بازدید 1967

اذعان واشنگتن به ناتوانی اسراییل در شکست حماس

روزنامه واشنگتن پست به نقل از «منابع آگاه» فاش کرد که از نظر واشنگتن و بسیاری از فرماندهان ارتش اسراییل، این رژیم با شکست حماس فاصله زیادی دارد.
کد خبر: ۱۲۱۶۷۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۰ 20 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از منابع آگاه اذعان کردند که مقامات کاخ سفید و بسیاری از فرماندهان نظامی ارشد این رژیم اذعان دارند که اسرائیل فاصله زیادی تا تحقق رؤیای شکست حماس دارد.

در همین راستا، روزنامه واشنگتن پست نیز اعلام کرد که دیدگاه واشنگتن و بسیاری از فرماندهان ارتش اسرائیل این است که این رژیم با شکست حماس فاصله زیادی دارد.

در خبری مرتبط، در ادامه فشارهای مجامع بین المللی ضد جنایات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان در نوار غزه، ۶۰ عضو دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای به آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا با ابراز نگرانی از مواضع افراطی مقامات رژیم صهیونیستی خواستار مخالفت کاخ سفید با کوچ اجباری ساکنان نوار غزه از سوی این رژیم شدند.

گفتنی است رژیم صهیونیستی با اتخاذ سیاست زمین سوخته و تخریب عمدی زیرساخت‌ها و ساختمان‌های مسکونی، عامدانه تلاش می‌کند تا غزه را غیر قابل سکونت کند.

اظهارات مقامات صهیونیست درباره کوچ اجباری فلسطینی‌ها از غزه، با واکنش‌های جهانی رو به رو شده و نه تنها نهادهای بین المللی مثل سازمان ملل، بلکه حتی متحدان تل آویو از جمله آمریکا و اتحادیه اروپا نیز چنین اظهاراتی را محکوم کرده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم