بازدید 3205
۶

علیرضابیگی: رائفی‌پور حتی مدرک هم ارائه نکرد!

نماینده تبریز در واکنش به ماجرای ۱۴۰ سکه دریافت شده توسط نماینده مجلس گفت: فکر می‌کنم خود آقای رائفی‌پور هم اگر به واقع به عنوان عدالت‌طلب و دادخواه خواسته باشد ابراز وجودی کند تا حال واکنشی از ایشان ندیدیم یعنی من منتظر بودم که نه تنها آقای رائفی‌پور بلکه بسیاری از افراد و تشکل‌هایی که ادعای عدالت‌خواهی و مبارزه با فساد دارند، لااقل نتیجه رسیدگی به این مساله را مطالبه کنند.
کد خبر: ۱۲۱۹۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۳ 04 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، احمد علیرضابیگی در واکنش به برخورد متفاوت صورت گرفته با طرح موضوع دریافت ۱۴۰ سکه از سوی نمایندگان توسط رائفی‌پور و مساله شاسی‌بلندها توسط خودش، گفت: به نظرم یک خودی و ناخودی این وسط مطرح است که این خودی و ناخودی سبب برخورد دوگانه و متفاوت با موضوع می‌شود درحالی که من از مصونیت پارلمانی برخوردار بودم اما همین موضوع الان برای من موجب صدور حکم یکسال حبس البته در دادگاه بدوی شده است، بعد هم یکی از علت‌هایی که صلاحیت من را مورد خدشه قرار داد، همین موضوع اعلام واگذاری غیرقانونی خودروهای شاسی بلند بوده است.

وی گفت: آن چیزی که درباره من و درخصوص موضوعی که مطرح کردم اتفاق افتاد این بود که ارتباط مستقیم با شخص رئیس مجلس داشت، یعنی آنچه که رخ داده بود به واسطه رئیس مجلس یا هیات رئیسه برای این‌که بتواند خدماتی را ارائه دهد صورت پذیرفته است و بعد تعداد مشخصی هم که از نظر آن‌ها واجد شرایط بودند مدنظر قرار گرفتند و این واگذاری صورت گرفته است.
این نماینده مجلس تاکید کرد: من به عنوان نماینده مردم به واسطه تکلیف قانونی که آنان بر دوش من گذاشته بودند از هیات رئیسه سوال کردم بین واگذاری خودروها با استیضاح آقای فاطمی امین در سال ۱۴۰۱ که همزمان باهم اتفاق افتاده است چه رابطه‌ای وجود دارد؟ بعد دیدید همه به اتفاق هم از دادستان کل در مقام مدعی‌العموم، سخنگوی هیات رئیسه و سخنگوی کمیسیون اصل نود و همه این افراد تمام قد کل وقوع موضوع را منکر شدند. من هیچ وقت فراموش نمی‌کنم کمیسیون اصل ۹۰ که می‌دانستند پرونده در آنجا مطرح است و مورد رسیدگی است آمد اعلام کرد آن پرونده و حتی مشابه آن پرونده در کمیسیون اصل ۹۰ مطرح نیست.

علیرضابیگی عنوان کرد: فکر می‌کنم خود آقای رائفی‌پور هم اگر به واقع به عنوان عدالت‌طلب و دادخواه خواسته باشد ابراز وجود می‌کند تا حال واکنشی از ایشان ندیدیم یعنی من منتظر بودم که نه تنها آقای رائفی‌پور بلکه بسیاری از افراد و تشکل‌هایی که ادعای عدالت‌خواهی و مبارزه با فساد دارند، لااقل نتیجه رسیدگی به این مساله را مطالبه کنند. کما این آن هم اتفاق نیفتاد و الان هم باز من می‌شنوم و خود آقای رائفی‌پور هم توئیت زده است که گویا آن آدم را هم ایشان می‌شناسد و هم هیات رئیسه می‌شناسد لکن شاید چون در لیست آقای رائفی‌پور است می‌خواهند توسط آقای رائفی‌پور گفته شود و این‌ها دور از چارچوب و اصول است که نشان می‌دهد مبارزه با فساد از آن اصالتی که باید برخوردار باشد و این دوستان ادعای آن را دارند از آن اصالت برخوردار نیست.

وی درباره این‌که نگاهی مدعی است این اقدامات منجر به مهره‌چینی‌ برای روی کار آمدن یک جریان تندتر در مجلس آینده خواهد شد، گفت: این به برداشت مردم از انتخابات بازمی‌گردد که آیا این انتخابات می‌تواند سبب تغییر شود یا خیر؟ اگر مردم به این باور دست پیدا نکنند و استنباط‌شان این باشد که بنا است مجلس یازدهم تکرار شود، طبیعتا اقبالی از جانب آنها برای حضور در پای صندوق‌های رأی شاهد نخواهیم بود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: الان کارگزاران انتخابات باید تمام اهتمام‌شان در راستای اجرای خواسته مقام معظم رهبری بر این اساس باشد که بتوانند مشارکت هرچه بیشتر مردم را جلب کنند و این مشارکت زمانی اتفاق می‌افتد که مردم حس کنند و بفهمند بنا نیست دوباره مجلس یازدهم با این کارنامه‌اش تکرار شود، اگر اینطور برای مردم ایجاد ذهنیت شود که بنا است مجلس یازدهم تکرار شود، طبیعتا شور و شوق مدنظر مقام معظم رهبری را شاهد نخواهیم بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
جناب بیگی از شما بعیده که با این همه حضور در سیستم هنوز خودی و غیر خودی رو نمیدونی
مزدم هم بخوبی میدانند که این موضوع چیز تازه ای نیست بلکه روال جاریست که هر چیز ناپسندی لاپوشانی و انکار شود!! همین چیزها باعث شده که عده ای تصمیم بگیرند در انتخابات شرکت نکنند!
چای دبش و شاسی بلند و ... چون به خودیها مربوط میشه اشکال نداره و کسی هم حق پیگیری نداره!!
برادر عزیز چه مدرکی میشود ارایه کرد ؟ مگر کسی که رشوه می دهد یا می گیرد مدرک امضاء شده می دهد که بتوان آن را به دادگاه داد ؟مگر رشوه گیرند می آید و اعتراف می کند ؟ چه مدرکی میتواند بدهد ؟
مدعی العموم کجا تشریف دارند ؟ایشون تشویش اذهان عمومی انجام نداده؟ اگر شخص دیگری بود هم اینطور با ملاطفت مدارا ورفتار میشد ؟
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
به هر حال همدردی کردن با فلسطینیان لازم است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی