بازدید 7794

لغو توافق نفت با شفر بخاطر مصاحبه علیه حجاب

کد خبر: ۱۲۱۵۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳ 11 January 2024

قرارداد باشگاه نفت آبادان با وینفرد شفر آلمانی منتفی شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ این سرمربی سالخورده آلمانی، بعداز جدایی از باشگاه استقلال مصاحبه هایی را درباره مسائل اجتماعی و سیاسی داخلی ایران با رسانه‌های خارجی انجام داده بود که حالا کار دستش داد.

گویا مدیران باشگاه نفتی به این مسائل بی‌توجه بودند و هشدار کارشناسان و اهالی رسانه ، باعث جلوگیری از این انتقال شد. وینفرد شفر درباره ماجرای حجاب و برخی از مسائل دیگر اظهار نظر کرده بود که بعداز یادآوری آن صحبت‌ها مشخص شد او در ایران ممنوع الکار شده است.

لغو توافق نفت با شفر بخاطر مصاحبه علیه حجاب

اما بعد از این اتفافات مدیرعامل باشگاه نفت به موضوع منتفی شدن حضور شفر در لیگ ایران واکنش عجیبی نشان داد و خودش را به بی‌خبری و گیجی زده است.

وی در پاسخ به نگرانی مالی و پیش پرداخت به این مربی گفت: پیش پرداختی به حساب او نداشته‌ایم.

رحمانی، مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان اظهار داشت: باید منبع این مصاحبه مشخص می‌شد و باید دید چنین صحبت‌هایی صحت داشته یا غیرواقعی است. تا زمانی که صحت این مصاحبه اثبات نشود که من نمی‌توانم اظهارنظری در مورد شخص وینفرد شفر داشته باشم.

فکر نمی‌کنم سرمربی مدنظر باشگاه که با او توافق کردیم چند سال قبل حرف زده باشد، با این حال باید صحت‌سنجی شود. شاید آن سایتی که به آن اشاره شده مطلبی خیالی منتشر کرده است. اگر چنین کاری از سوی شفر صورت گرفته بود چرا تا به حال مطرح نشده بود. 

رد کردن یا نکردن این مصاحبه کار من نیست و نهادهای تصمیم‌گیر در این زمینه وجود دارند. اگر به ما صحت این مصاحبه از سوی نهادها مربوطه اعلام شد، آن زمان در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد. فدراسیون به ما اطلاع خواهد داد که در این زمینه چه اقدامی کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی