بازدید 15398

ورود رئیس جمهور به استان هرمزگان / ۱۰۵ هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح خواهد شد/روزی مهم در صنعت برق هسته‌ای ایران

«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور، در دور دوم سفرهای استانی و همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، صبح پنجشنبه (۱۲ بهمن ۱۴۰۲) وارد فرودگاه بین‌المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس شد.افتتاح چندین طرح و پروژه مهم و دیدار با مردم استان هرمزگان از جمله برنامه های دومین سفر استانی رییس جمهور به هرمزگان است.
کد خبر: ۱۲۱۹۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷ 01 February 2024

رئیس جمهور وارد استان هرمزگان شد/۱۰۵ هزار میلیارد تومان پروژه در هرمزگان افتتاح می‌شود

تابناک _ سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در دور دوم سفرهای استانی و همزمان با آغاز دهه مبارک فجر امروز (پنجشنبه) وارد فرودگاه بین‌المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس شد و مورد استقبال، نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه اهل سنت، استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استان قرار گرفت.

افتتاح چندین طرح و پروژه مهم و دیدار با مردم استان هرمزگان از جمله برنامه های دومین سفر استانی رییس جمهور به دروازه پیشرفت ایران است.

وزیران کشور، بهداشت درمان و آموزش پزشکی، علوم، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان انرژی اتمی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور، معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در این سفر ۲ روزه، آیت‌الله رئیسی را همراهی می‌کنند.

رئیس‌جمهور به همراه هیات دولت امروز و فردا برای بهره‌برداری از یکهزار و ۳۲ طرح عمرانی به ارزش ۱۰۵ همت (یکهزار و ۵۰ میلیارد ریال) میهمان مردم خونگرم و ولایتمدار هرمزگان است.

افتتاح ۲ بیمارستان و تعدادی طرح بهداشتی و درمانی، تکمیل برخی پروژه های ریلی نیمه تمام، تامین تجهیزات آزمایشگاهی در دانشگاههای استان، تکمیل و تجهیز مجتمع توانبخشی ایثارگران، تکمیل، بازسازی و تجهیز پروژه‌های نیمه تمام ورزشی، اجرای طرح‌های هادی روستایی و ایمن‌سازی روستاهای در معرض خطر، اجرای طرح‌های کشاورزی، تکمیل و تجهیز مجتمع های فرهنگی و تکمیل و بهره برداری از کتابخانه مرکزی بندرعباس از جمله برنامه‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان هرمزگان است.

در مراسم استقبال از رئیس جمهور همچنین جمعی از مفاخر استان هرمزگان از جمله حجت‌الاسلام معصومی لاری موسس حوزه علمیه مالک اشتر، اسلام جاهدی قهرمان آسیا در رشته قایقرانی، همسر و دختر شهید عبدالحمید سالاری از شهدای مدافع حرم استان، علی دانشمند از موسسین سپاه پاسداران و نخستین فرمانده بسیج هرمزگان، مسعود راهبر امام جمعه اهل سنت شهرستان بندر لنگه و علی ماهی‌گیر نویسنده و مولف اهل سنت حضور داشتند.

رئیسی در این سفر علاوه بر پیگیری روند اجرای مصوبات سفر دور اول دولت مردمی، از ۱۵۷ طرح در حوزه صنعت و انرژی بهره‌برداری خواهد کرد.

دیدارهای عمومی با مردم شریف بندرعباس و میناب، شرکت در جشن اهدای ۱۴ هزار واحد مسکونی و ۱۱ هزار قطعه زمین در قالب نهضت ملی مسکن، افتتاح همزمان ۹۷۰ مدرسه در سراسر کشور، شرکت در جشن احیای ۶۱۰ واحد تولیدی و صنعتی راکد و حضور در نشست شورای اداری استان از دیگر برنامه‌های سفر ۲ روزه رئیس جمهور به استان هرمزگان است.

استان هرمزگان با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت و ۷۱ هزار کیلومتر مربع مساحت و با سواحل طولانی و ۱۴ جزیره ایرانی بزرگ و کوچک در پهنه گسترده آب های خلیج فارس و دریای عمان در حدود چهار درصد مساحت و ۱.۸ درصد جمعیت کشور را در بر گرفته است و از آن به عنوان پایتخت اقتصادی و دروازه پیشرفت ایران یاد می‌شود.

 

رئیسی در بدو ورود به هرمزگان خبر داد: ۱۰۵ هزار میلیارد تومان پروژه در هرمزگان افتتاح می‌شود


سید ابراهیم رئیسی با بیان این که در سفر به استان هرمزگان از جای جای این استان بازدید خواهد کرد، گفت: ۱۰۵ هزار میلیارد تومان پروژه در هرمزگان افتتاح می‌شود.

سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور صبح امروز (پنجشنبه) در بدو ورود به استان هرمزگان با استقبال دو تن از شیوخ اهل سنت و خانواده شهید مدافع حرم، اظهار کرد: از حضور در استان هرمزگان بسیار خرسند هستم و امیدوارم شهدا و جانبازان این تلاش برای توسعه و آبادانی کشور را از ما بپذیرند.

وی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در حوزه‌های اقتصاد دریامحور، گردشگری، صنعت و... در استان هرمزگان، عنوان کرد: دور اول سفر با هدف رفع ضرورت‌های استان هرمزگان انجام و شد و امروز با تلاش مجموعه دولت شاهد رقم خوردن اتفاق خوبی هستیم و طرح‌های خوبی به بهره‌برداری رسیده است.

رئیس جمهور با اشاره به ساماندهی و تعیین تکلیف ده‌ها پروژه، بیان کرد: بالغ بر ۱۰۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای بهره‌برداری از پروژه‌های هرمزگان جذب شده است.

رئیسی با اشاره به سرکشی مستمر از پروژه‌های در حال اجرا در طول دولت سزدهم، بیان کرد: اغلب این پروژه‌ها در حوزه‌های ایجاد اشتغال، تولید و خدمات‌رسانی تعریف شده است.

وی با بیان اینکه حرکتی جهادی در استان هرمزگان شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: در این دو روز که در استان هرمزگان حضور دارم از تمام نقاط استان بازدید خواهم کرد و امورات مربوط به استان را بررسی خواهم کرد.

رئیس جمهور ضمن تقدیر از نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، گفت: حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان از مجموعه دولت و تلاش برای همراه کردن مردم برای تحقق امورحاکمیت تقش مهمی در توسعه استان هرمزگان دارد که شایسته قدردانی است.

رئیسی بیان کرد: مشکلات استان هرمزگان را در دو سطح شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان هرمزگان وشوراهای عالی مرتبط پیگیری خواهیم کرد و موضوعات را تا حصول نتیجه رها نخواهیم کرد.

 

احیای کارخانه‌های نیمه‌تعطیل کشور به کانال هفت هزار واحد رسیده است

 

رئیس جمهور با بیان اینکه نهضت احیای کارخانه‌های نیمه‌تعطیل ادامه دارد، گفت: احیای کارخانه‌های نیمه‌تعطیل کشور به کانال هفت هزار واحد رسیده است.

سیدابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در آیین جشن احیای ۶۱۰ واحد راکد تولید و صنعتی استان هرمزگان اظهار داشت: هرچه کارخانجات نیمه تعطیل به چرخه تولید بازگردد، سود خالص برای کشور به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: مسئله نهضت احیای کارخانجات تعطیل و نیمه تعطیل باید قوی‌تر از گذشته ادامه یابد و انشاالله شاهد روزی باشیم که هیچ کارخانه نیمه تعطیل یا تعطیل در کشور وجود نداشته نباشد و اشتغال به نحوی مطلوب باشد و کسی دغدغه شغل نداشته باشد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه استان هرمزگان در احیای کارخانجات تعطیل و نیمه تعطیل رتبه برتری در کشور دارد، افزود: در این استان بیش از ۶۰۰ کارخانه تعطیل احیا شده که یکی از نمونه‌های آن همین کارخانه‌ای است که ۱۴ کشتی در آن در حال ساخت است.

رئیسی تصریح کرد: امروز شاهد این هستیم که اشغال ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و تعدادی قابل توجهی هم به صورت غیر مستقیم در این کارخانه فراهم شده است.

وی بیان کرد: بعد از این دوستان کمک خواهند کرد تا اشتغال مردم در این کارخانه را به بیش از ۱۰۰ هزار نفر برسانند.

رئیس جمهور اضافه کرد: ما بسیار خرسند هستیم که کارخانه‌ای که در سال ۹۷ تعطیل شده بود دوباره احیا شد و قطعا با همت شما کارگران و مدیران ما شاهد رونق بیش از پیش این منطقه خواهیم بود و آثار برکات آن را خواهید دید.

وی افزود: هر کمک و مساعدتی دنبال خواهد شد تا مشکلات این کارخانه‌ها رفع شود و همگی در چرخه تولید قرار بگیرند.

رئیسی با بیان اینکه همین روحیه جهادی و روحیه بچه‌های جبهه به ما آموخت که ما می‌توانیم، گفت: از همه کسانی که نقش داشتند تا این مجموعه راه اندازی شود و همه دوستانی که دل سوزاندن تا در استان هرمزگان بیکاری کاهش، تولید افزایش و اشتغال بیشتر شود تشکر می‌کنیم.

 

افتتاح ۱۵۷ پروژه صنعتی حوزه انرژی، گام بزرگی در استقلال اقتصادی کشور است

رییس جمهور با اشاره به اینکه افتتاح ۱۵۷ پروژه صنعتی جلوه‌هایی از "ما می توانیم" است و نشان می دهد می‌توان کارهای بزرگ را رقم زد و یک گام بزرگ در جهت استقلال اقتصادی است، گفت: حدود ۱۲۸ پروژه از مجموع این ۱۵۷ پروژه صنعتی حوزه انرژی که امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند کارخانه‌ها و واحدهای صنعتی هستند که در استان هرمزگان فعال می‌شود.  

سید ابراهیم رییسی روز پنجشنبه در آیین افتتاح ۱۵۷ طرح صنعتی در بندرعباس افزود: از این میزان پروژه‌ای که افتتاح می شود ۱۲۸ کارخانه اقتصادی و صنعتی در استان هرمزگان است و جا داشت در سفر به این استان به عنوان خادم ملت به تک تک این پروژه ها سر بزنم.

وی تصریح کرد: حق تمامی کسانی که این ۱۲۸ پروژه را در استان رقم زدند با این حضور ادا نمی شود البته این جلسه برای این است که از همه کسانی که در اجرای این پروژه ها تلاش کردند قدردانی شود.

رییس جمهور اظهارداشت: از وزیر صمت، از استاندار پُر تلاش، از فعالان اقتصادی از مهندسان و مجریان و مشاوران و کارگرارانی که در این هوای گرم هرمزگان اجرای این پروژه ها را رقم زدند تشکر می‌کنیم، تلاش کارگران در این هوای گرم هرمزگان در این مجموعه ها قابل قدردانی است.

وی با اشاره به این امروز موضوع مهم تولید محور فعالیت های اقتصادی است و همه باید در جهت رشد اقتصادی کشور تلاش کنند، تاکید کرد: در یک حرکت جهادی این پروژه ها انجام شده که این مهم قابل قدردانی است به گونه ای که میزان سوختی که در این مجموعه (آیین بهره‌برداری از ۱۵۷ پروژه حوزه صنعت و انرژی) تولید می‌شود باعث بی‌نیازی از خارج کشور می‌شود زیرا کمبودها را باید از خارج می‌گرفتیم.

رییسی با تاکید بر اینکه در کنار مدیریت تولید باید مدیریت مصرف نیز دنبال شود، تاکید کرد: در همه وزارت خانه های ما ضمن مدیریت تولید، استانداردسازی، افزایش صادرات تولیدات و مدیریت مصرف این تولیدات باید مد نظر باشد.

وی با بیان اینکه ۸۵ درصد این کار بزرگ و جهادی در ۲ سال گذشته رقم خورده است، گفت: یکی از حوزه‌های مهمِ استقلال، استقلال اقتصادی است؛ این کار بزرگ یکی از جلوه‌های مهم «ما می‌توانیم» است.

وی گفت: با هدایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب از کارهای خوبی که  در صنعت، نفت  و بخش های مختلف به آن توجه شده است مساله جلوگیری از خام فروشی است که این  خام‌ فروشی قطعا برای کشور ضرر است.

رییس جمهور با اشاره به اینکه همگان باید در جهت  به فعلیت رساندن ظرفیت‌ها باید تلاش کنند، ادامه داد: میزان  تولید سوختی که در پالایشگاه بندر عباس ( ستاره خلیج فارس) در حال تولید است اگر نبود ما حتما به  همان میزان که نیاز داریم باید از خارج از کشور خریداری می‌کردیم.

وی بیان کرد:  ما در کنار هر تولید اگر مصرف  را مدیریت نکنیم و الگوی مصرف را به درستی تعریف نکنیم  ممکن است که این بی توجهی مصرف را بالا ببرد و مارا  با وجود اینکه تولید کننده هستیم، نیازمند کند.

ریسی با تاکید بر اینکه باید ثروت کشور را مدیریت کرد و مصرف بهینه داشت اظهارداشت:  با ایجاد کارخانه های پایین دستی می توان محصولاتی با ارزش افزوده تولید کرد و از خام فروشی محصولات مورد نیاز کشور جلوگیری کرد.

وی ادامه داد: به طور مثال در  صنایع پایین دستی متانول را می توان به کالای مورد نیاز تبدیل و در صنایع مختلف استفاده کرد.

 

روزی مهم در صنعت برق هسته‌ای ایران/ آغاز احداث نیروگاه اتمی سیریک

 

تعداد بازدید : 270

 

عملیات اجرایی نیروگاه اتمی ایران هرمز با دستور رئیس جمهور و حضور رئیس سازمان انرژی اتمی در سیریک هرمزگان آغاز شد.

با تکمیل این نیروگاه، جمهوری اسلامی ایران جایگاه نخست منطقه در تولید انرژی برق هسته‌ای را کسب می‌کند.

نیروگاه اتمی سیریک شامل چهار واحد نیروگاه اتمی از نوع نسل توسعه یافته موسوم به نسل سوم پلاس هرکدام با ظرفیت حداقل یکهزار و ۲۰۰ مگاوات الکتریکی در مجموع به ظرفیت پنج هزار مگاوات ساخته خواهد شد و با احتساب سه هزار مگاوات نیروگاه بوشهر، ظرفیت نیروگاه‌های اتمی کشور به هشت هزار مگاوات افزایش خواهد یافت.

نیروگاه اتمی سیریک تا سال ۱۴۱۰ مطابق با سند راهبردی سازمان انرژی اتمی ایران تکمیل شده و واحد نخست آن در سال ۱۴۰۷ به بهره‌برداری خواهد رسید و پس از آن به فاصله هر ۶ ماه، یک واحد جدید به ظرفیت این نیروگاه افزوده خواهد شد.

تامین مالی این پروژه راهبردی با استفاده از منابع عمومی دولت و خط اعتباری روسیه و تسهیلات تامین مالی خارجی (فاینانس) خواهد بود.

احداث و بهره‌برداری از نیروگاه اتمی سیریک از طریق مشارکت با سازندگان بین المللی و با استفاده از ظرفیت و توان داخلی و صنایع بزرگ کشور طراحی و پیش‌بینی شده است.

 

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳۷
به استان های جنوبی باید خیلی بیشتر از این ها رسیدگی بشه ، ایران فقط تهران و تبریز واصفهان و مشهد نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
هوای مطبوع جنوب،
هم فال است و هم تماشا!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
نمایش و شعار و بازدید، شده کار مسئولان ما.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
ساعت 11:01

دلار: 58،650 تومان
یورو: 63،350 تومان
پوند: 74،300 تومان
سکه: 33,600,000 تومان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
انتخابات خبرگان در حوزه خراسان جنوبی چند نفر کاندید دارد؟!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
11:01
آرامش قبل از طوفان.
با شروع حملات تلافی جویانه آمریکا، از 60 می زنه بالا!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
سفرهای استانی، ییلاقی در تابستان و قشلاقی در زمستان هستند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
جناب رئیسی لطفا مرداد ماه هم به اهواز بیایید و با مردم خونگرم دیدار بفرمایید!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
من به ایشون اعتماد کامل دارم،چرا؟؟؟!!چون هم دکتره هم آیت ا...!!
جانم فدات سید محرومان. امیدوارم در جنگ ارزی با این غرب زدگان بی حیا پیروز و سربلند بشی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
خوشم میاد بد این آلبانی نشین هارو میسوزونم شب تو سوله ها خیره به تخت بالای یا پنکه سقفی خوابشون نمیبره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
با این دست فرمان نمی توانی ناتوانی دولت در مدیریت ارزی کشور راتوجیه کنید پس احتمالا روغن را روغن خورها
و گوشت را گوشت خورها و نهادهای دامی را گاو و گوسفند گران می‌کنند البته از این نکته نباید گذشت که حجم عظیم و میلیاردی دلار در خدمت دولت و بانک مرکزی هست و دولت طلاهای بانک مرکزی رو به قیمت دلار ۵۸ هزار تومان دارد حراج میکنه البته اگه بشه بهش حراج گفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
آن شاالله .جانت فدا بشه به یاری حق .یا الله
از پراید ۲۰ میلیونی زمان احمدی نژاد چ خبر ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
کلید بدبختی ایران از زمان این اقا زده شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
نخییرم از خیلی سال قبلش زده شد چرا همه چیزو میندازین گردن احمدی نژاد بدبخت
مجلس شورای اسلامی

دیروز در جریان بررسی بندی از بودجه برای پوشش سایر هزینه‌ها، ۵ میلیارد دلار دیگر از پیشنهاد دولت کاست و سقف بودجه تعیین شده برای واردات کالا‌های اساسی، کشاورزی، دارو و تجهیزات پزشکی، ۱۰ میلیارد دلار تعیین شد. با این حساب دولت در اقدامی بی‌سابقه بودجه این حوزه کلیدی را از ۱۸.۵ میلیارد دلار به ۱۰ میلیارد دلار کاهش داد!
روزنامه ایران روزنامه رسمی دولت:

طی چند روز اخیر برخی از قطعه‌سازان لوازم خانگی، قیمت قطعات تولیدی خود را بین ۱۰ تا ۲۰ درصد گران کرده‌اند و اگر تولیدکننده لوازم خانگی از پرداخت وجه بیشتر امتناع کند، خط تولید دچار مشکل خواهد شد؛ لذا این گرانی باعث شده خطوط تولید هم با مشکل روبه‌رو شود.
سازمان ملل متحد (ِUNCTA) :

اقتصاد غزه ۶۸ سال دیگر به سطح قبل از شروع جنگ 7 اکتبر بازمی‌گردد!

* قابل توجه دوستانی که جنگ جنگ می گویند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
اقتصاد و وجهه قانونی اسرائیل چی؟
پس گردنی که فرزین با سود ۳۰ درصدی به این دلار خرهای دلار پرست غرب زده زد بدجوری کله پاشون کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
ساده
اون بازنشسته دنبال دلاره؟ ماست شد صد تومن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
جوجه رو آخر پاییز می شمارند
اولا آقای فرزین قیمت طلا و شمش ها رو به همین قیمت دلار ۵۸ به اسم حراج به فروش گذاشته دوما قیمت دلار متاثر از تورم و چاپ پول هست که بانک مرکزی با قدرت مشغول به انجامش هستند و فاکتورهای اقتصادی توسط دولت محترم ترسیم میشه
صمد حسن‌زاده، رییس اتاق بازرگانی ایران:

افزایش قیمت ارز و طلا را به «انتشار اخبار نادرست» مرتبط عنوان کرد و گفت نباید برای التهابات در بازارهای ایران به دنبال دلیل علمی و اقتصادی گشت.
او افزود «تدابیر دولت‌مردان» به زودی تاثیر خود را در بازار ارز نشان می‌دهد!!!!
طالبان بعد از بیرون کردن آمریکا ارزش پولش چند برابر شد ما هم بتونیم غربگداهارو بیرون کنیم قطعا ارزش پول ایران هم چند برابر میشه
رقابت نفس گیر داری با خودت در انتخابات خراسان جنوبی !!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
نمایندگی رو ۲ دستی تحویلش دادن
۱۰۵ هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح خواهد شد ؟؟؟
میشه اسمشم بگه
پاسخ ها
شرجی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
یکیش افتتاح پروژه هوشمند سارس کلاس درس مدارس بندرعباس که با پول اولیا پروژکتور خردیداری و نصب شده و بنام و کام دولت این آقا داره تموم میشه
هرمزگان دارای منابعی همچون گاز ، نفت ، فولاد، دریا و بنادری تجاری ، مسافری و کشاورزی می باشد بطوری بندرعباس را پایتخت اقتصادی کشور می دانند در حالی که مردم این استان با برچسب هرمزگان استان محروم شناخته می شود . و متاسفانه از در امد های استان اعتباری برای عمران و ابادی این استان تعلق نمی گیرد و همچنان مردم این خطه با محرومیت دست و پنجه نرم می کنند.
معاون اجرایی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه رئیس‌جمهور برنامه‌ای برای کلنگ زنی هیچ پروژه ای ندارد، گفت: محوریت دور دوم سفرهای استانی مطالبه‌گری از سوی دولت خواهد بود. - خبرگزاری مهر
دقت کنید که ملت حواسشون جمع هست و هیچکس به جز اقشار دولتی و نظامی به پیشواز ایشون نرفته...عملکرد ضعیف در اقتصاد و دیپلماسی در کنار ،وعده های توخالی،شبیه دوران احمدی نژاد
اونی که زمستان جنوب می رود و تابستان شمال، برای حل مشکل نمی رود توریست است‌
این اقا هنوز عقده سفر رفتنش تمام نشده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میدونه دلار چند شده؟ میدونه همین 10 روز چقدر ماشین و وسایل منزل گران شده؟؟؟؟؟؟؟؟
خبر داره فقط طی 2 هفته ما مردم بیست درصد فقیرتر شدیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هرچی به سابقه های قبلی برمی گردم افتتاخ بوده و افتتاح هر ریس جنهوری تو این مملکت خراب شده اومده فقط کلنگ زده و افتتاح بقیه اش رها شده به امان خدا بودجه پیش بینی می شه ولی نعلوم نیست چرا هیچ وفت به پروژه نمی رسه
کارگرهارو نگا کنید چه لباسهایه تمیزی!!!! فقط برا جلو دوربین
جالبه ما همه کارهامون فیلمه !!!! کارخانه های احیا شده بندر عباس همیشه اینقدر تمیز هستند و 50 نفر کارگر همیشه لباس نو و اتوکشیده برشان هست ؟ بقیه کارگرها کجا هستند ؟ ممنون از تلاش دولتمردان راستی از استقبال پر شور مردم عکس نگذاشتی تابناک عزیز !!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست