بازدید 36601
۸

ورود سامانه بارشی به کشور طی چهارشنبه

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وزش باد شدید در شرق کشور و ورود سامانه بارشی به کشور طی چهارشنبه (۲۰ دی) خبر داد. 
کد خبر: ۱۲۱۴۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳ 07 January 2024

به گزارش «تابناک»، صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا افزود: امروز (۱۷ دی) در شرق استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، برخی نقاط خراسان شمالی و سیستان و بلوچستان ، جنوب کرمان و شرق هرمزگان بارش‌های پراکنده رخ می‌دهد و از بعد از ظهر این روز سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.

وی اضافه کرد: روزهای دوشنبه و سه شنبه (۱۸ و۱۹ دی) پدیده بارشی در کشور نخواهیم داشت. 

ضیاییان اضافه کرد: چهارشنبه (۲۰ دی) با ورود سامانه بارشی به کشور در شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، مرکزی، گیلان، مازندران و پنجشنبه (۲۱ دی) علاوه بر این مناطق در جنوب غرب کشور و استان‌های گلستان و خراسان شمالی بارش برف و باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه گفت: در روز یکشنبه در نیمه شرقی کشور و دوشنبه در جنوب شرق کشور وزش باد شدید و در برخی نقاط گردوخاک خواهیم داشت.

 به گفته ضیاییان یکشنبه خلیج فارس و دوشنبه دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا ( ۱۸ دی ‌ماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری، در بعضی ساعت‌ها غبارمحلی با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و طی ‌پس فردا ( ۱۹ دی ماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۲۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۸- و ۵- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۸
خداوند عادل است تا زمانی که دولت طالب بازنشسته ها را که از سال 99 مانده پرداخت نکند هیچ برف و بارانی به این مملکت نخواهد بارید!
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
چه ربطی به بقیه مردم داره
دولت به فرض داره به بازنشسته ها ظلم میکنه جورشو مردم باید بکشن؟
چه استدلالی واقعا
جعفر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
!!!!@!@@گنه کرد در مصر آهنگری ....به شوشتر گردن مسگری
بارش‌های سال آبی جاری در تهران با کاهش ۵۶درصدی نسبت به آمار متوسط درازمدت مواجه شده و این خشکی پاییز و زمستان، اثر خود را در کاهش ذخایر سدهای تهران گذاشته است. در زمان حاضر با وجود ۲۷۳ میلیون مترمکعب آب ذخیره‌شده پشت سدهای تهران، ۸۶درصد ظرفیت مخازن سدهای پنج‌گانه تأمین آب شرب تهران خالی است.
هواشناسی آب‌دوغ خیاری.سامانه بارشی کجا بود سامانه آلودگی هوا .حاوی مازوت ،سرب،دی اکسید کربن ،نیترات،و سایر ذرات سمی..می‌بارد بر سر این ملت
سازمان هوا شناسی شنبه ۱۶دی ماه رو هم برفی و بارانی پیش بینی کرده بود دریغ از یک قطره باران در غرب کشور....بسه دیگه چقدر دروغ ....ابرهایی که می آیند در چشمی به هم زدند پراکنده می‌شوند چیکار میکنید؟ مردم رو ساده فرض کردید مشخصه که دسیسه ای پشت نباریدن برف و باران است ...خدا خودش مقصران اصلی این اوضاع را لعنت کند
آقا ما بارندگی های خوبی در شمال غرب و غرب داریم من خودم سنندج
زندگی میکنم ولی سمت مرکزی و شرق بارنگی پراکنده میشه
سلام خواهشن بار ور کنیید ابرها رو خواهشن بی ابی مردم از بین میبره اختلاف میندازه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی