بازدید 1850
۹

تکذیب دسترسی ۱۰ دقیقه‌ای به موادمخدر در تهران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ دسترسی ۱۰ دقیقه‌ای به مواد مخدر در تهران را تکذیب کرد.
کد خبر: ۱۲۱۵۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸ 13 January 2024

به گزارش تابناک، سردار عباسعلی محمدیان؛ فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در واکنش به برخی ادعاها مبنی بر دسترسی 5 تا 10 دقیقه به موادمخدر اظهار کرد: چنین چیزی اشتباه است و با طرح‌ها و کارهایی که پلیس در مناطق پر خطر گذشته انجام داده است، مدت زمان دسترسی به مواد مخدر بیشتر از این عددها شده است.

وی افزود: می‌توانید بروید و مناطقی که در گذشته در تهران پرخطر بودند را مشاهده کنید، اگر مثل گذشته بود و همان وضعیت را دیدید، یقه پلیس را بگیرید!

 

یک هفته پیش، موسوی چلک یک مددکار اجتماعی در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها ادعا کرده بود: سطح دسترسی به مواد مخدر در ایران در 5دقیقه است، البته در سطح کلان عددی که مسئولین اعلام کردند، تقریبا 7 دقیقه است. خوش‌بینانه هم که به این ماجرا نگاه کنیم، مدت زمان لازم برای دسترسی به مواد مخدر بیش از 10 دقیقه نیست.

 

بر اساس این خبر؛ پلیس تهران بزرگ به دنبال دستور سردار رادان؛ فرمانده کل انتظامی طرح‌های مستمر و دائمی در مناطق پرخطر تهران (شوش، مولوی، هرندی و دروازه غار) برگزار کرده و معتقد است که مانند گذشته این محل‌ها پاتوق معتادان و خرده‌فروشان مواد مخدر نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۹
راست مي گن ، ده دقيقه نيست
سه سوته
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
مگه جنگه؟ ده دقیقه؟ راه بندانه؟ ترافیکه، چه خبره، یعنی از جیب تا دماغ، ده دقیقه طول بکشه؟؟؟؟ مگه طرف خیلی وضعش خراب باشه. اتوبان تهران شمال که نیست.
10 دقیقه هم زیاده
بله چون زیر ده دقیقه است؟
کمتره قطعا
کمتر‌. بقالی سر کوچه تون هم می فروشه
مطمئنا کمتره.
میگه برید یقه پلیس رو بگیرید؟ همین الان توی کوچه ما هر شب و هر روز توی روز روشن میان شیشه میکشن کوچه پر رفت و آمدی هم هست نزدیک بازار تهران هر روز باید با شیلنگ آب و چوب و چماق بریم دم درب خونه معتادهارو رد کنیم برن دزدهای خونه زن هم که یک روز در میون دارن خونه های منطقه دوازده رو خالی میکنن میگیریمشونم چاقو میکشن و نمیشه باهاشون درگیر شد توی پارک شهر هم که آدم جرات نمیکنه یه عصر بره پیاده روی عملا بخوری میشه
ایشان قبل از تکذیب موضوع رو پیگیری کنه در کسری از ثانیه تحویل می دن

انواع و اقسام قلیون ، سیگار، مواد مخدر و .....

و پایگاهشان نزدیک مدارس پسرانه و دخترانه است و بیچاره خانواده ها که فرزندانشان گرفتار می شوند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست