بازدید 4248
۱

جام ملتها؛ عبور آسان ژاپن از بحرین برای رسیدن به ایران

کد خبر: ۱۲۱۹۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹ 31 January 2024

ژاپن به یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ صعود کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در ادامه مسابقات مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های 2023 قطر، تیم‌های ملی ژاپن و بحرین از ساعت 15 امروز (چهارشنبه) به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی 3 بر یک ژاپنی‌ها به پایان رسید.

ریتسو دوآن (31)، تاکفوسا کوبو (49) و آیاسه یوئدا (72) برای ژاپن و زیون سوزوکی (64- گل‌به‌خودی) برای بحرین گلزنی کردند.

سامورایی‌ها با برتری در این مسابقه به مرحله‌ یک‌چهارم نهایی صعود کردند و در این مرحله به مصاف برنده دیدار ایران و سوریه می‌روند.

شرح گل

گل اول ژاپن (١-٠): در دقیقه ٣١ شوت سهمگین مایکوما از پشت محوطه جریمه به تیرک عمودی دروازه لطف‌الله برخورد کرد و در برگشت دوآن که از تله آفساید گریخته بود توپ را تصاحب کرد و با یک بغل پای چپ ساده در موقعیت تک به تک و در حالی‌که گلر بحرین هنوز از جا بلند نشده بود، دروازه بحرین را باز کرد.

گل دوم ژاپن (۲-۰): در دقیقه ۴۸ اشتباه هزا علی مدافع میانی تیم فوتبال بحرین و پاس رو به عقب او در فشار مهاجمین ژاپن به کوبو رسید و او هم با یک ضربه پای چپ به زاویه مخالف دروازه لطف‌الله را برای دومین‌بار باز کرد. این گل در ابتدا از سوی داور کویتی مردود اعلام شد ولی پس از مرور صحنه آهسته داور گل را صحیح اعلام کرد و در واقع تشخیص داد که پاس مدافع بحرین تحت فشار به کوبا نرسیده است.

گل اول بحرین (2-1): در دقیقه ۶۳ بحرین که پس از گل دوم برای جبران نتیجه پیش کشیده بود موفق شد روی ارسال یک کرنر و ضربه سر مهاجم خود که در ادامه با اشتباه سوزوکی و اوئدا همراه شد به گل اول دست پیدا کند و با امیدواری بازی را دنبال کند.

جام ملتها؛ عبور آسان ژاپن از بحرین برای رسیدن به ایران

گل سوم ژاپن (3-1): در دقیقه ۷۰ اوئدا که فعال‌ترین بازیکن زمین بوده و یک گل به‌خودی و یک گل نیز به بحرین زده پس از اشتباهی که داشت بلافاصله با یک حرکت تکنیکی تماشایی دو سه بازیکن بحرین را پشت سر گذاشت و با شوتی که از میان پاهای لطف‌الله عبور داد گل سوم را به نام خود زد تا حالا با ۴ گل زده یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان بهترین گلزن مسابقات هم باشد.

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 19:30 امشب مقابل سوریه قرار خواهد گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
ایول
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست