بازدید 4533
۷

جزئیات تصویب حداقل حقوق کارمندان و بازنشستگان

سخنگوی کمیسیون تلفیق افزود: در بحث افزایش حقوق کارکنان دولت کمیسیون تلفیق افزایش ۱۸درصدی مدنظر دولت را به ۲۰ درصد رساند.
کد خبر: ۱۲۱۵۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸ 15 January 2024

 به گزارش تابناک، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در نخستین نشست خبری با خبرنگاران درخصوص جزییات مصوبات این کمیسیون در لایحه بودجه، گفت: در ابتدا نکته‌ای را باید عرض کنم و آن اینکه همه آنچه که بنده از مصوبات خدمت شما عرض می‌کنم در حال حاضر مصوبه کمیسیون تلفیق است و پس از آن باید به صحن علنی برود و در صحن مصوب شده و بعد از آن به تایید شورای محترم نگهبان برسد، در نتیجه مصوبات هنوز قطعی و نهایی نیست.

سخنگوی کمیسیون تلفیق افزود: در بحث افزایش حقوق کارکنان دولت کمیسیون تلفیق افزایش ۱۸درصدی مدنظر دولت را به ۲۰ درصد رساند و کف حقوق برای کارکنان دولت را ۱۰ میلیون تومان درنظر گرفت. همچنین برای بازنشستگان عزیز ۹ میلیون تومان حداقل حقوق تصویب شد. همچنین نحوه اعمال درصد افزایش حقوق‌ها که به متوسط ۲۰ درصد برسد براساس جدولی خواهد بود که در ادامه عرض می‌کنم.

وی در رابطه با افزایش قیمت بنزین، تصریح کرد: آنچه که دولت در لایحه بودجه آورده است در آن تغییر قیمت حامل های انرژی نداریم.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۷
کار زیادی کردید با این تورم کمرشکن ۲درصد بیشتر از دولت افزایش دادید که بیشترش هم جای مالیات میره
بازنشستگان عزیز ۹ میلیون تومان حداقل حقوق!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بخندیم یا گریه کنیم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
والا هنوز هیچی نشده کرایه تاکسی ها گرون شد مرغ گرون شد
شجاعتتان قابل تحسین است که اصلا ترسی از خدا و آخرت ندارید اما خداوند در قرآن فرموده است " منتظر باشید که من هم از منتظران هستم " وای وای اگر معنای این جمله را بدانید !
گوشت کیلوی 700 هزار تومان،مرغ کیلوی 100 هزار تومان،تن ماهی 90 هزار تومان،کفش متوسط جفتی یک میلیون تومان و ... و ... و ... علی برکت الله از مدیریت دولت دکتر رئیسی.ببین سال بعد چی میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
قطعا از بابت 2 درصد افزایش بیشتر مالیات بیشتری نصیب دولت میشه بنا بر این به نفعشونه که 20 درصد باشه و قرار بود 25 درصد افزایش حقوق داشته باشیم نه 20 درصد.
افراد ساده دل اینها با ایم کلکها شمارو گول میزنن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست