بازدید 164978

وعده‌ای که سردار رادان به آن عمل کرد

فرمانده کل انتظامی گفت: اعلام کردیم که مردم باید اقدامات ما را چه در حوزه مواد مخدر و چه در حوزه سرقت لمس کنند و ما به وعده خود در جمع آوری معتادان متجاهر عمل کردیم.
کد خبر: ۱۲۲۰۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲ 05 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، سردار احمدرضا رادان؛ فرمانده کل انتظامی در همایش تخصصی روسای پلیس مبارزه مواد مخدر سراسر کشور، اظهار کرد: امروز دشمن به دنبال  تهدیداتی برای کشور ما است؛ اولی تحریک گروه های تروریستی در اطراف ما نظیر جیش الظلم و انصار الفرقان و ... و دیگری موضوع مواد مخدر است که می تواند آسیب های فراوانی به کشور ما وارد کند.

بالغ بر ۵۰۰ تن مواد در ۱۰ ماه امسال کشف شد

وی با بیان اینکه در همایش قبلی به مردم قول جمع آوری معتادین متجاهر در محله‌های شوش و هرندی را دادیم و آن را اجرایی کردیم، خاطرنشان کرد: هرگز آمار برای ما در این موضوع حائز اهمیت نبوده و فقط به حسی که مردم از این موضوع می‌گیرند توجه داریم هرچند بالغ بر ۵۰۰ تن مواد در ۱۰ ماهه امسال کشف و ضربات سنگین به باند‌های بزرگ مواد مخدر وارد و عملیات‌های دستگیری سرشبکه‌ها انجام شده است.

سردار رادان با بیان این که مردم به موادمخدر نیز همانند سرقت نگاه می‌کنند، خاطرنشان کرد: در موضوع سرقت فرماندهی انتظامی اقدامات بسیاری انجام داده و زمانی مردم آن را لمس می‌کنند که از آن‌ها سرقت خردی صورت نگیرد؛ موادمخدر نیز همین گونه است مادامی که مردم با معتادین متجاهر مواجه و در محله‌های خود خرده فروشان را مشاهده می‌کنند هیچگاه ذهنشان به سمت اقدامات بزرگی که انجام می‌گیرد در این عرصه‌ها نمی‌رود.

فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: در اجرای طرح‌ها باید همواره طرح مسئله به درستی انجام شود و هرگز نباید آن را به الزامات دیگر گره بزنیم تا بتوانیم در طرح‌های خود موفق عمل کنیم و موضوع معتادان متجاهر را که سال‌ها با آن مواجه بودیم، توانستیم این گونه حل کنیم.

سردار رادان به محله‌های هرندی و شوش که زمانی محل فخر تهران بود، اشاره کرد و گفت: وقتی کلونی‌های معتادین در کنار هم قرار می‌گیرند چهره‌ای زشت از این منطقه مخابره می‌شود و در این میان افراد خیر با نیت خداپسندانه به این افراد غذا می‌دهند و بازارچه اوراق فروشان نیز در کنار آن‌ها نیز محلی برای عرضه اقلام سرقت شده می‌شود و وجود خرده فروشان موادمخدر در این منطقه آنجا را به محلی برای زیست نامتعارف تبدیل می‌کند؛ در چنین شرایطی مردم از پلیس چه انتظاری دارند و چه قضاوتی خواهند کرد.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور به اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در مناطق مورد هدف در استان‌های همدان، خراسان رضوی و کرمان اشاره کرد و گفت: مردم از این اقدامات پلیس احساس امنیت بالایی می‌کنند و یک ترس در وجودشان از تکرار چنین چهره و قصه‌ای وجود دارد که باید تلاش کنیم و با خستگی ناپذیری این طرح را ادامه دهیم.

سردار رادان با تقدیر از همه مسئولان، فرماندهان و کارکنانی که در اجرای این طرح، مقتدرانه عمل کردند، خاطرنشان کرد: وظیفه‌ای که مهم‌تر از جمع آوری معتادان از این مناطق است، تثبیت آن منطقه و رضایت مندی مردم است که امیدواریم با جدیت دنبال شود.

وی افزود: در موضوع مبارزه با موادمخدر باید به نحوی عمل شود که خرده فروشان به هیچ عنوان احساس امنیت نکنند و حتما باید ما سه حلقه عمده فروش، خرده فروش و مصرف کننده را با تمرکز بر خرده فروشان قطع کنیم.

باید تلاش کنیم تا کمپ‌ها و محل‌های نگهداری معتادان به کارگاه‌های تولیدی تبدیل شود

فرمانده کل انتظامی کشور به موضوع توانمندسازی بهبودیافتگان موادمخدر اشاره کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا کمپ‌ها و محل‌های نگهداری معتادان به کارگاه‌های تولیدی تبدیل شود، چراکه این افراد پس از بهبودی نیازمند استقلال مالی هستند و در این زمینه تلاش می‌کنیم بتوانیم نیازمندی‌های سازمان خود را نیز از این کارگاه‌ها برآورده کنیم.

سردار رادان با بیان این که در موضوع معتادین متجاهر نیازمند یک پنجره واحد هستیم و‌ای نقص را رفع کنیم، اضافه کرد: در یک منطقه بررسی شده که یک معتاد متجاهر پس از ۱۰ بار دستگیری و تحویل به مراجع ذیصلاح مجددا رها گشته و به عنوان معتاد متجاهر شناخته نشده است.

در موضوع معتادان متجاهر شاخص ما ارائه آمار نیست

وی خاطرنشان کرد: از دو روز آینده تیم‌های بازرسی به سراسر استان‌ها اعزام خواهند شد تا بررسی کنند معتاد متجاهری در شهر دیده می‌شود یا خیر و به هیچ عنوان در این موضوع شاخص ما ارائه آمار نیست و اگر تیم‌های ما مشاهده کنند در استانی ۱۰۰ هزار دستگیری داشته و در شهر مجددا معتاد متجاهری وجود دارد و در استانی ۵ نفر دستگیری و هیچ معتاد متجاهری مشاهده نشود از نظر ما این استان موفق عمل کرده است.  

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور در ادامه با تاکید بر اشرافی اطلاعاتی در مرز‌ها عنوان داشت: اشراف اطلاعاتی مقدم بر اقدام عملیاتی است و این کار را باید با روش‌ها و توانمندی‌های مختلف در آن سوی مرز‌ها نیز با قوت دنبال کنیم.
سردار رادان افزود: شناسایی اموال قاچاقچیان و تحصیل مال نامشروع این افراد باید در دستور کار قرار گیرد و هنگام دستگیری این اموال نیز به مراجع قضائی گزارش شود.

اقدامات فرهنگی نباید مغفول بماند

وی با بیان این که اقدامات فرهنگی هیچگاه نباید در اقدامات عملیاتی و اطلاعاتی مغفول بماند، گفت: امروز باید آگاه سازی‌های بیشتری در راستای عملیات روانی و جلوگیری از آسیب‌هایی که برخی موادمخدر صنعتی در بین جوانان رواج یافته صورت گیرد.
فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر مبارزه جدی و توامان با قاچاقچیان موادمخدر خاطرنشان کرد: افرادی که به روی ماموران قانون آن هم برای حمل موادمخدر سلاح می‌کشند قطعا با حکم قانون از پای در می‌آیند.

در این همایش از تعدادی از خانواده‌های شهدا عرصه مبارزه با موادمخدر توسط فرمانده کل انتظامی کشور تقدیر شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲۴
سردار محترم فکری بحال سارقین متاجر وحرفه ای بکن بخصوص درفیروزاباد فارس و ای پا بند الکترونیکی را عملی اجرکم عند الله ما کشاورزان دیگه ذله شده ابم داد رسی نژست تو به فریاد مان برس
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
جلوی ورود مواد مخدر را از شرق کشور بگیرید دیگر معتادی نمی ماند که شما بخواهید آنها را جمع کنید، تا زمانیکه مافیای مواد مخدر وجود دارد اینکارها فایده ای ندارد
پارک ها پر معتاد هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
جمع کردن معتادان ..پاک کردن سوال هست،، اگه راست میگی مافیای مواد مخدر کشور را جمع کن که کشور و جوانان بدبخت را به آتش کشیدن.
عجب!
درود بیکران می فرستیم به بزرگ مردان مجاهدان نیروهای امنیتی و انتظامی نیروهای مسلح انتظامی که شجاعانه سینه سپر کردن در مقابل هر گونه نا امنی در کشور از قبیل مبارزه با ارازل اوباشها در هر لباس ارازل اوباشی .
پاسخ ها
...
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
اونایی که منفی میدان نمی دونم چقدر بی لیاقت هستند
نیروی انتظامی این همه زحمت می کشه شب و روز تا امنیت ما را برقرار کند.
این را هم بدانید خیلی از کشور های همسایه و کشور های اروپایی امنیتی که ما داریم را ندارند
می دانید در میزان دزدی که در میزان دزدی آمریکا در صدر جدول هست و ما در رده ۷۵
همه این ها را مدیون نیروهای زحمت کش انتظامی هستیم
به وعدتون در خصوص معیشت کارکنان عمل کنید که از همه چیز مهم تر است
راستی سردار در ماه جند نفراز پرسنل فراجا رو اخراج می کنی
نیروی انتظامی جمعشان می کند ولی نه جایی برای نگهداری دارن و نه کاری برای بعد از آزادی و نه امکاناتی برای ترک لذا دوباره بعد از مدت کوتاهی به جامعه و خیابان برمی‌گردند.
پاسخ ها
...
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
جمعیت معتادان ما خیلی کمتر از کشور های اروپایی است پس دلایل شما معتبر نیست
این افاغنه رو هم جمع کنی و ببری بسمت مرزها و شرشون رو از ایران و ایرانی کم کنی دستتو هم می بوسیم!
پاسخ ها
عبدالخالق هوتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
وای چی میشه میددنی چقدر جوانای ما بیکاروسرخورده ان ازدست این افغانیا
امیر
| Ukraine |
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
خیالت راحت خود مردم افغان نه افاغنه ..... یه حرکت میزنن که هرچی کارگر تو معدن و ساختمان و کوره ها رو بزور ببرن افغانستان چون روسیه قول داده کشور کمک کنه..ببینم جوون های شما میرن یا نه..این حرکت حتما انجام میشه..و قرار نیست کسی جلوشو بگیره..
آرمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
اونایی که میگن جمعیت معتادانی ما خیلی کمتر از کشورهای
اروپایی هس ت یا واقعا نمیدونند یا خودشون رو به نفهمی میزنند ،آمار معتادانی ما اصلا حقیقت ندارها و کذبه، چون معتادین مثل کشورهای آروپایی آزاد نیستن و خار و پسر دور از خانواده و در خفا مواد مصرف می‌کنند اصلا آماری از اونها نیست خدا می‌دونه چقدر دانشجو وجود داره که بهانه نخوابیدن و درس خواندن شیشه مصرف می‌کنند و تمام مواد فروش‌ها با باج دادن راحت کاسبی میکنند
برای پرسنل بیچاره چه کار کردید که فقط دارند خون میدهند .سختی کار فراجا چی شد ؟ یعنی کار خبر نگار و اتشنشان از کار پلیس سختره؟ ه جز مشاغل سخت محسوب میشوند مسکن پرسنل چی شد چند غاز حقوق میدهید ۶۰ درصد بابت اجاره خونه صرف میشه انگیزه پرسنل برای خدمت چی هست ایا تصویب خدمت ۳۵ سال انهم برای پرسنل فراجا با اونهمه خطر پذیری و مشقت و سختی و استرس سر کار با ارازل اوباش .این حق پرسنل فراجا نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
معیشت پرسنل فراجا اگه برای فرماندهان اهمیتی داشت وضع پرسنل الان این نبود که مجبور بشن با خفت و خواری برن دنبال شغل دوم و سوم و نگهبانی بانک و بیمارستان یا اسنپ . فرماندهان فراجا با له کردن پرسنل از اونا بعنوان پله ی پیشرفت خودشون استفاده می کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
درود بر مرد خسته ناپذیر جبهه های حق علیه باطل که دشمنان از نام و یادش می‌ترسند
خدا قوت سردار دست مریزاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
همین
تو به معیشت و حقوق پرسنل برس و توجه کن مطمئن باش جرم و جنایت تو کشور خیلی کمتر میشه
سردار خیلی خوبه خودت ۸ ساعت کار با ماشین شاسی بلند میبرن میارن من یک ساعت در راه کارم هستم ۱۰ ساعت کار میکنم تازه بعدکار کار دوم شروح میشه اسنپ تا۱۱شب اگر روز یه نخود نزنم میمیرم از خستگی لطفا اقدام کنید دولت برای ۶۰ سال ببا لا کوپن بده ۰۰۰یه ایرانی بدبخت
اره لامصب چه وعده ای معتاد بیچاره اون طرف خیابان به ایستی بگو بیا میاد تو این زمستان سیاه دیگه جمع کردن داره اگر راست میگید ارازل و سارقین و باند های مواد مخدر و اختلاس گرها رو دستگیر کنید نه معتاد بیچاره که یا از خماری یا نعشع
چه کاری برای پرسنل کردی؟فشار استرس زیاد حقوق کم.به فکر معیشت پرسنل هم باشی بد نیست
سردارهنوز درداخل شهرهاافرادی اقدام به فروش موادرمخدرمی کنند وروزانه۱۰۰ الی ۲۰۰ نفربرای خرید موادمخدر درخانه اش می آیند بارهااهالی شکایت کرداندولی برخوردی نشده حوزه مبارزه مواد مخدرخیلی ضعیف است یانمی خواهندبرخوردکنندیا.....؟
دیروز عصر دور میدان فردوسی من سە تا دیدم (کرمانشاە متهاجر مییگم )
پس خدارو شکر به قلب فساد زدید سردار. خدا میدونه که چه رنجها کشیدی در این مسیر سخت و پر از خطر.
سردار تشکر خدا قوت . انشالله که در حقوق مزایای کارکنان هم تغییری حاصل شه . گرچه کاری سخت است . دوم بحث خانه دار نمودنن کارکنان مهم است که دارن زجر میکشن و متواری میشن . سوم آزاد راه حدید شیراز اصفهان ناامن شده بارکنی و سرقت شکل میگیره نیاز به استقراره یگان نظامی در چند نقطه می باشد
همش دشمن سارقین در شهرهای شمالی زندگی مردم رو نابود کردند عوضش امنیت داریم
فقط گجنس های سنتی رو گرون کرد ،صنعتی زیاد شد و ارزون
خسته نباشید سردار ولی خودتون میدانید که موادی که گرفتید مصرف جزئی از کل هست و حتی در مشهد چندان تغییری مشاهده نمیشه و در ضمن انسانهای سالم برای معیشت دارند زیر بار گرانی تلف میشوند آنوقت شما میتوانید برای این بیماران کاری انجام دهید خدا کند که بشود و فقط در تریبون و در حد حرف نباشد
متاسفانه در منطقه های تهرانپارس از پارک سرخ حصار گرفته تا جاجرود وبلعکس آن توزیع کنندگان مواد مخدر که جولان می‌دهند یا در شهرصالحیه بهارستان سرآسیاب ملارد خیابان مولوی وبازار شبانه روزی هستند وهیچ هم کم نشدند دیگه کجاهارا بگیم
`لطفا به اطلاع سردار رادان برسانید مشکلاتی که به اطلاع سامانه 110110 از سوی مردم ارسال میشه مثل سابق پیگیری نمیشه. متاسفانه کامل پیگیری نمیشه و نتیجه حاصل نمی گردد
آقای رادان دزدی بیداد می کند شما به کدام وعده تا به حال عمل کردید که این دومی باشد ظرف یک ماه ۲ بار از ماشین من سرقت شده نیروی انتظامی هم می فرمایند در کشوری که رفاه نباشد دزدی بیشتر می شو د
سلام سردار درود بر شرف شما وتمام زحمتکشان نیروی انتظامی بایدهای پاکسازی جامعه همه یکدل وهم صدا شویم وچهره چهرآباد پاک کنیم اما در این بین برای افراد بالای ۵۰ سال وبیماری که نیاز به مصرف مواد مخدر مثل تریاک داریم هم فکری اندیشید آیا قبول دارید بعضی ها بدلیل بیماری ودرد مجبور به چنین کاری هستند.
بازداشت کردن معتادان هنر نیست معتاد بیماریه که گریبان عده ای راگرفته اگر تونستید دزدان واختلاسگران بزرگ وکوچک در دولت واداره هارو جم کنید حسابه
سلام .ای کاش مبارزه واقعی بود .وبعد از گذشت زمان حداقل میگفتن یک درصد کمتر شده .نه اینکه تهران جمعشون میکنن میان شهریار .شهریار جمعشون کنن میرن کرج .مردم نتیجه میخوان نه ژست
محیط کارگاهی حتما گزینه مناسبی هست از قدیم گفتن بهترین تفریح کار هست محیط دوستانه و شاد کار درآمد و گفت و گو و تفریح
خدایی‌زحمت‌کشیدین‌‌اخه‌معتاد‌گرفتن‌داره‌ایه‌دزدهارابگیریناقازاده‌ها
به پرسنل نیروی انتظامی ازهرنظر رسیدگی بفرمایید چون اینها جانشان درخطر هست ومشاغل اینها سخت است به خصوص کسانی که درمرزها خدمت مینمایند.تا با انگیزه بهتری به خدمت خود ادامه دهند.نیروی انتظامی یعنی امنیت جامعه.
میدان کرج پر از معتاد تهران تمام پارک ها پر از معتاد کجا به وعده اش عمل کرد تازه این معتادین هستن که ما می بینیم تو جاهای هستن واقعا به طرز فجیع زندگی میکنن البته معتادین هم مریض هستن بنده به انسانهای که معتاد شدن بی ادبی نمیکنم ولی خواهشنا این بندگان خدا را حداقل ببرن سرو وضعیتشون را درست کنن
کاش افغانیها را هم میفرستادید کشورشان
نیروی انتظامی متاسفانه وسط ماجراس. نه اولشه و نه آخرش. اولش نیس چون بدون اجازه از بالا دستیا حق ورود به قضایا رو نداره بنابراین نمیتونه پیشگیری کنه ازطرفی آخریش هم نیس چون بعد از مرارت و تلاش و زحمات فراوانی که متحمل میشن افراد بزهکار و متعاد و چه و چه را که گرفتن چون امکان نگهداری نیس آخریا ولش میکنن. این وسط نیروی انتظامی فقط داره ضربه میخوره و تلاشش دیده نمیشه. مث یه گردونه است که توش میدویی ولی بمقصد نمیرسی.
سردار رادان تنها چیزی که اصلا بهش فکر نمی‌کند معیشت پرسنل مظلوم فراجا هست.
سردار خدا قوت
سردار یه فکری هم به حال این حمل سلاح سرد بکنید که واقعا داره عده شون زیادتر هم میشه مخصوصا تو سنین پایین‌تر، که فکر می‌کنند جزئی از قدرت بدنیشونه ،خواهش میکنم جلسه ایی با دستگاه قضا آقای اژه ایی بزارید که به این موضوع خیلی مهم رسیدگی بشه ،برای امنیت بیشتر
ممنون
رادان خان فکری به حال پرسنل خودت بکن که ضعیف ترین قشر جامعه شده . جمع آوری معتاد چه دردی از جامع رو دوا می کنه کله گنده ها را جمع کن
ب معیشت نیروها رسیدگی کن چدا نمیرید مجلس دفاع کنی
بیش از75درصد مردان 45 تا65 سال اعتیاد دارند. مگه میشه اکثر مردان جامعه را زندان انداخت. فکر اصلاح باشید. نه پاک کردن صورت مسله
سلام لطف کردن درب منازل معتادین درمنطقه شوش روبستن اما متاسفانه این معتادین ریختن توخیابون مخصوصازیرپل ری ابتدای ۱۵خردادشب هازن وبچه هامون آسایش ندارن التماس میکنیم بیان ایناروجمع کنن.دست شون رومیبوسیم.حتی به جائی رسیدن که توروز روشن جلوی ملت میشینن به موادکشیدن.آخه ماچه گناهی کردیم ساکن این محدوده هستیم.زیرپل ری کوچه شهاب الملک لطفا،خواهش میکنیم رسیدگی کنین.دیگه خسته شدیم ازاین وضعیت.
فکری به حال و معیشت و زندگی پرسنل بکن فرماندهی هراستان ازاضافیکاری پرسنل بیشترین پول رابرمیدارن وبرای خود تو طرقبه شاندیز ویلا میخرن
اصلا م خسته نباشید چون شمام هم مثل فرماندهان قبلی فکری ب حال وضع اسفناک اقتصادی و معیشتی پرسنل نکردید . این همه شهید داره میده فراجا فقط بلدید برید خونه شهدا عکس بگیرین
والا نه سرقت کم شده معتادم که تو خیابونا پره
کجا معتادان جم کردی خیلی نسبت به قبل بیشتر شدن چ
اين ارازل و اوباش و سارقين كه بدتر از معتادان هستند و اقدام موثري انجام نشده
به فکر اختلاس گران آقازاده ها باشید

که کشور را غارت می کنند
دستتان درد نکند ولی خواهشم آینه که با دکه روزنامه فروش که الان به جای روزنامه شده مرکز پخش گل به جوانها شده برخورد بشه یا اینکه جمع بشه
45 ساله مبارزه میکنن وهر رروز مواد صنعتی جدیدی وخیلی ارزان‌تر از سنتی بهبازار میاد
مواد مخدر کیلویی که نمیاد سردار خودتم از من بهترمیدونی لطفا جلو واردات تنی رو بگیر مطمن باش دیگه معتادی نخواهیم داشت
رادان فکری به حال پرسنلت بکن ازهمه بدبخت ترن چه میگی واسه خودت
من از پرسنل فراجا هستم..سردار جرا ب فکر معیشت پرسنل نیستی..شما این مشکل و حل کن..بخدا قسم ی سال ی وام میخوان بهم بدن پدرم و درآوردن.. ولی اگه ی آدم فروش ی گذارش بده خیلی سریع باش برخورد میشه..ک اگه گزارش صحت داشته باشه ک اخراجی اگه هم نباشه میشه واویلا قبل مصیبت..سردار خدایی پرسنل برات مهم هستن؟
خسته نباشید سردار
خسته نباشید نیروهای غیور انتظامی
سردار جدیدا از نفری شنیدم ک منزلش ب سرقت رفته ب مبلغ 1میلیارد،اگاهی بعد از 40دقه رسیده و گفته دستوره ک فقط ب مسائل جنایی رسیدگی بشه.سرقت بیداد می‌کنه از اینور میگیرن از اون ور با فیش آزاد میکنن،بیشتر سرقت‌ها ی دمه دستی برا معتاداس.هیچکس هم رسیدگی نمیکنه
سردار رادان خسته باشید تناقضات زیادی دیده میشود. در عملیات شما سوداگران مرگ در استان هایدر قلب کشور لرستان ایلام کرمانشاه ۴۰۰هزار هکتار کشت خشخاش انجام گرفته اینو چکار می کنید
همشون برمیگرده به بیکاری و نبودن شغل و درامد مناسب و این تورم... اینها باعث میشه مردم دست به کار خلاف بزنه... دزد گرفتن هنر نیست علت دزدی رو درست کنید...مشکل تورم و بیکاری رو حل کنن.. تا مردم بسمت کار خلاف نرن...
پاسخ ها
ایرج
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
درود بر شما
باسلام تا وقتی در زندان مواد پخش می‌شود هیچ راهی برای از بین بردن سرقت نیست میاند بیرون نمیتونند کار کنند دست به سرقت می‌زنند که خرج عملشون دربیاد
دروغه توی مشهد وسط بلوار ها پرازمعتاد ودرحال استعمال
سردار از معیشت پرسنل چخبر یا اصلا خبر داری پرسنل چطوری زندگی میکنن یا ول کردین
متاسفانه سردار هنوز خبر نداره که در بلوچستان هر خیابانی از اصلی ترین خیابان‌های شهر هم هست یه بازار سیاه مواد مخدر وجود داره و تا همین دیشب من بازار چابهار میرفتم بچه کوچک صدا میزد بیا خشیش تریاک شیره مشروب هست هنوز خیلی مونده تا جمع شوند
بهتر است کمی هم بفکر معیشت پرسنل باشید که ناچار نشن چه قبل بازنشستکی چه بعد ان دنبال شغل دوم وسوم نیاشن وضعیت پرسنل نسبت به سایر نیروها بدتر است
تا وضعیت معیشت پرسنل درست نشه وضع از الانم بدتر میشه.مردم عزیز وضعیت بدتون بخاطر حقوق مزیا و عدم رسیدگی به این پرسنله کار نمیکنن حقم دارن
سلام حکومت داری،ازآن توست و راه حضرت علی ع سخت بود وراه تونیز سخت تر خدابه خودت و همکارانت صبر و شجاعت اعطافرماید .
سردار شما چرا در افق دنبال جرم میکردی بعضی از کلانتری موقع بازرسی که کلاً دستشون چسب داره کلانتری ایزد شهر ماشین منو توقیف کرده موقع تحویل نه از باند خبری بود نه لوازم کار اون میگه کلانتری کلانتری میگه اون من خودم با چشم خودم دیدم گروهبان باند آورده بود داخل اتاق افسر نگهبانی بعد زد زیرش به نظرم شما یه طرح داخل سازمان بزن بعد نوبت ملت
سلام
سارقان منازل در تبریز بیداد می‌کنند و نیروی انتظامی نظاره‌گر است. امیدوارم سردار رادان بتونه اما از زمان سرقت منزلم من یکی ناامید شده‌ام.
اون بنده خدای که میگه نمیدونم چرابعض ها نمره منفی میدن اونها مال باخته هستن نه به مالشون رسیدن نه به دوزدشون
کجا جمع شدند معتادها .اصفهان علنا در پارکهاش مواد خرید وفروش میشه مامورا کاری نمی تونند بکنند.مثلا خ کهندژ پارک لا له و زینبیه پر مواد ۳ سوته مواد خریده میشه.اقای رادان حرف تا عما خیلی فا صله دار نکنه مردم سالم رو گرفتین
سردار دلسوز قبل از شما انسانهای زیادی به جنگ این اژدها آمدن. همه کار. روز به روز بدتر شد. باید ریشه را خشکاند. وگرنه زحمت شماره هم
باسلام . شغل انتظامی خیلی سخته . بعضی از پرسنل فراجا باوجود اینکه هرچه درخواست میدن که از سازمان بیرون بروند ، متاسفانه و بدبختانه دو دستی اونا را چسبیدن و اجازه نمیدن بیرون بزن.
من تشکر میکنم از کلیه پرسنل نظامی کشورم از ارتش سپاه نیروی انتظامی ولی من این مطلب که به وعده معتعادن متحاج جمع شودن قبول ندارم یه سر به محله یافت آباد ومحله های پایین شهر بزنی میبنی چطور تو هم میلولان
سلام وخداقوت
سرداررادان عزیز،رشت پشت ترمینال و محله ی آزاد وکوچه مرداد هم یه سری بزنید،،،غافلگیرمیشوید،،،باتشکر
سردار اگر بتوانید نسل فروشنده مواد را ریشه کن کنید کار بزرگی کرده اید ودعای پدر و مادرها همراه شما خواهد بود.
سردار حتما یسری هم به مشگین شهر بزنید تا جمع آوری را از نزدیک ببینید فقط تعجب نکنید
با ماهی ۱۱ ميليون با دو تا بچه مگه میشه کار کرد با نیسان بار میبرن همکاراتون آقای رادان خستگیش رو تو کار میارن تا به فکر حقوق و معیشت کارکنان نباشی روز به روز بدترم میشه امسال چند نفر از همکاراتون سر کار نیومدن خبر دارید فقط بخاطر معیشت که ندارن یا حق
آفرین سردار قیمت تریاک بالا رفته ولی بجاش دارن شیشه کریستال مصرف میشه چه فاجعه ای بشه
چه فایده پلیس زحمت میکشه جمعشون میکنه ولی سازمان‌هایی که وظیفه نگهداری وسازماندهی اینها رودارن درست عمل نمیکنن وباز روز از نو روزی ازنو
پرسنل چی .؟ فقط کار؟
معتادااجمع نشدن بلکه اعتیادبه یک امرعادی بدل وملت درخانه هامیکشند
به فکر پرسنل باش .....فرماندهی بر قلب ها کنید
باسلام وعرض ادب وخسته نباشیدوخداقوت خدمت اقای رادان ماشین بنده هم قم چندباربه سرقت رفته وسائلاش لطفایه سری هم قم تشریف بیاریدآقای رادان
سردار عزیز
شهرک سجادیه در شهرستان کرمانشاه از مواد مخدر بیداد میکند
این شعرحدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ مغازه مواد فروشی دارد
سلام سردار
معتادان را بی خیال بفکر بازگرداندن اختلاس گران فراری باشید ممنون میشم
آقای رادان اگه راست میگی مواد مخدر صنعتی را جمع کن سنتی را آزاد کن میدونی چقد جوان هستن که درگیر این صنعتی هستن اگه تریاک آزاد باشه هیچ وقت کسی دنیال شیشه نمیره وقتی یکی مثل پدر مادر من ۷۰ سال سن دارن معتاد تریاک هستن میدونی چی بلای سر پدر مادر ما اوردی با این گرون کردن تریاک خواهش میکنم آزاد کنین تریاک را
لطف به فکر مسکن باشید
بنده 13 سال سرکارم مسکن ندارم مستاجرم
پارکها جای معتاد مواد فروش هست
سردار هر جای مملکت که میریم احساس میکنم در افغانستان زندگی میکنیم نه ایران فکری برای این همه افغانی غیرقانونی بکنید مهمان یک سال نه دوسال انگار این مهمانان همراه همیشگی هستند
این اقای سردار رادان ۳۰ ساله تمامش سمت داشته تیمسار چرا روز به روز امار اعتیاد قتل جنایت بیشتر شده
تیمسار با تمام احترام اگر به جای مبارزه مزارع خشخاش را مواظبت وکاشتش را مدیریت میکردی هرگز وضع به اینجا نمیرسید که کل کشور اعتیاد و مواد صنعتی تولید کنن و هزاران هزار میلیارد تومن پول ملت به جیب افغانها نمیرفت وقتشه سرها از برف بیاد بیرون
پروژه عمرانی در تقاطع آزادگان با فتح در حال اجراست که هر روز لوازمش توسط معتادها با توجه به وجود ۲نفر نگهبان به سرقت میرود
با عرض خسته نباشید به سردار عزیز نیروی انتظامی
سردار عزیز و بزرگوار اگر میشود بعد از جمع آوری حداقل چند ماهی نگهداری می‌کردند خیلی خوب بود
سلام وتشکر از زحمات شما ، لطفا درزمینه مدرک تحصیلی کارکنان بازنشسته نظامی هم رسیدگی شود برخی از کارکنان پایور بازنشسته نظامی درحین خدمت تحصیل و مدرک کاردانی و کارشناسی دریافت نموده ترتیبی اتخاذ تا از ارتقا رتبه برخوردار شوند .
فقط شما نمک به زخمهای مردم می پاشید
سلام وخسته نباشید گرفتید چندروزه فکری برای سلامتی ودرست زندگی کردن آنها باشید ما فکر کردیم تمام مواد فروش گرفتید خسته‌ نباشید
سردار محترم اول جلو اون دزد های داخلی وملیاردی اختلاس وبگیر چای دبش ودیگر دزدی ها دوم خواهش میکنم بذارید تریاک باشه خیلی بهتر از هروئین وشیشه ومواد مخدر شیمیایی هست همه معتاد های تریاک دارند پناه به این مواد شیمیایی می‌آورند
سردار اشتباه به عرضتون رسوندن،معتادان در هوای سرد میان استان‌های جنبی یه آمار از معتادان استان‌های جنوبی بگیری بد نیست ،البته اخبار موثق تا ببینی چه خبره
شما فقط قیمت موادو 3برابر کردین و با این کارتون معتادان پاکدست هم فکر دزدی افتادن تا بتونن پول موادشونو جور کنن
معشیت پرسنل انتظامی برابراست باخدمت واسایش مردم
من در خیابان آذر بایجان در تهران زندگی میکنم صبح که از خانه بیرون میایم دختر پسر هایی را می بینم که توزیع کننده مواد هستند چند روز پیش دیدم پسر شانزده هفده ساله ای بسته ای را به دختر پانزده شانزده ساله ای داد وباسرعت از محل گریخت بیشتر در کوچه هابی این اتفاق می افتد که چند راه گریز داردضمنا اگر از دید حقوق جزا به مسأله اعتیاد نگاه کنیم چون به جامعه صدمه غیر قابل جبرانی میزند جرم است وعلت شیوع بیش از حد آن این است که به آن بعنوان بیماری نگاه میشود.
سلام درودبرشما سردار حقوق پرسل
سلام لطفاً فکری به حال حقوق پرسنل بکن پرسنل بدون انگیزه باعث میشه اقدام موثری انجام نشه
سردار جمع آوری معتادان درست ولی آیا آنها ترک هم میکنند؟ ضمنا ازآن مهمترواردات و تولید مدار مخدر است آیا دراین رابطه هم عملی انجام داده اید؟
لطفا افاغنه جمع کنید هرجا جنایتیه یک طرفش افقانیه
این َسیاست اشتباه هست به خدا راه وروش دیگری انتخاب کنید.
تریاک گرون شده همه رفتن سمت صنعتی. خانواده ها بدبخت ترشدن.
ازهیچی شما خبر ندارید
افاغنه جمع کنید همچی درست میشه
سلام خدا قوت دوست ندارم منفی نگر با‌شم ولی در کل عملی نیست و فقط چشم می گویند اگر یک مقداری فکر حقوق پرسنل باشد اکثر مشکلات حل می شود
سلام و درود بر سردار اسلام
بحثی در مورد زحمات نیروی انتظامی نیست نیروی انتظامی چه بکنه قوه محترم قضاییه حکم صادر میکنه مشکل در زندان و زندانی کردن متهمه دزدی که دها بار دزدی میکنه فردایش ازاد میشه مرتکب تکرار جرم میشه زندان علنا اعلام میکنه مخارج نگهداری زندانی رو نداره ازادش میکنه بابا به داد ملت برسید دزد تمام زندگی منو برد بجای سه سال سه ماه هم نخوابید 30ملیون مالم رو برد 800 تومن داد مشکل اجرای حکم بدبختمون کرد
سه بار در جمهوری اسلامی در روز روشن در سه بازه زمانی متفاوت موبایل بنده را در تهران و کرج سرقت کرده اند،نیروی انتظامی بار اول پرونده ام رابخاطر دستور قضایی که نباید پرونده قضایی برای اینجور سرقتها تشکیل شود دادن دست خودم و جز اتلاف وقت و هزینه هیچ حاصلی نداشت و بار آخر هم چندین بار تشکیل پرونده کاغذی و الکترونیکی و بیا و برو ،نهایتا تاکنون هیچ نتیجه‌ای نداشته،،حالا ما باید به چه چیز بنازیم .که دزدان در امنیتند و ما در نا امنی !!!!
یا بالاترین حقوق را به پرسنل فراجا بدهید که دغدغه مسکن و نون شب نداشته باشن و دنبال شغل دوم و سوم نرن یا بیخیال پرسنل شوید و بگذارید راحت از این شغل پرخطر و بی قانون بیان بیرون. فقط استرس برای خود و خونوادهاشونه بدون پول و مزایا کار نمیشه کرد.
عرض ادب سلام احترام ،تشکر سپاس ویژه از سردار رادان
جلوی مواد و مواد فروش رو بگیرید نه معتاد متجاهر معتاد هیچ گناهی نداره خیلی کمپ هاتون هم امکانات زیادی داره معتاد رو از گرسنگی تشنگی می کشید خیلی کمپ هاتون بهداشت داره .دوزدها رو جمع کنید مواد فروش هارو جمع کنید.به فکر مردم گرسنه باشید
سردار این هنر نیست که یه معتاد بدبخت رو که روزی یه نخود تریاک می‌کشه به سمت مطب ترک اعتیاد سوق بدی تا به جای تریاک رو به متادون و کوفت زهره مار بگیرد و بعد از ۶ ماه مصرف متادون کبد و کلیه از کار می افته و می‌میرند حتما اینجوری معشون کردید این کار چه فرقی با با کار قبلی داره فقط با کلاس شده به جای تریاک شده متادون به جای اتو شده مطب و به جای ساقی دکتر شده فقط پولش چند برابر و مردن معتاد زودتر صورت میگیره واقعا احسن از پیشرف
سلام سردار خدا قوت ای سرباز امام زمان
یادم میاد اوائلی که یه عده کشف حجاب کرده بودن قول دادین که برخورد جدی میکنید محجبه ها خیلی خوشحال شدیم اما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سردار کاری که جلوی چشم مردم است را حل کنید به ۱۱۰زنگ میزنی بعد از اینکه کارهای روزانه خودشان را انجام دادند میایند
سردار عزیز لطفاً فکری ب حال حقوق و مزایای پرسنل فراجا کنید ک از همه چیز مهمتر هست ،یک پلیس وقتی با اقتدار کار می‌کنه ک دغدغه ابتدایی ترین موارد زندگیشو نداشته باشه
سلام خدمت سردار وخداقوت فراجا کار خود رانجام میده مراحل بعدی که بایستی انجام بشهدرست اجرا نمیشه وهمه به فراجا وکارکنانش گیرمیدن خدایش نیروی انتظامی خیلی مظلوم واقع شده ازاول سال تابه الان غرق خون شده خداقوت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم