بازدید 3818

اظهارات تازه اسماعیل هنیه درباره جنگ غزه

رئیس دفتر سیاسی حماس امروز اعلام کرد که دشمن صهیونیستی نزدیک ۱۰۰ روز کشتار و نسل‌کشی و بمباران در نوار غزه نتوانست به هیچ یک از اهداف خود دست یابد.
کد خبر: ۱۲۱۴۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷ 09 January 2024

 

به گزارش تابناک، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین در سخنانی اعلام کرد، دشمن علیرغم هزینه زیادی که در جنگ کرد و کشتارها و نسل‌کشی‌هایی که مرتکب شد، نتوانست به هیچ یک از اهداف خود در جنگ دست یابد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس افزود: دشمن ۴ مرحله را در این جنگ ترسیم کرده است: بمباران هوایی، جنگ زمینی، تمرکز بر مقاومت و مرحله سیاسی.

هنیه اظهار داشت که رژیم صهیونیستی در این جنگ سه هدف را دنبال می‌کند که حذف مقاومت، بازگرداندن اسرا و کوچاندن فلسطینی‌ها از نوار غزه به خاک مصر است.

وی افزود: این اهداف توسط دولت آمریکا و ائتلاف غربی اتخاذ شد و ما به صراحت می‌گوییم که این یک تجاوز آمریکایی-اسرائیلی است.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت که به حاشیه راندن آرمان فلسطین در سطح جهان و طرح‌های اشغالگران علیه فلسطین و مسجدالاقصی و روند عادی‌سازی روابط با رژیم اسرائیل از ممهترین دلایل اجرای عملیات طوفان الاقصی بود.

هنیه به تعداد شهدای کرانه باختری از شروع عملیات طوفان الاقصی اشاره کرده و گفت: از زمان شروع طوفان الاقصی بیش از ۳۵۰ فلسطینی در کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند و شرایط کرانه باختری بسیار خطرناک است.

 منبع: تسنیم

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی