بازدید 3674
۱

صحبت‌های قلعه‌نویی درباره اهمیت سامان قدوس

کد خبر: ۱۲۱۴۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱ 05 January 2024

بخش قابل توجهی از نشست خبری قلعه‌نویی بعداز شکست بورکینافاسو در بازی تدارکاتی به صحبت درباره سامان قدوس اختصاص پیدا کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ سرمربی تیم ملی در واکنش به اظهارات اخیر سامان قدوس که گفته بود قلعه‌نویی بیشترین اعتماد را به او داشته و سبک بازی‌اش با حضور این سرمربی بهتر شده است، یادآور شد: در گذشته خیلی به ما حمله می‌شد که فوتبال‌تان این مدلی است. وقتی به عقب برمی‌گردیم می‌بینیم که چطور آقایان به ما حمله می‌کردند. در تیم‌هایی که مسئولیت داشتم همیشه با دو بازیکن بازی‌ساز بازی می‌کردم، یعنی شما نمی‌توانید با دو بازیکن بازی‌ساز مدل دیگری بازی کنید، اما تبلیغات منفی می‌کردند. در استقلال، مجتبی جباری و جانواریو کنار هم بازی می‌کردند، در سپاهان محرم نویدکیا و جان‌واریو و در تراکتور کرار جاسم و سروش رفیعی.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران افزود: وقتی قدوس در یکی دو اردوی اول ایران حضور نداشت، به مهدی خراطی گفتم او بازیکنی است که می‌تواند به افکار "قلعه‌نویی" کمک کند. حالا دنبال یک بازیکن دیگر هم بودیم که نتوانست چیزی که می‌خواستیم انجام دهد.(احتمالا منظور قلعه‌نویی، احمد نوراللهی است)

ما دو پلن تعریف کردیم. سامان بازیکنی است که توانایی بالایی دارد و اگر در گذشته به او بها داده می‌شد می‌توانست به تیم ملی کمک کند. امروز دیدید در نیمه اول پاس‌های خوب می‌داد و فضاسازی می‌کرد. اگر اشتباه نکنم روز گذشته با قدوس صحبت کردم و به او گفتم که به یک جایگاه رسیدن، شاید خیلی راحت‌تر از حفظ آن باشد. شما باید تلاش بیشتری کنید تا این جایگاه را حفظ کنید. او هم قول داد که تلاش بیشتری کند. بازیکنان ما در هر دو نیمه جنگیدند و بین دو نیمه به آنها گفتم خیلی موقعیت از دست می‌دهید، ولی خوب جنگیدید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بله دیدیم که ایشان با پاس گلی که به تیم بورکینافاسوی سفلی داد، بخوبی جواب اعتماد را داد. خداوند خودش به داد مه برسد در مقابل تیم های معتبری چون کره و ژاپن!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست