بازدید 2942

۶۴هزاردلار پول استقلال در جیب آن فرد در امارات چه می‌کند؟

کد خبر: ۱۲۱۵۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸ 14 January 2024

۶۴هزاردلار پول استقلال در جیب آن فرد در امارات چه می‌کند؟

اردوی جنجالی استقلال در امارات با هدایت فرهاد مجیدی و ماجراهای اجاره ورزشگاه الوصل را یادتان هست؟

به گزارش تابناک ورزشی؛ همان اردویی که وزیر ورزش وقت حمید سجادی درباره اتفاقات آن زبان به انتقاد باز کرد و اتهاماتی متوجه مجیدی و اطرافیانش شد.

حالا بخوانید از ۶۴هزار دلار پول استقلال که در آن ماجرا هنوز تکلیفش معلوم نیست و کاشف به عمل آمده که در جیب یک فرد ایرانی است و آن مبلغ را پس نمی‌دهد.

ماجرا این بود که تیم فوتبال استقلال چند فصل پیش در دوره سرمربیگری «فرهاد مجیدی» در لیگ قهرمانان آسیا با الهلال عربستان بازی کرد؛ دیداری که به میزبانی استقلال در امارات برگزار شد. استقلال طبق درخواست کادر فنی، اردویی چند روزه در کمپ باشگاه الوصل امارات برگزار کرد و پیش از بازی با الهلال در دیداری دوستانه نیز به میدان رفت.

قرارداد استقلال با باشگاه الوصل برای میزبانی از بازی با الهلال، 250 هزار دلار بود که شامل هزینه هتل و پذیرایی از تیم الهلال، هزینه اجاره ورزشگاه الوصل جهت برگزاری مسابقه و تمرینات دو تیم در روز قبل از بازی و... می‌شد. این هزینه در زمان خودش سر و صدای زیادی به پا کرد و حتی گفته شد پای نهادهای نظارتی به این ماجرا باز شده است.

باشگاه استقلال مبلغ ۶۴ هزار دلار به عنوان پیش‌قسط به حساب باشگاه الوصل واریز و سپس با رایزنی از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست می‌کند که از مطالباتش در AFC، هزینه میزبانی از الهلال عربستان را به الوصل امارات پرداخت کند. کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست استقلال را می‌پذیرد و مبلغ فوق به حساب الوصل واریز می‌شود. باشگاه استقلال ۶۴ هزار دلار پیش‌قسط پرداخت کرده بود که این پول به حساب باشگاه برگشت داده نشد. «علی خطیر» مدیرعامل استقلال در سفر اخیر خود به امارات پیگیر این پول شد و زمانی که مدیران الوصل ماجرا را شنیدند از اتفاق رخ داده تعجب کردند.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد در آن مقطع، باشگاه الوصل 64 هزار دلار را به حساب فردی ایرانی که در باشگاه الوصل فعالیت می‌کرد واریز کرده است، با این تصور که استقلال با فرد ایرانی توافق کرده که پول به حساب او واریز شود. باشگاه استقلال از فرد ایرانی خواسته بود این پول را به حساب باشگاه بازگرداند، اما او مدعی می‌شود 34 هزار دلار هزینه کرده است و تنها می‌تواند 30 هزار دلار آن را بازگرداند. با توجه به اظهارات این فرد، مدیران استقلال وکیلی اماراتی به خدمت گرفته‌اند تا تکلیف 64 هزار دلار را مشخص کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی