بازدید 5547
۵

دیوید تیلور: یزدانی سلطان است و من معاونش!

این دو نفر به خاطر رقابت نفس‌گیری که روی تشک دارند در شبکه‌های اجتماعی معروف و پرطرفدار نیستند، بلکه آنها به خاطر رابطه خاص رفاقتی که با هم شکل دادند موج مثبتی قابل توجه را بین ورزش‌دوستان به راه انداخته‌اند
کد خبر: ۱۲۱۴۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸ 06 January 2024

دیوید تیلور، کشتی‌گیر سرشناس آمریکایی، صحبت‌های جالبی را درباره حسن یزدانی مطرح کرده و او را سلطان نامیده است.

به گزارش تابناک ورزشی، احترام متقابل بین یزدانی و تیلور با وجود رقابت شدید در دنیای کشتی برای علاقمندان به این ورزش جالب شده است. آنها روی تشک تا سرحد مرگ مبارزه می‌کنند اما در بیرون سالن، حریف را تا پادشاهی ارتقا می‌دهند!

آخرین باری که این دو نفر با یکدیگر روبرو شدند در مسابقات جهانی کشتی در بلگراد و برای ششمین بار بود که تیلور برای پنجمین مرتبه پیروز شد، بردی که نزدیک بود برعکس شود اما داوران رای را تغییر دادند و حسن بازنده شد.

با این حال، این دو نفر به خاطر رقابت نفس‌گیری که روی تشک دارند در شبکه‌های اجتماعی معروف و پرطرفدار نیستند، بلکه آنها به خاطر رابطه خاص رفاقتی که با هم شکل دادند موج مثبتی قابل توجه را بین ورزش‌دوستان به راه انداخته‌اند و تیلور اخیرا بار دیگر این موضوع را به خوبی به تصویر کشیده است. 

این ورزشکار آمریکایی جدای از درخششی که در کشتی دارد، به سپری کردن اوقات فراغتش در مزرعه به همراه پرنده‌ها و حیوانات خانگی‌اش معروف است. ویدیویی از مصاحبه اخیر او با FloWrestling منتشر شده که حالا در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود. 

در بخشی از این ویدیو از او پرسیده می‌شود: «فکر می‌کنی که هواداران ایرانی چه نظری درباره دیوید تیلور مزرعه‌دار داشته باشند؟»

او در پاسخ به این سوال می‌گوید: «فکر کردن به این موضوع کمی دیوانه‌کننده است، درست مثل عشق و علاقه جنون‌آمیز آنها که کوچک‌ترین جزئیات را دنبال می‌کنند. این واقعا کمی عجیب است. یزدانی... یزدانی سلطان است و من منظورم در کشور خودش است. انگار که او بزرگترین و معروف‌ترین سلبریتی در کشورشان باشد... طبیعی است که من هم به دومین سلبریتی بزرگ در کشور آنها تبدیل شده‌ام.»

مصاحبه تیلور با FloWrestling با عکس‌های جالبی از او در کنار حیوانات مزرعه‌اش منتشر شده است.

این صحبت‌ها واکنش‌های بسیاری را در جامعه کشتی به همراه داشت و نشان داد که تیلور با وجود رقابتی که با یزدانی دارد، رابطه خوبی را هم با او شکل داده است. هرچند آنها خیلی زود باید بار دیگر روی تشک کشتی با هم سرشاخ شوند.

در آستانه برگزاری مسابقات المپیک 2024 پاریس، تیلور به خوبی زمانی که 21 ساله بود و درخشش در مسابقات ایالتی باعث شد که راهی تیم ملی و مسابقات انتخابی المپیک 2012 لندن شود را به خاطر دارد. او در طول تمامی این سال‌ها با تلاشش توانست از یک جوان بااستعداد به یکی از قهرمانان بزرگ دنیای کشتی تبدیل شود. 

تیلور درباره تبدیل شدنش به یکی از بزرگ‌ترین کشتی‌گیرهای تاریخ آمریکا گفت: «هرگز فکرش را نمی‌کردم به اینجا برسم. تنها راهی که وجود دارد این است که به صورت مداوم پیشرفت کنید. اگر کاری که در سال 2018 انجام می‌دادم را الان انجام دهم، بدون شک شکست خواهم خورد. این تجربه بزرگی است که در طول این مدت به دست آورده‌ام.»

با این وجود، این ستاره آمریکایی در تلاش است تا بیش از پیش با خانواده و همسر و فرزندانش وقت بگذراند و معتقد است که اگر نتواند این نقش‌ها را به خوبی ایفا کند، پس نمی‌تواند در هیچ زمینه دیگری هم موفق باشد. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
آدم خوبی است .
آدم منطقی به این میگن
فارغ از هر تعصبی ، خداییش هم در اخلاق و هم از ورزش، تیلور و یزدانی الگوی خیلی از ورزشکاران میتونن باشن...
ورزشکاران ایرانی افتادگی و مثبت نگری را از این ورزشکار یاد بگیرند.
ورزش میدان رقابت انسانها برای نشان دادن ارزش های حرفه ای و انسانی است.
یاد امیر کبیر و ناصر الدین شاه افتادم!
هندونه زیر بغل سلطان ۵ تایی نده!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست