بازدید 1998

شورای ائتلاف در حال رایزنی با جبهه پایداری است

حمیدرضا ترقی از رایزنی شورای ائتلاف با جبهه پایدای و سایر گروه‌های اصولگرا برای رسیدن به یک لیست مشترک برای انتخابات ۱۴۰۲ خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۷۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳ 21 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، حمیدرضا ترقی عضو جدید شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی گفت که مشارکت حداکثری مردم در انتخابات راهبرد اساسی و اولویت اول شورای ائتلاف است.

وی درباره وحدت و همگرایی گروه‌های اصولگرا، گفت: شورای ائتلاف در حال رایزنی و مذاکره با سایر گروه‌های انقلابی و اصولگرا از جمله جبهه پایداری است؛ بین آقایان حداد عادل، آقاتهرانی و محصولی گفت‌وگوهایی شکل‌گرفته و پیام‌های نیز رد و بدل شده است تا درباره انتخابات آتی به وحدت و همگرایی برسند.

به گفته ترقی، تاکنون شورای ائتلاف با جبهه پایداری درباره ارائه یک لیست واحد به نتیجه نرسیده‌اند و احتمال لیست واحد، بستگی به جلسات آتی گروه‌های اصولگرا دارد.

این عضو شورای مرکزی شورای ائتلاف ابراز امیدواری کرد که با توجه به شاخص‌های تعیین‌شده از سوی گروه‌های اصولگرا و تطبیق معیارها با مصدایق، گروه‌های اصولگرا بتوانند در رسیدن به یک لیست مشترک گام‌های مناسبی بردارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست