بازدید 5576

نفر دوم وزارت ورزش در ردیف دوم جشن المپیک: پولادگر رفتنی شد

پولادگر که نفر دوم وزارت ورزش محسوب می‌شود، در ردیف دوم و پشت سر وزیر ورزش نشست، این در حالی است که اسبقیان رئیس حوزه وزارتی در مبل‌های ردیف اول تکیه زده بود تا به این ترتیب مشخص شود زمزمه‌های جایگزینی این مدیر جای پولادگر جدی است.
کد خبر: ۱۲۱۷۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸ 23 January 2024

مراسم ضیافت سده المپیک صبح امروز در سالن اجلاس سران، با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و قهرمانان نامدار ایران در ادوار المپیک برگزار شد.

به گزارش تابناک ورزشی، مراسم ضیافت سده المپیک صبح امروز به میزبانی سالن اجلاس سران و با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش، محمود خسروی‌وفا رئیس و سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، روسای فدراسیون‌های ورزشی، مدال آوران المپیک‌های ادوار گذشته (از 1948 لندن تا 2020 توکیو) و چهره‌های ورزشی برتر کشور برگزار شد.

در این مراسم سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارتخانه که نفر دوم وزارت ورزش محسوب می‌شود، در ردیف دوم و پشت سر وزیر ورزش نشست، این در حالی است که سیدشروین اسبقیان رئیس حوزه وزارتی در مبل‌های ردیف اول تکیه زده بود تا به این ترتیب مشخص شود زمزمه‌های جایگزینی این مدیر جای پولادگر جدی است.

همچنین در این مراسم دکتر جوانمرد مدیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک که گزینه جانشینی اسبقیان در دفتر وزیر است، نیز حضور داشت که در گوشه چپ عکس دیده می‌شود. 

به دلیل بارندگی و ترافیک زیاد اطراف سالن سران، بسیاری از مهمانان با تاخیر به این مراسم رسیدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی