بازدید 4238

چرا سیدجلال از پرسپولیس قهر کرد؛ سرمربیگری؟

این اقدام باعث می‌شد با ورود سرمربی بعدی، سیدجلال به عنوان دستیار اول به جایگزین یحیی گل‌محمدی معرفی شود اما حالا او اوسمار را جلوتر از خود می‌بیند.
کد خبر: ۱۲۱۶۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۲ 18 January 2024

مربی ایرانی پرسپولیس بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی هنوز در تمرینات تیمش آفتابی نشده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ ترک باشگاه پرسپولیس از سوی گل‌محمدی و جواب منفی برانکو، معادله انتخاب سرمربی بعدی را پیچیده کرد اما حالا یک اختلاف دیگر هم در اردوی سرخپوشان پیدا شده؛ سرمربی موقت!

گویا کاپیتان سابق پرسپولیس توقع داشته که بعداز خداحافظی یحیی، تا انتخاب جایگزین او به عنوان سرمربی موقت تمرینات تیم را به دست بگیرد.

این اقدام باعث می‌شد با ورود سرمربی بعدی، سیدجلال به عنوان دستیار اول به جایگزین یحیی گل‌محمدی معرفی شود اما حالا او اوسمار را جلوتر از خود می‌بیند.

در همین حال شایعه شده که چند بازیکن موثر پرسپولیس از سرمربیگری اوسمار ویرا در صورت عدم توافق باشگاه با برانکو ایوانکوویچ حمایت کرده‌اند. آنها می‌گویند اوسمار تیم را خوب می‌شناسد و می‌تواند تا پایان فصل نفر اول باشد!

او از سوی مدیریت این باشگاه دعوت شده تا نشستی با رضا درویش داشته باشد. این درحالی است که سیدجلال انتظار داشت باشگاه پرسپولیس بعد از رفتن یحیی بدون مذاکره و بررسی او را به عنوان سرمربی موقت تیم معرفی کند نه اوسمار برزیلی را که فصل گذشته به کادرفنی سرخپوشان اضافه شد.

عدم حضور سیدجلال در تمرینات سرخپوشان هم بیشتر به این خاطر بوده که او واکنش هواداران را در مورد این اتفاق ببیند. مخصوصا اینکه به نوشته همشهری اخیرا هم از گروه واتساپی اعضای تیم هم خارج شده تا به نوعی بیشتر هواداران را مقابل مدیریت باشگاه پرسپولیس قرار دهد.

گفته می‌شود سیدجلال تمایل زیادی دارد تا در صورت عدم حضور برانکو در پرسپولیس، تصمیم گیرنده اصلی در کادرفنی این تیم باشد و ممکن است در جلسه‌ای که به‌زودی با درویش خواهد داشت این موضوع را مطرح کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست