بازدید 2261

۲ عملیات سنگین نیروی دریایی ارتش به روایت امیر ایرانی

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: با وجود توطئه‌های دشمنان، امروز «نداجا» با تمام توان در صحنه‌های بین المللی و اقیانوسی حضور فعال دارد.
کد خبر: ۱۲۱۶۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵ 19 January 2024

 به گزارش تابناک، امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش در آیین بدرقه ناوگروه رزمی آموزشی نداجا به آب‌های بین‌المللی و اقیانوسی در جمع دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) گفت: مایه مباهات است که شاهد هستیم با وجود توطئه‌های دشمنان، امروز نیروی دریایی راهبردی ارتش با تمام توان در صحنه‌های بین المللی و اقیانوسی حضور فعال دارد.

وی با اشاره به شرف‌یابی اخیر محضر فرماندهی معظم کل قوا، افزود: برابر فرمایشات معظم‌له، ماموریت‌های نیروی دریای ارتش تاثیرات بین‌المللی و سیاسی برای کشور داشته و در شأن مردم ایران و نقطه عطف نیروی دریایی ارتش است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به ۲ عملیات سنگین نیروی دریایی ارتش در ماه‌های گذشته و توقیف کشتی متخلف آمریکایی در آب‌های دریای عمان، دفاع از منافع و حقوق مردم کشور عزیزمان و عمل به وعده را از مصادیق نیروی‌های مسلح و نیروی دریایی ارتش دانست و اظهار کرد: در شرایط منطقه مشخص است که پرچم و قدرت در دست کیست، همه ایرانی‌ها را به عمل هوشمندانه به حرف‌هایشان می‌شناسند.

دریادار ایرانی ماموریت این ناوگروه در آب‌های بین‌المللی و اقیانوسی را مأموریتی سنگین و چند وجهی توصیف کرد و گفت: ویژگی مهم ماموریت این ناوگروه، انتقال تجربیات و آموزش‌های دریانوردی به دانشجویان و دانش آموزان نیروی دریایی ارتش، برای آماده شدن جهت پذیرش مسئولیت های خطیر نداجا در آینده نزدیک است.

وی با اشاره به درخواست کشورها از نیروی دریایی ارتش برای پهلوگیری ناوها در آن کشورها گفت: حضور ما در کشورها و در آب‌های بین‌المللی حضوری موثر است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: امروز که این ناوگروه به دریا اعزام خواهد شد، همزمان چهار ناوگروه رزمی در حال اجرای عملیات در آب‌های بین‌المللی داریم.

دریادار ایرانی گفت: امروز با افتخار ریاست دو کمیته دریایی در اقیانوس هند و یک کمیته دریایی در شمال در دریای خزر را بر عهده داریم، همه این‌ها به برکت انقلاب اسلامی، خداشناسی، همت و تلاش شبانه روزی هم‌رزمانم در نیروی دریای ارتش است.

منبع: ایرنا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست