بازدید 3215

نفوذ تدریجی سامانه بارشی و سرد از شمال غرب کشور

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: سامانه بارشی و سرد از شمال غرب کشور از جمعه وارد کشور می‌شود.
کد خبر: ۱۲۱۳۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱ 04 January 2024

به گزارش «تابناک»، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز (۱۴ دی‌ماه) استقرار جوی غالباً پایدار در بیشتر نواحی کوهستانی کشور، وزش باد، گاهی وزش باد شدید مهم‌ترین پدیده جوی در قله‌ها و خط الرأس‌های مرتفع پیش‌بینی می‌شود همچنین فعالیت موج بارشی در مناطق جنوب شرق، شرق و جنوب انتظار می‌رود. شدت بارش‌ها به‌صورت رگبار و رعدوبرق و احتمال تگرگ به‌ویژه ساعات عصر و شب خواهد بود. بارش‌های پراکنده در البرز شرقی و خراسان شمالی نیز رخ خواهد داد.

جمعه (۱۵ دی‌ماه) نفوذ تدریجی سامانه بارشی و سرد از شمال غرب کشور، افزایش ابر و بارش برف و باران و وزش باد شدید و گسترش آن به سمت البرز غربی و مرکزی برای ساعات بعدازظهر پیش‌بینی می‌شود.
 
از پنجشنبه تا ظهر جمعه آسمان صاف تا نیمه ابری و برای قله‌های مرتفع وزش باد، گاهی وزش باد شدید دور از انتظار نیست. از بعدازظهر جمعه افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده وجود دارد.
 
فعالیت‌های مرتبط با کوهستان طی پنجشنبه در مناطق جنوب شرق و نیمه شرقی کشور و طی جمعه در شمال غرب کشور مخاطره آمیز است بنابراین در صورت صعود طی روز جمعه در ارتفاعات البرز، نسبت به اتمام برنامه تا ظهر جمعه اقدام شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی