بازدید 2424
۱

انبار بزرگ دوچرخه های سرقتی در مخفیگاه تبعه خارجی

کد خبر: ۱۲۱۳۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵ 02 January 2024

نیروهای انتظامی مشهد در ادامه عملیات ضربتی مبارزه با مالخران لوازم سرقتی،یک تبعه خارجی دیگر را دستگیر کردند که منزلش را به انبار بزرگ قطعات خودرو و دوچرخه های سرقتی تبدیل کرده بود.

به گزارش خراسان، ماموران کلانتری طبرسی شمالی مشهد در راستای ادامه طرح مقابله با مالخران و سارقان که با دستورات ویژه سرهنگ احمد نگهبان(رئیس پلیس مشهد)آغاز شده است به سرنخ هایی از یک مالخر حرفه ای و سابقه دار در منطقه خواجه ربیع رسیدند که به طور گسترده ای با یغماگران اموال مردم ارتباط داشت و آن ها را به سرقت ترغیب می کرد.

بنابراین عملیات ردزنی های اطلاعاتی به سرپرستی سرهنگ قاسم همت آبادی(رئیس کلانتری طبرسی شمالی)وارد مرحله جدیدی شد و عوامل انتظامی با انجام یکسری تحقیقات نامحسوس این مالخر سابقه‌دار را در بولوار شهید یوسف زاده شناسایی کردند.

آنان سپس با کسب مجوزهای قضایی وارد عمل شدند و به یک انبار بزرگ لوازم سرقتی در مخفیگاه این تبعه خارجی رسیدند. در بازرسی از منزل وی تاکنون12 دستگاه دوچرخه نو،10قطعه رینگ و لاستیک دوچرخه و تعداد زیادی قطعات خودرو شامل ضبط و پخش و باند و دیگر اموال سرقتی کشف شده است که تحقیقات دراین باره همچنان ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
هم جا ماشاالله دستی در آتش دارن این مهمانان عزیز افغانی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست