بازدید 1445

گزارش روزانه بورس ۱۴ بهمن

در روزی که اکثر صندوق های طلایی ریزش پر قدرتی را تجربه کردند، شاخص کل بازار سهام با رشدی ضعیف به ارتفاع ۲ میلیون ۸۰۰ هزار واحد رسید.
کد خبر: ۱۲۱۹۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲ 03 February 2024


به گزارش  تابناک به نقل از تسنیم، بازار سهام اولین روز کاری هفته را در تقریبا در محدوده ی صفر تابلو شروع کرد، اما رفته رفته با توجه به نزدیک شدن به ساعات انتهایی بازار بر فشار عرضه ها افزوده شد ولی در نهایت توانست با صعود به کار خود پایان دهد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی 3 هزار  و 800 واحدی به 2 میلیون و 111 هزار واحد رسید. همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن با رشدی 4900 واحدی به ارتفاع 737 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «تاپیکو»، «فخوز» و «کگل» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «وسپهر»، «وهور» و «بپاس» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «داتام»، «شستا» و «خگستر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «نخریس»، «فصبا» و «سمگا» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 14 بهمن ماه 1402، مبلغ 4 هزار میلیارد و 600 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 100 میلیارد تومان به بازار سهام تزریق کردند.

در بازار امروز 268 نماد در محدوده مثبت و 164 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 254 نماد در محدوده مثبت و 97 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست