بازدید 6521
۸

خبر مهم مجلس درباره معافیت مالیاتی خودروهای لوکس

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس از مصوبه این کمیسیون برای معافیت مالیاتی خودروهای لوکس تا سقف سه و نیم میلیارد تومان قیمت خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۴۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷ 07 January 2024

به گزارش تابناک، ایرنا نوشت: احمد امیرآبادی فراهانی، با اشاره به نشست امروز یکشنبه کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: با مصوبه امروز کمیسیون، خودروهای لوکس تا سقف سه و نیم میلیارد تومان از پرداخت مالیات خودروهای لوکس معاف می‌شوند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: براساس مصوبه کمیسیون خودروهای لوکس که از قیمت آنها از سه و نیم میلیارد تومان بالاتر باشد یک درصد از قیمت خودرو باید به عنوان مالیات بر خودروی لوکس پرداخت شود.

امیرآبادی فراهانی ادامه داد: دولت در لایحه خود خودروهای لوکس را تا سقف قیمت ۳ میلیارد از پرداخت مالیات معاف کرده بود که این مقدار در کمیسیون تلفیق تا سه و نیم میلیارد تومان افزایش یافت؛ بنابراین خودروهای لوکس با قیمت سه و نیم میلیارد تومان هم از پرداخت مالیات معاف شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۸
خود مجلسیها همه شان ذینفع بودند.‌اساسا اینها فقط برای نفع خود قانون تصویب میکنند.
بر اساس ارزش خودروهای خودشان تصمیم گرفته‌اند
دست گل نمایندگان انقلابی مجلس درد نکنه ، یعنی صاحب یک پورشه 10/700/000/000 تومانی فقط باید یک درصد یعنی 70/000/000 تومان مالیات بدهد ؟ در حالی که یک کارمند با حقوق 6/000/000 تومان باید ده درصد مالیات بدهد و اگر حقوق بالای 30/000/000 تومان داشته باشد باید 30 درصد مالیات بدهد آیا این معنای عدالت است ؟
درود بر مجلس انقلابی و دولت محرومان
ایران بهشت پولدارها و دربست در اختیار اونهاست
جالب از حقوق دوازده میلیونی گارگران وبازنشتگان زیر خط فقر مالیات میکیرند ولی از ماشینهای لوکس و میلیاردی مالیات نمی گیرند پس معلوم شد صاحب این خودروها چه کسانی هستند
پس ببینید چقدر خودروی بالا ۳.۵داریم شایید هم نگران شاسی بلندای خودشونن
لابد آقایون مجلسی ها ،ماشین هاشون تا سه و نیم میلیارد بوده.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست