بازدید 1509

امدادرسانی به درراه‌ماندگان پیست اسکی شیرباد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی از پایان عملیات امدادرسانی به درراه‌ ماندگان پیست اسکی شیرباد در ساعت ۱۷ روز شنبه و پس از تلاش‌های بی وقفه ۲۴ ساعته نیروهای مردمی، نظامی، انتظامی، راهداری، هلال احمر و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان با مدیریت میدانی استاندار خراسان رضوی خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۹۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۵ 04 February 2024

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، رضا عباسی، پس از پایان این عملیات امدادرسانی اظهار کرد: حدود یک هزار نفر از کسانی که برای تفریح به پیست اسکی شیرباد رفته بودند به علت برودت هوا و بارش برف در مسیر برگشت دچار مشکل شده و عده‌ای از آنان در پیست اسکان پیدا کرده بودند و برخی دیگر با طی مسیر به سمت روستای دولت آباد حرکت کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، وی ادامه داد: بازگشایی مسیر و امدادرسانی به خودروهای درراه مانده و افرادی که به سمت دولت آباد در حرکت بودند اولویت نخست و سپس سرعت گرفتن این خدمت‌رسانی در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری با اعلام خبر اتمام امدادرسانی از کلیه افرادی که به صورت مردمی در این عملیات شرکت کردند به خصوص آفرودسواران مشهدی تشکر کرد و گفت: دستگاه‌های مختلف نظامی و انتظامی، هلال احمر، راهداری و... پای کار بودند و خوشبختانه بدون مشکل خاصی این عملیات به اتمام رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی