بازدید 4511

وضعیت جوی مازندران در ۲۴ ساعت آینده چگونه است؟

- هواشناسی مازندران با اشاره به استقرار سامانه پایدار جوی، پیش‌بینی کرد که آسمان مازندران طی امروز و فردا صاف تا نیمه ابری و با افزایش نسبی دما نیز همراه باشد.
کد خبر: ۱۲۱۶۸۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷ 20 January 2024


به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، طبق پیش‌بینی هواشناسی مازندران با استقرار سامانه پایدار جوی طی ۲ روز آینده، علاوه بر آسمانی صاف تا نیمه ابری در سطح این استان، میانگین دمای هوا در شهرهای ساحلی و جلگه‌ای بین ۱۶ تا ۱۸ و در مناطق کوهستانی نیز بین ۱۰ تا ۱۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان خواهد بود.

هواشناسی از ورود سامانه جدید بارشی از روز دوشنبه خبرداد و پیش بینی کرد که آسمان این استان در طی این مدت ابری و با وزش باران و بارش پراکنده باران و از شامگاه دوشنبه تا صبح روز چهارشنبه، علاوه بر کاهش دما در نیمه غربی استان کاهشبارندگی و در ارتفاعات مه آلود و با بارش باران و برف و در نیمه شرقی نیز نیمه ابری تا ابری و با بارش پراکنده باران همراه باشد.

طبق پیش بینی هواشناسی، از ظهر روز چهارشنبه تا صبح پنجشنبه آسمان مازندران ابری همراه با بارندگی و در ارتفاعات مه آولود با بارش باران و برف همراه خواهد بود.

وضعیت جوی مازندران در ۲۴ ساعت آینده چگونه است؟

براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران در طی امروز شنبه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما، روز یک‌شنبه صاف تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر و وزش باد و از اواخر شب از سمت غرب استان ابری بتدریج با بارش پراکنده باران و در روز دوشنبه در نیمه غربی ابری با بارندگی، کاهش محسوس دما و وزش باد و در ارتفاعات مه آلود با بارش باران و برف و در نیمه شرقی نیز نیمه ابری تا ابری همراه باکاهش محسوس دما، بارش پراکنده باران و وزش باد پیش بینی شده است.

وضعیت آب و هوای مازندران در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ابری و سرد به تناوب با بارندگی، در ارتفاعات مه آلود با بارش برف و وزش باد به نسبت شدید همراه خواهد بود و بارش ها در نیمه غربی استان از شدت بیشتری برخوردار است.

آسمان مازندران در روز پنج‌شنبه نیمه ابری در غرب استان ابری با احتمال بارش پراکنده بتدریج با کاهش ابر و در روز جمعه نیز صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی شده است.

داده های دریافتی از ایستگاه های هواشناسی نشان می دهد که قراخیل قائم شهر با ثبت دمای ۱۶.۳ و رینه لاریجان با ۷.۶ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم ترین و سردترین مناطق مازندران در طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

دمای هوای شهر ساری مرکز مازندران نیز امروز در گرم ترین ساعت به ۱۸ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد که این میزان در مقایسه با روز گذشته ۲ درجه افزایش خواهد یافت.

وضعیت امروز دریای خزر نیز با موج کوتاه پیش بینی شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست