بازدید 3134

بازداشت شروری که مردم تهران را به قتل تهدید می‌کرد

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ از دستگیری شرور سابقه‌داری که شهروندان را به قتل تهدید کرده بود، خبر داد. 
کد خبر: ۱۲۱۶۹۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱ 20 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سرهنگ سعید راستی در این‌باره گفت: به دنبال دریافت شکایت تعدادی شهروندان مبنی بر تهدید آنان به قتل از سوی یک شرور رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ قرار گرفت و در جریان تحقیقات اولیه انجام شده مشخص شد که این فرد با استفاده از سلاح سرد مردم را به قتل تهدید کرده است. 

وی افزود: همچنین در جریان بررسی‌های بعدی ماموران سازمان اطلاعات پلیس پایتخت مشخص شد که این فرد یکی از افراد شرور سابقه‌دار  در محدوده تهرانپارس است که با قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت برای تعدادی از شهروندان، آنان را به قتل نیز تهدید کرده است و موجب ایجاد ناامنی و احساس ناامنی در منطقه شده است.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران ادامه داد: ماموران موفق شدند پس از رصدهای اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از انجام هماهنگی‌های قضائی این فرد را در یک عملیات منسجم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

راستی با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از این فرد گفت: متهم پس از انتقال به مقر این پلیس به جرم ارتکابی با انگیزه  اختلاف شخصی با مردم و قدرت‌نمایی با همکاری همدستانش  اعتراف کرد. کشف جزئیات پرونده و شناسایی و دستگیری سایر مرتبطین به پرونده کماکان ادامه دارد. متهم نیز پس از تشکیل پرونده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست