بازدید 8574

آماده‌باش بخشداری‌ها و دهیاری‌های سنندج

فرمانداری سنندج در پی اخطار هواشناسی مبنی بر برودت هوا و بارش برف و کولاک در سطح شهرستان به بخشداری‌ها و دهیاری‌های تابعه اعلام وضعیت زرد و آماده‌باش تا عادی شدن وضعیت صادر کرد.
کد خبر: ۱۲۱۵۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۵ 13 January 2024

به گزارش «تاباک» به نقل از مهر، روابط عمومی فرمانداری سنندج در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در راستای اخطار هواشناسی مبنی بر برودت هوا و بارش برف و کولاک در سطح شهرستان فرمانداری سنندج به بخشداری‌ها و دهیاری‌های تابعه اعلام وضعیت زرد و آماده‌باش تا عادی شدن وضعیت داده است.

این اطلاعیه حاکیست؛ پیرو اخطاریه صادره در ارتباط با اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی غالباً به‌صورت برف، از شب جمعه ٢٢ دی‌ماه تا روز دوشنبه ٢۴ دی‌ماه هفته جاری؛ تمهیدات لازم برای آمادگی و مواجهه با شرایط اضطراری، با توجه به اولویت برفروبی محورهای اصلی و احتمال مسدود شدن راه‌های روستایی در ساعات آینده اتخاذ شده است.

در ادامه اطلاعیه خطاب به تمامی دهیاران و اعضای شورا اعلام شده است که اطلاع رسانی لازم در سطح روستاهای تابعه به عمل آورند و از هرگونه تردد غیرضروری خودداری نمایند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: در صورت ضرورت جابجایی و انتقال مریض و یا مادران باردار حتماً قبل از شروع بارندگی اقدام لازم به عمل آورند.

این اطلاعیه می‌افزاید: هرگونه تردد خودرو بدون زنجیر چرخ ممنوع است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم