
ولی با چه قیمتی؟ چند درصد از جیب مردم بدبخت ایران تخفیف میدن؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست