بازدید 2604
۵

سرباز مدافع امنیت در بوکان به شهادت رسید

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از درگیری پلیس بوکان با یک شرور مخل نظم و امنیت خبر داد و گفت: در این درگیری سرباز مدافع امنیت به درجه رفیع شهادت نائل شد.
کد خبر: ۱۲۱۳۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۰ 03 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سردار رحیم جهانبخش سه شنبه شب در تشریح این خبر اظهار کرد: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مطالبات مردمی، عوامل گشت کلانتری ۱۲ شهرستان بوکان برای دستگیری یک شرور مخل نظم و امنیت عمومی عازم یکی از محله‌های شهر شده بودند که با این فرد درگیر شدند.

وی افزود: طی این درگیری سرباز وظیفه «شاهین خسروی نیا» به شدت مجروح و پس از اعزام به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی متأسفانه به دلیل جراحت شدید شامگاه سه شنبه به فیض شهادت نائل شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: مجرم از محل فرار کرده که اقدامات پلیسی برای دستگیری او ادامه دارد.

سردار جهانبخش با تبریک و تسلیت شهادت این سرباز سرافراز انتظامی به مردم شریف آذربایجان غربی و خانواده و بستگان وی تاکید کرد: با مخلان و برهم زنندگان نظم و امنیت شهروندان به شدت برخورد و مجرمان برابر قانون به سزای اعمالشان خواهند رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
روحش شاد
متاسفانه بیمارستان های شهرستان های کشور اغلب فاقد کادر درمان مناسب هستند و به ساده ترین موجب تلفات تولید میکنند. این شهید البته که زخمی شده بود و همین جراحات باعث میشه کادر درمان براحتی از بار مسولیت شانه خالی کنند.
پیشنهاد میشودقوه قضاییه عوامل دخیل در درمان ایشان را به اشد مجازات برساند.
زمانی که جان انسانها ارزش نداشته باشد و قانونی پشتیبان چه سرباز وظیفه و چه کادر رسمی نباشد نتیجه ناگوار جبران ناپذیری دارد .....در تمام دنیا پلیسها برای مقابله به انواع تجهیزات از قبیل اسپری شوکر از راه دور جلیقه ضدگلوله .....و قانون حمایت میشوند شما حتی در هنگهای مرزی هم جلیقه ضد گلوله نمی بینید .
میرن یکی رو دستگی کنن
طرف میزنه یکیشون رو میکشه و در میره

حرفه ای گری در حد صفر
آخر کجای دنیا یک سرباز رو برای بازداشت افراد شرور می برند ؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار