بازدید 2094

قاسم سلیمانی فرزند میدان و دیپلماسی است

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در مراسم ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و چهارمین سالگرد عروج سردار مقاومت و شهید قدس، حاج قاسم سلیمانی و بزرگداشت مقام مادر و روز زن در ستاد مرکزی کمیته امداد امام خمینی شرکت کرد.
کد خبر: ۱۲۱۳۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱ 02 January 2024

به گزارش روابط عمومی شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا: محسن رضایی با تبریک میلاد با سعادت ام ابیها، حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین گرامیداشت یاد سپهدار و احیاکننده جبهه مقاومت و آرزوی تداوم راهش گفت: وقتی به قرآن و آیه  "وَلَا تَحۡسَبَنَّ ٱلَّذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ ٱللَّهِ أَمۡوَٰتَۢاۚ بَلۡ أَحۡيَآءٌ عِندَ رَبِّهِمۡ يُرۡزَقُونَ" می‌نگریم، درمی‌یابیم که میلاد و شهادت به تعبیری هر دو یکی هستند و جای تبریک دارند، لذا قاسم سلیمانی در چنین روزی برای جهان مقاومت تولد دوباره پیدا کرد .

وی ضمن تبریک به بانوان و مادران به مناسبت روز مادر و زن به بیان شأن والای حضرت فاطمه و همچنین شأن مادری پرداخت و بیان داشت: مقام مادری بسیار شأن عظیمی است و فراتر از خانه‌داری و فرزندپروری است و وقتی به تاریخ می‌نگریم می‌بینیم حضرت فاطمه در خط مقدم جنگ احد حضور داشته‌اند.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره مقام زن و مادر افزود: قاسم سلیمانی و قاسم سلیمانی‌ها از دامان مادران غیوری برآمدند که خودشان فرزندانشان را راهی جبهه‌ها می‌کردند و اگر فاطمه نبود قاسم‌ها نبودند و حتی امام خمینی هم نبود.

قاسم سلیمانی فرزند میدان و دیپلماسی است

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس با یادآوری توسلات رزمندگان به حضرت فاطمه زهرا (س) در جبهه های جنگ، خاطرنشان کرد: در اکثر وصیت نامه های رزمندگان نام حضرت فاطمه را می‌بینیم و در عملیات‌ها هم هرجا به مشکل و گره بر‌می‌خوردیم، به حضرت زهرا متوسل می‌شدیم و رمز مشکل گشای عملیات‌ها، یا فاطمه و یا زهرا بود.

محسن رضایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سرداران دفاع مقدس تصریح کرد: جوانان بیست و چند ساله ای چون قاسم سلیمانی ها و متوسلیان ها در ابتدای انقلاب با تشکیل تیپ‌ها از نقطه صفر، غائله ۵ استان در آشوب کشور را ختم می‌کنند و بعد در دفاع مقدس جانانه می‌جنگند و حتی به لبنان می‌روند و مقدمات اخراج اسراییل از آن منطقه را فراهم می‌کنند و پس از آن حزب الله بوجود می‌آید و در ادامه با مجاهدت حاج قاسم محور مقاومت شکل می‌گیرد.

وی با اشاره به جنگ غزه و ابعاد وسیع آن تصریح کرد: رژیم صهیونیست‌ی و حامیانش گمان می‌کردند غزه موضوع ساده ایست و به راحتی می‌توانند این منطقه کوچک را به زعم خود پاکسازی کنند، حال آنکه با همت و محوریت برادر قاسم سلیمانی امروز محور مقاومتی در منطقه شکل گرفته است که دیگر مساله غزه فقط ختم به فلسطین نمی شود و اکنون عراق، لبنان، سوریه و یمن هم شعله ور شده اند و ۸۰ درصد تجارت جهان در دریای سرخ دچار اخلال شده است.

قاسم سلیمانی فرزند میدان و دیپلماسی است

سرلشکر محسن رضایی با بیان اینکه بعد از صفویه هرجا خواستیم قبل از میدان و با مذاکره وارد شویم شکست خوردیم و قاسم سلیمانی به عنوان فرزند میدان و دیپلماسی ایران ثابت کرد باید اول اقتدار داشته باشیم تا بتوانیم مذاکره کنیم و اگر امروز می‌گویند موضوعات غرب آسیا بدون ایران قابل حل نیست مرهون همین اقتدار هستیم.

وی در پایان با یادآوری ویژگی‌های شهید سلیمانی اظهار داشت: قاسم از ۲۰ سالگی انقلاب درون خود را آغاز کرد و او دوستدار مردم، نوازشگر ایتام و امدادرسان مددجویان بود و امروز هم جوانان با استعداد ما که گوهرهای کشورند می‌توانند تبدیل به حاج قاسم‌ها شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی