بازدید 8442
با انتشار فیلم ضربه فنی کاپیتان شروع شد

رجزخوانی تازه تیلور برای حسن یزدانی

کد خبر: ۱۲۲۱۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲ 15 February 2024

جادوگر آمریکایی با انتشار چند رشته استوری از دیدارهای خود در پیکارهای قهرمانی جهان و المپیک، فضای مجازی را به آوردگاهی برای جنگ روانی علیه کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران تبدیل کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، دیوید تیلور ملی‌پوش کشتی آزاد آمریکا و حریف جهانی حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم با انتشار فیلم پیروزی خود در فینال المپیک ۲۰۲۰ توکیو جنگ روانی را علیه یزدانی آغاز کرد. تیلور چندی پیش نیز با انتشار فیلم آخرین دیدار خود با یزدانی برای کاپیتان ایران رجزخوانی کرد. او با انتشار این فیلم‌ها در پیچ شخصی خود عملا به دنبال یک جنگ روانی برای تضعیف روحیه شیرشاه است تا بتواند پرافتخارترین کشتی گیر ایرانی را در پاریس زمین‌گیر کند.

دوئل یزدانی و تیلور از معدود دیدارهای حساس جهان کشتی به شمار می‌رود که اتحادیه جهانی این رشته نیز توجه ویژه‌ای به آن دارد. این دوئل سنتی از سال ۲۰۱۷ و جام جهانی کرمانشاه آغاز و تاکنون نیز ادامه دارد. در ۶ دیدار، دیوید تیلور پنج بار و حسن یزدانی یک مسابقه را برنده شده است. یزدانی در مسابقات جهانی اسلو موفق شد تیلور را در دیدار فینال وزن ۸۶ کیلوگرم شکست دهد.

نخستین دوئل این ۲ قهرمان در جام جهانی کشتی آزاد بود که تیلور موفق شد یزدانی را با ضربه فنی شکست دهد. آخرین دیدار تیلور و یزدانی نیز در فینال رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ بلگراد بود که جادوگر آمریکایی بار دیگر یزدانی را ضربه فنی کرد. یزدانی اکنون به خاطر مصدومیت و جراحی کتف دوره نقاهت خود را سپری می کند و قرار است از فروردین‌ماه به اردو تیم ملی اضافه شود.

یزدانی و تیلور سهمیه المپیک وزن ۸۶ کیلوگرم را برای ایران و آمریکا قطعی کرده‌اند اما این ۲ قهرمان باید در رقابت‌های انتخابی از حریفان داخلی خود عبور کنند تا ششمین دوئل احتمالی آنها در پاریس شکل بگیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی