بازدید 7357

مهلت داوطلبان برای اعتراض به نتایج صلاحیت‌ها

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: داوطلبانی که عدم احراز صلاحیت شده‌اند می‌توانند از ۱۷ الی ۱۹ دی ماه به مدت سه روز با پیگیری مجدد در سامانه اعلامی شورای نگهبان شکایت خود را ثبت کنند.
کد خبر: ۱۲۱۴۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱ 05 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سید محمدتقی شاهچراغی، معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به اعلام احراز صلاحیت داوطلبان، گفت: داوطلبانی که عدم احراز صلاحیت شده اند می‌توانند از ۱۷ الی ۱۹ دی ماه به مدت سه روز از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ با پیگیری مجدد در سامانه اعلامی شورای نگهبان شکایت خود را ثبت کنند و این اعتراض ها در یک دوره ۳۰ روز توسط شورای نگهبان بررسی و نتایج اعلام خواهد شد.

رییس ستاد انتخابات کشور با تاکید بر اینکه رعایت بی‌طرفی مجریان در مراحل اجرایی انتخابات ضروری است، گفت: بی‌طرفی و پرهیز از جانب‌داری در تمامی مراحل اجرایی برگزاری انتخابات ۱۱ اسفندماه سال جاری، از سوی مسئولین، امری ضروری و قطعی است. 

شاهچراغی تصریح کرد: مدیران در دولت سیزدهم هیچ شأنی به‌جز خدمتگزاری برای خود قائل نیستند و در واقع خدمتگزاری مطلوب حق ملت عزیز ایران اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: ستاد انتخابات کشور و دولت سیزدهم تمامی ظرفیت‌ها، امکانات و توان خود را برای برگزاری هرچه بهتر انتخاباتی سالم، با دقت و نظارت به کار گرفته است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی