بازدید 3513

لیورپول حریف چلسی در فینال جام اتحادیه

کد خبر: ۱۲۱۷۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳ 25 January 2024

قرمزهای مرسی‌ساید با وجود توقف مقابل فولام، جواز حضور در بازی نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس را کسب کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدارهای دور برگشت از مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس، شب گذشته (چهارشنبه) با نبرد تیم‌های فولام و لیورپول در ورزشگاه کریون‌ کاتج شهر لندن به پایان رسید که این بازی به نتیجه تساوی یک - یک انجامید.

لیورپول میهمان 11 دقیقه پس از آغاز بازی توسط لوئیس دیاس به گل رسید و تا دقیقه 77 که عیسی دیوپ گل تساوی را برای فولام زد، از حریف خود پیش بود. با این وجود همین تساوی هم برای صعود شاگردان یورگن کلوپ به فینال مسابقه کافی بود، چرا که آنها بازی رفت را با نتیجه 2 بر یک برده بودند و بنابراین با نتیجه 3 بر 2 در مجموع دو بازی مقابل حریف لندنی به برتری رسیدند.

به این ترتیب لیورپول در بازی فینال جام اتحادیه حریف چلسی شد؛ تیمی که با غلبه بر میدلزبورو جواز صعود به فینال را کسب کرده است.

بازی فینال جام اتحادیه انگلیس، روز یکشنبه 6 اسفند در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برگزار خواهد شد. این چهاردهمین حضور لیورپول در فینال جام اتحادیه است و اگر موفق به فتح آن شود، تعداد قهرمانی‌هایش را به 10 مورد افزایش خواهد داد و جایگاهش به‌عنوان پرافتخارترین تیم این جام را بیش از پیش مستحکم خواهد کرد. در سمت مقابل چلسی برای دهمین بار به فینال جام اتحادیه راه پیدا کرده است و در صورت پیروزی، ششمین قهرمانی‌اش را جشن خواهد گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی