بازدید 2087
۲

اسلامی: تایید ۱۵۶۰ اصلاح‌طلب در انتخابات مجلس

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: برای انتخابات امسال ۱۵۶۰ نفر اصلاح‌طلب، ۲۷۲۵ اصول‌گرا و ۴۰۷۳ نفر از طیف‌های مستقل برای انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند به همین جهت شرایط رقابتی بودن در انتخابات امسال مهیاست.
کد خبر: ۱۲۱۷۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸ 23 January 2024


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: برای انتخابات مجلس امسال 1560 نفر اصلاح‌طلب، 2725 اصول‌گرا و 4073 نفر از طیف‌های مستقل برای انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند به همین جهت شرایط رقابتی بودن در انتخابات امسال مهیاست.

وی درباره چگونگی به‌دست آمدن این آمار گفت: در مرحله پیش‌ثبت‌نام و ثبت‌نام، پرسشنامه‌ای در اختیار داوطلبان قرار گرفته که در این پرسشنامه سؤالی مبنی بر تعیین وابستگی یا تمایل داوطلب به هر کدام از طیف‌های سیاسی آورده شده بود. این پرسشنامه بر اساس قانون باید توسط وزارت کشور تعریف و تدوین شود و به تأیید شورای نگهبان برسد، یعنی به‌صورت کلی از این پرسشنامه آماری ارائه نمی‌شود.

وی افزود: اکنون ما در کشور سه طیف سیاسی تعریف‌شده یعنی اصول‌گرا، اصلاح‌طلب و مستقل داریم، بر اساس این بررسی ستادی استانی، ما شاهد هر سه طیف میان داوطلبان بوده‌ایم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۲
حالا انشالله در مجلس اتی اصلاح طلبان قرار است چه چیزی را اصلاح کنند؟؟واصولگرایان بر چه اصولی پایفشاری خواهند کرد؟؟؟ بقیه میآیند که چه بکنند؟
احسنت به این انتخابات رقابتی !
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی