بازدید 1493
۲
امام جمعه قزوین:

راه‌اندازی میز مشاوره خانواده در نمازهای جمعه

خانواده‌های مومن و دین دار کمتر سراغ طلاق می‌روند و هر چقدر بتوان ایمان و تقوی را در میان مردم رواج داد به کاهش اسیب‌های اجتماعی کمک کرده ایم.
کد خبر: ۱۲۱۷۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱ 21 January 2024

 به گزارش تابناک به نقل از برنا، نماینده، ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: با کمک وکلا و راه اندازی میز خدمت و ارائه مشاوره‌های تخصصی به تحکیم بنیان خانواده کمک خواهد شد. نماینده، ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: با کمک وکلا و راه اندازی میز خدمت و ارائه مشاوره‌های تخصصی به تحکیم بنیان خانواده کمک خواهد شد.
بخوانید...
 

 آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه قزوین در دیدار با عبدلیان پور رئیس مرکز وکلای دادگستری کشور اظهارداشت: باید ببینیم حل اختلاف خانواده را از کجا شروع کنیم و چگونه از مسجد محله و امام جماعت کمک بگیریم تا اختلافات خانوادگی کاهش یابد.

وی افزود: قرآن می‌فرماید وقتی علائم اختلاف را در خانواده‌ای دیدید یک نفر حکم از خانواده زن و یک نفر از خانواده مرد تعیین کنید و بدانید اگر اراده‌ای برای رفع اختلاف باشد با این اقدام می‌توان به نتیجه رسید.

عابدینی تصریح کرد: بایستی این اصل را توجه کنید تا درمیدان عمل به دستورات قرانی عمل شود و این که شما مساجد را پایگاه کارتان قرار دادید بسیارخوب و ارزشمند است و تداوم آن اهپیت دارد.

امام جمعه قزوین بیان کرد: ما هم دنبال این هستیم در نماز جمعه هر هفته یک میز حل اختلاف راه اندازی کنیم تا به تحکیم بنیان خانواده کمک شود.

وی افزود: باید بدانیم مساجد را چه کسانی می‌توانند آباد کرده و به عمران محتوایی مسجد کمک کنند و در این راستا توجه به محتوای مساجد اهمیت دارد.

نماینده، ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: در مسجد باید تلاش کنیم از ابتدا پای نوجوان و جوان را به مسجد باز کنیم که با قرآن مانوس شوند و فرهنگ قران و اهل بیت را در میان مردم رواج دهیم آینده کشور تضمین شود.

وی اظهارداشت: مسجد باید آباد باشد و نماز‌های جمعه و جماعت در آن رایج و هر چقدر این اماکن شلوغ باشد حتما مراجعه به محاکم و وکلا کمتر می‌شود.

امام جمعه قزوین تصریح کرد خانواده‌های مومن و دین دار کمتر سراغ طلاق می‌روند و هر چقدر بتوان ایمان و تقوی را در میان مردم رواج داد به کاهش اسیب‌های اجتماعی کمک کرده ایم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
:)
همه مشگلات سر پول و نداری و افتصاده
الان تو میتون چی میدید؟ وعده؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی