بازدید 10919
هشتاد و هشتمین روز جنگ غزه/ در حال به روزرسانی

وقوع درگیری شدید میان نیروهای مقاومت و ارتش اسرائیل در دو نقطه غزه/ارائه طرح جدید برای توافق آتش بس با اسرائیل از سوی حماس

جنگ غزه در شرایطی وارد هشتاد و هشتمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز شده و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.
کد خبر: ۱۲۱۳۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳ 02 January 2024

وقوع درگیری شدید میان نیروهای مقاومت و ارتش اسرائیل در دو نقطه غزه/ارائه طرح جدید برای توافق آتش بس با اسرائیل از سوی حماس

بین الملل تابناک: جنگ غزه در شرایطی وارد هشتاد و هشتمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز شده و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.

حماس تمام مذاکرات درباره آزادی اُسرا را متوقف کرد
۱۴۰۲/۱۰/۱۲ - ۲۲:۳۸

در پی اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در ترور «صالح العاروری» معاون رئیس دفنر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در بیروت، جنبش حماس به میانجی‌ها اطلاع داد که تمام مذاکرات درباره آزادی اُسرا در غزه تا اطلاع ثانوی متوقف شده است. 

شهادت هفتمین اسیر فلسطینی در زندان‌ از آغاز جنگ غزه
۱۴۰۲/۱۰/۱۲ - ۱۹:۵۶

کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین و باشگاه اسیر فلسطین در بیانیه مشترکی اعلام کردند که «عبدالرحمن باسم البحش»(۲۳ ساله) از نابلس در زندان مجدو به شهادت رسید. 

البحش از ۳۱ ماه می ۲۰۲۲ در اسارت رژیم صهیونیستی بوده و به ۳۵ ماه حبس محکوم بود. 

در بیانیه مذکور آمده است که با شهادت البحش، از هفتم اکتبر (آغاز جنگ غزه) تاکنون هفت اسیر فلسطینی به شهادت رسیده‌اند. 

بنابر گزارش شبکه المنار، در این بیانیه آمده است که زندان مجدو یکی از زندان‌هایی است از آغاز جنگ غزه تاکنون جنایت‌ها و شکنجه‌های وحشیانه اسرا در آن صورت می‌گیرد و تاکنون سه اسیر به شهادت رسیده‌اند. 

«زاهر جبارین» مسئول دفتر شهدا و اسرای جنبش حماس نیز شهادت اسرا در زندان‌های رژیم صهیونیستی را محکوم کرد. 

زاهر گفت که مسئولان رژیم صهیونیستی با شهادت البحش جنایت ترور جدیدی علیه اسرا مرتکب شدند و این جنایت در حالی است که خبرهایی نیز از اعدام‌های میدانی و شکنجه وحشیانه و شرایط غیرانسانی اسرا در زندان‌های رژیم اشغالگر به گوش می‌رسد. 

گالانت: اینکه گفته می‌شود عملیات در غزه را متوقف کرده‌ایم صحیح نیست
۱۴۰۲/۱۰/۱۲ - ۱۹:۳۷

 «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه گفت اظهارات در خصوص توقف عملیات در غزه اشتباه بوده و در اینجا عملیات مختلفی انجام خواهد شد.

وی که این سخنان را در غزه مطرح می‌کرد، گفت: «این احساس نزد برخی وجود دارد که عملیات در غزه متوقف شده که این صحیح نمی‌باشد».

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که وضعیت کابینه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی به شدت متزلزل شده است.

بر اساس نتایج یک نظرسنجی جدید که امروز سه‌شنبه منتشر شد، تنها ۱۵ درصد اسرائیلی‌ها خواستار ماندن نخست‌وزیر این رژیم بنیامین نتانیاهو در قدرت بعد از پایان جنگ غزه هستند.

به گزارش رویترز، در نظرسنجی «موسسه دموکراسی اسرائیل» (IDI)، رقیب سیاسی و شریک‌ نتانیاهو در کابینه جنگ بنی گانتز حمایت ۲۳ درصدی افراد شرکت‌کننده در این نظرسنجی را به دست آورد. حدود ۳۰ درصد هم نگفتند چه کسی را ترجیح می‌دهند. 

نتانیاهو شنبه گفت که جنگ غزه چند ماه طول خواهد کشید. محبوبیت او در نظرسنجی‌های پی‌درپی انجام شده در اراضی اشغالی فلسطینی از زمان عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین در اکتبر، به شدت کاهش یافته است. 

هنیه: بدون نابودی اسرائیل، منطقه به امنیت و ثبات نمی‌رسد
۱۴۰۲/۱۰/۱۲ - ۱۸:۱۱

 اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین تأکید کرد که رژیم صهیونیستی چاره‌ای ندارد جز اینکه اراده ملت فلسطین را بپذیرد.

هنیه با اشاره به اینکه درباره غزه به مصر پیشنهادی ارائه کرده‌اند که شامل آتش‌بس کامل است، گفت: تا زمانی که ملت ما به حقوق قانونی خود دست پیدا نکند و کشور مستقل فلسطین تشکیل نشود، منطقه رنگ امنیت و ثبات را نخواهد دید.

یک مسئول ارشد در جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم درباره پیشنهاد جدید به مصر مبنی آتش‌بس در غزه گفت: در بند نخست این طرح، آتش‌بس و خروج کامل نیروهای اسرائیل از نوار غزه آمده است.

وی در عین حال خبر داد که هر آنچه در رسانه‌ها درباره عملیات تبادل اسرا به صورت چند مرحله‌ای گفته می‌شود، مربوط به بعد از آتش‌بس و خروج صهیونیستهاست، نه قبل از آن.

خبرگزاری شهاب به نقل از هنیه گزارش داد: «باور داریم که ابهت دشمن از بین خواهد رفت و فلسطین و غزه، شاهد متجاوزانی بوده‌اند که آمده‌اند و از بین رفته‌اند، ولی ملت فلسطین در سرزمین خود باقی مانده است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت مقاومت فلسطین و رزمندگانش خوب است و پیروزی نیز نزدیک خواهد بود، گفت: اسرای دشمن، فقط با شروط مقاومت آزاد خواهند شد.

این مقام حماس کشورهای شریک جنایت صهیونیستها را مسئول کشتار مردم فلسطین دانست و گفت: بدون نابودی اسرائیل، منطقه رنگ امنیت و ثبات را نخواهد دید.

در خصوص توطئه اخراج ساکنان غزه نیز تأکید کرد: طرح کوچاندن اجباری مردم غزه، اجرایی نخواهد شد. ما در خصوص آزادی همه اسرا کوتاه نخواهیم آمد.

وی در پایان گفت که هر سازوکاری در جهت حل مسئله فلسطین، بدون حضور حماس و گروههای مقاومت، یک توهم و سراب است.

گالانت: اگر پیروز نشویم، نمی‌توانیم در خاورمیانه بمانیم
۱۴۰۲/۱۰/۱۲ - ۱۶:۵۰

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت که اگر این رژیم در جنگ موفق نشود جایی برای آن در خاورمیانه وجود نخواهد داشت.

به گزارش شبکه اسکای نیوز عربی، یواو گالانت گفت: دوره آینده شاهد عملیاتی متفاوت در نوار غزه خواهد بود. نیروهای ما برای مدتی و تا زمانی که به اهداف خود برسیم در غزه خواهند ماند.

وی تاکید کرد: اگر به یک پیروزی آشکار دست نیابیم، نمی‌توانیم در خاورمیانه زندگی کنیم.

حمله پهپادی حزب‌الله؛ زخمی شدن ۳۱ نظامی صهیونیست در ۲۴ ساعت
۱۴۰۲/۱۰/۱۲ - ۱۶:۴۸

مقاومت لبنان بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه) از هدف قرار دادن یک مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی و یک پادگان آن در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش شبکه المیادین، حزب الله لبنان اعلام کرد که با یک پهپاد هجومی به ستاد فرماندهی تازه تاسیس «۹۱» دشمن اسرائیلی در شهرک صهیونیست نشین «ایلیت» در شمال شرق شهر «صفد» در فلسطین اشغالی حمله کرد و آن را با دقت هدف قرار داد.

حزب‌الله لبنان همچنین در بیانیه‌ای دیگر از هدف قرار دادن یک پادگان ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

در بیانیه حزب‌الله آمده است: رزمندگان ما محل تجمع نظامیان دشمن در پادگان «زرعیت» را هدف قرار دادند.

طبق این بیانیه، این حمله منجر به کشته و زخمی شدن شماری از صهیونیست‌ها شده است.

برپایه این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی نیز با انجام حملات توپخانه‌ای اطراف شهرک های «علما الشعب»، «الضهیره» و «طیرحرفا» در جنوب غربی لبنان را هدف قرار داد.

در همین راستا، ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که طی شبانه روز گذشته ۳۱ نظامی و افسر ان زخمی شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۱۸ نفر از آنها در داخل نوار غزه زخمی شده‌اند.

شمار شهدای نوار غزه به ۲۲۱۸۵ نفر رسید
۱۴۰۲/۱۰/۱۲ - ۱۶:۴۷
وزارت بهداشت غزه بعد از ظهر امروز اعلام کرد که شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۲۲۱۸۵ نفر و شمار زخمی‌ها به ۵۷ هزار و ۳۵ نفر رسیده است.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی بعد از ظهر امروز خانه های شهروندان فلسطینی در منطقه «الحکر» در شهر دیر البلح در مرکز نوار غزه را بمباران کرد.

درپی این بمباران، شماری از شهدا و زخمی‌ها به بیمارستان شهدای الاقصی منتقل شدند.

 

صهیونیست‌های آسیب دیده خواستار دریافت غرامت از اسرائیل شدند
۱۴۰۲/۱۰/۱۲ - ۱۶:۴۴

شوک و ناباوری ناشی از عملیات هفت اکتبر حماس در اراضی اشغالی و اطراف غزه، همچنان در اسرائیل ادامه دارد. همین‌طور موضوع غافلگیری یا بهت و بی تحرکی نیروهای امنیتی و نظامی اسرائیلی در روز عملیات، نقل محافل مختلف است و همچنان این سؤال مطرح است که آن همه سازمان‌های امنیتی و نظامی کجا بودند؟

در این راستا ۴۲ نفر از افرادی که در عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر در جشنواره موسیقی «رعیم» آسیب دیده‌اند، امروز (۱۲ دی) با تنظیم دادخواستی خواستار پرداخت غرامتی به میزان ۲۰۰ میلیون شِکِل (۵۵.۱۶ میلیون دلار) از سوی ارتش، پلیس و سازمان امنیت داخلی اسرائیل (شاباک) شدند.

به نوشته وبگاه آی۲۴ نیوز، آن‌ها در شکایت خود از «اهمال گسترده» نهادهای امنیتی و نظامی اسرائیل سخن گفته و در دادخواستی که به دادگاه مرکزی تل آویو تحویل داده‌اند، گفته‌اند: «می‌شد به راحتی جلوی فاجعه را گرفت».

آن‌ها همچنین به این موضوع اشاره کردند که طی یکی روز قبل از حمله حماس نهادهای امنیتی و نظامی متوجه برخی هشدارها شده بودند و می‌توانستند جلوی برگزاری جشنواره را بگیرند. در دادخواست این افراد آمده است که نیروهای امنیتی و نظامی اسرائیل می‌توانستند با یک تماس کوتاه آن‌ها را نجات دهند.

تنش میان کابینه و دستگاه قضایی اسراییل
۱۴۰۲/۱۰/۱۲ - ۱۵:۲۳

 یک رسانه آمریکایی از احتمال کاهش حمایت واشنگتن از جنگ تل‌آویو علیه غزه در صورت تداوم تنش بین دستگاه قضائی و کابینه رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آمریکایی «آکسیوس»، دیوان عالی رژیم صهیونیستی قانون «لغو برهان معقولیت» را روز دوشنبه رد کرد.

قانون «لغو برهان معقولیت» توسط کابینه «بنیامین نتانیاهو» و برای محدود کردن نظارت دیوان عالی بر قوانین مصوب و انتصابات کابینه، در ماه جولای (دوم مردادماه) تصویب شده بود.

پایگاه خبری آکسیوس، رد قانون مصوب کابینه حاکم توسط دستگاه قضائی رژیم صهیونیستی را در شرایط جنگ (علیه غزه)، عامل بازگشت بحران سیاسی به سرزمین های اشغالی دانست.

این رسانه غربی با اشاره به حضور «بنی گانتس» رهبر حزب «اتحاد» در شورای جنگ رژیم صهیونیستی نوشت: در صورتی که نتانیاهو و متحدان افراطی وی به اقدام دستگاه قضائی واکنش تندی نشان دهند، ممکن است گانتس شورای جنگ را ترک کند.

آکسیوس افزود: در صورتی که گانتس شورای جنگ را ترک کند، کابینه راست‌گرای نتانیاهو تنها تصمیم گیرنده جنگ(علیه غزه) خواهد شد و این موضوع می تواند بر حمایت آمریکا از تداوم جنگ تاثیر گذارد.

در شرایطی که پایگاه خبری آکسیوس، حکم دیوان عالی علیه قانون مصوب کابینه نتانیاهو را عامل تشدید بحران در سرزمین های اشغالی می داند، حزب لیکود به رهبری نتانیاهو در بیانیه ای، اقدام دیوان عالی را محکوم کرد و آن را در شرایط جنگ، عامل اختلاف و تفرقه دانست.

در مقابل، گانتس در بیانیه ای خواستار تبعیت همه از حکم دیوان عالی شد و خواستار تعویق گفت‌وگوها درباره قانون «لغو برهان معقولیت» به بعد از جنگ شد.

«یائیر لاپید» رهبر ائتلاف مخالفان در کنست نیز گفت: اگر کابینه حاکم دوباره جنگ علیه دیوان عالی را از سربگیرد، معلوم خواهد شد که از وقایع هفت اکتبر(شکست از مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی) درس نگرفته است.

آکسیوس درباره قانون «لغو برهان معقولیت» نوشت: این قانون بخشی از لایحه پیشنهادی کابینه نتانیاهو برای ایجاد تغییرات قضائی بود که موجب ناآرامی های گسترده (در سرزمین های اشغالی) شد و بر اقتصاد، قدرت نظامی و روابط خارجی (رژیم) اسرائیل تاثیر منفی گذاشت.

دیوان عالی رژیم صهیونیستی با نسبت ۸ به ۷، قانون «لغو برهان معقولیت» را رد کرد.

پایگاه خبری آمریکایی آکسیوس اضافه کرد که بسیاری از صهیونیست ها معتقدند که لایحه پیشنهادی کابینه نتانیاهو برای ایجاد تغییرات قضائی، عامل شکست اطلاعاتی و امنیتی رژیم اسراییل از مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی بود.

شهادت 4 جوان فلسطینی در غرب کرانه باختری
۱۴۰۲/۱۰/۱۲ - ۱۴:۱۱

۴ جوان فلسطینی، سحرگاه امروز (سه‌شنبه)، در منطقه «الصفحه» واقع در شرق «قلقیلیه» (غرب کرانه باختری) به ضرب گلوله نیروهای اسرائیلی به شهادت رسیدند.

مساجد منطقه عزون شهادت این ۴ جوان فلسطینی را تایید و اعلام کردند این ۴ جوان، «ولید رضوان»‌، «محمد رضوان»، «قصی عدوان» و «ایاد شبیطه» نام داشتند. با این حال، برخی منابع فلسطینی تعداد شهدا را ۵ نفر اعلام کرده‌اند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز در بیانیه‌ای رسما مسئولیت این عملیات را برعهده گرفت و اعلام کرد این ۴ جوان فلسطینی را ترور کرده است. در این بیانیه آمده است که یک افسر اسرائیلی در تبادل آتش با مبارزان فلسطینی مجروح شده است.

حملات موشکی از لبنان به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی
۱۴۰۲/۱۰/۱۲ - ۱۴:۱۱

منابع رسانه‌ای ظهر امروز (سه‌شنبه) از حملات موشکی از خاک لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین خبر دادند.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که امروز چندین موشک از لبنان به سمت شهرک «شلومی» در «الجلیل غربی» پرتاب شد. این شبکه مدعی شد که این حمله تلفاتی در میان صهیونیست‌ها بر جای نگذاشته است.

طبق این گزارش، چند موشک به مناطق مختلف شهرک شلومی اصابت کرده است. رسانه های عبری‌زبان همچنین فاش کردند علی‌رغم انجام این حمله، آژیرهای خطر به صدا درنیامدند.

«گابی نعمان»، رئیس شورای شهرک «شلومی» نیز درباره حمله موشکی مقاومت لبنان به این شهرک گفت: این اتفاق بسیار خطرناک است و شلیک موشک یک تهدید بزرگ برای شهرک نشینان در وضعیت فعلی است.

شبکه المیادین نیز گزارش داد که چند موشک از لبنان به سمت موضع نظامی «حانیتا» و پادگان «یعرا» ارتش رژیم صهیونیستی در الجلیل غربی شلیک شد.

در همین راستا رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد که یگان توپخانه‌ای آن محل پرتاب این موشک‌ها را هدف قرار داد. روزنامه عبری‌زبان «یدیعوت آحارونوت» نیز از مجروح شدن چند صهیونیست خبر داده و حال یکی از آنها را وخیم اعلام کرده است.

وقوع درگیری شدید میان نیروهای مقاومت و ارتش اسرائیل در دو نقطه غزه

 رسانه‌های فلسطینی بامداد سه‌شنبه از تلاش نظامیان رژیم صهیونیستی برای نفوذ به نوار غزه از محورهای جنوب و شرق این باریکه خبر دادند.

گزارش‌های مخابره‌شده از نوار غزه حاکی از تلاش گروه‌های مقاومت فلسطین برای جلوگیری از پیشروی بیشتر ارتش صهیونیستی به داخل این منطقه است.

شبکه «المیادین» گزارش داد که درگیری‌های شدیدی بین رزمندگان مقاومت و اشغالگران در محله‌های «التفاح» و «الدراج» در شرق شهر غزه رخ داده است.

طبق این گزارش، رزمندگان فلسطینی همچنین در خط مقدم شهر «خان‌یونس» در جنوب نوار غزه با صهیونیست‌ها درگیر شده و سعی دارند مانع نفوذ آنها بشوند.

همچنین گفته می‌شود که همزمان با یورش خودروهای رژیم صهیونیستی به مناطق شرق اردوگاه «البریج»، هواپیماهای اشغالگران نیز برای جلوگیری از عملیات گروه‌های مقاومت، منطقه را بمباران کردند.

شهادت چهار عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان

حزب الله لبنان دوشنبه شب شهادت چهار عضو دیگر خود در حمله رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان را تأیید کرد.

حزب‌الله اعلام کرد که «عبدالجلیل علی حمزه» از اعضای این جنبش در راه قدس به شهادت رسیده است.

وی از ساکنان دهستان «الخضر» از توابع البقاع در جنوب لبنان بوده است.

همچنین «حسین احمد یحیی» ملقب به جواد؛ «موسی حسن شیت» ملقب به «هادی» و «جهاد موسی شیت» ملقب به "ابوحسین» همگی از دهستان کفرکلا در جنوب لبنان بودند که در راه قدس شهید شدند.

رسانه‌های خبری دوشنبه شب گزارش دادند که رژیم صهیونیستی بار دیگر جنوب لبنان را هدف حمله موشکی قرار داده است.

ارائه طرح جدید برای توافق آتش بس با اسرائیل از سوی حماس

-یک رسانه آمریکایی بامداد سه‌شنبه به نقل از منابع خود گزارش داد که جنبش حماس از طریق میانجی‌گرهای قطری و مصری پیشنهادی برای توافق جدید تبادل اسرا به تل‌آویو ارسال کرده است.

خبرگزاری «آکسیوس» آمریکا به نقل از دو مقام صهیونیست و یک مقام آگاه که از این طرح حماس اطلاع دارد، ادعا کرد: پیشنهاد جدید حماس مشتمل بر فرآیند سه مرحله‌ای است که در هر مرحله جنگ برای بیش از یک ماه در برابر تبادل اسرای اسرائیلی متوقف می‌شود.

رسانه‌ها به نقل از یک مقام رژیم صهیونیستی گفته‌اند: با وجود آن که اسرائیل این توافق را رد کرده اما این موضوع نشان می‌دهد که با ادامه جنگ در نوار غزه، حماس آماده مشارکت در مذاکرات بر سر توافق جدید برای تبادل اسرا است.

خانیونس زیر آتش صهیونیست‌ها

همزمان با ادامه نبرد رزمندگان مقاومت با نظامیان رژیم صهیونیستی، جنگنده ها و قایق های ارتش این رژیم مناطق مختلف باریکه غزه را هدف حملات شدید خود قرار دادند و شرق شهر "خانیونس" در جنوب این باریکه، زیر آتش صهیونیست ها قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری "شهاب"، حملات شدید رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف شهر خانیونس ادامه دارد و جنگنده های رژیم صهیونیستی کمربندی از آتش در شرق این شهر تشکیل دادند.

رژیم صهیونیستی همچنین اردوگاه "المغازی" در مرکز نوار غزه را هدف حملات شدید توپخانه ای قرار داد.

در پی حملات رژیم صهیونیستی ، چندین فلسطینی در اردوگاه "النصیرات" در مرکز نوار غزه زخمی شدند.

نیروهای مقاومت فلسطین و نیروهای اشغالگر در محله "التفاح" و "الدرج" در شمال شرق شهر غزه به شدت درگیر شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۸
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۴۰
«ارائه طرح جدید برای توافق آتش بس با اسرائیل از سوی حماس»

برادران ارزشی دو سناریو را آماده نگه دارند:

اگر توافق حاصل شد بگویند قبول آتش بس از طرف اسرائیل نشانه قدرت حماس و ناتوانی اسرائیل است.

اگر توافقی به دست نیامد مدعی شوند ادامه جنگ نشانه پیروزی حماس و شکست اسرائیل است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
آفرین بر این پیش بینی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
بهر حال درخواست اتش بس از طرف مقاومت برای حفظ جان غیر نظامیان است. اسرائیل بمباران و هواپیما را کنار بگذارد، حماس تا اخر با او میجنگد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
حقیقت اینه حتی حریف ضعیف ترین بازور محاصره شده ایران هم نشد اسرائیل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
به هر حال اسراییل جنایتکاره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
حرف از آتش بس معنی نداره وقتی حماس داره اسرائیل را محو میکنه!
مغز براندازان در این دو ماه
بنابر اخبار واصله، اسراییل با کشتار ۲۰ هزار غیر نظامی شامل ۱۰ هزار کودک، پیروز قاطع این جنگ می باشد.

مغز براندازان همیشه
دین من انسانیت است.

تشخیص
فیوز مغز تعویض شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
مغزت را تعويض كن . موتور سوزندي
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
یخ کنی با این حرفهای بی مزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
انسانیت اینا هم شبیه حقوق بشر آمریکاییه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
تشخیص با درمان فرق داره
ناشناس
| Japan |
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
به قول مموتی آب را بریز اونجات که میسوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
صهیونیست از کودک کشی لذت میبرد
بکشید صهیونیستهای جنایتکارو.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
کی باید صهیونسیت ها رو بکشه؟ از زیر پتو بیرون بیا و خودت دست به کار شو
برادران ارزشی نمی خواهند زلزله ژاپن را به مواضع سیاسی این کشور در مورد ائتلاف دریایی آمریکا مربوط کنند؟
پاسخ ها
ممل آمریکایی
| Netherlands |
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
حالا هی هیچی نمیگن ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
این زلزله بلایی بود که بخاطر حمایت ژاپن از حاکمیت امارات بر جزایر سه گانه، بر سر ژاپن اومد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
اونوقت عدم بارش نزولات جوی به کشور خودمان چطور می خواهند توجیه کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
اینها بلایای طبیعیه و ژاپن گرش به فرمان آمریکای جانی
غزه نابود شد پس اون کسانی که ثبت نام کرده بودن کجا رفتن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
اسرائیل بیشتر نابود شده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
اشتباهی منفی دادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
شما هم برای اکراین برو
برای دوستانی که به آمار نظامی در جنگ غزه علاقه مند هستند:

سخنگوی گردان های قسام اعلام کرد که در چهار روز گذشته هفتاد و یک خودرو زرهی اسرائیل را منهدم کرده. (منبع خبر خود تابناک. ستون جدیدترین اخبار)

با آن هشتصد و بیست و پنج تای قبلی می شود به عبارتِ هشتصد و نود و شش تا.
پاسخ ها
علی
| United States of America |
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
حالا فرض کن هشت هزار خودرو را نابود کرده باشند، وقتی نتیجه اش انهدام کامل غزه و زیرساخت‌های آن و کوچ اجباری بیش از یک میلیون فلسطینی هست چه فایده ای دارد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
علی اگر شما را هم از خانه ات بیرون کنند شاید کار فلسطین را کنی
من پیش یسنی میکنم این جنگ جهانی میشه و اسرائیل نابود میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
برای خودت اسفند دود کن که چشم نخوری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
بجای پیش بینی پس بینی کن که حقیقت رابک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
مگر از غزه چیزی هم باقی مانده ؟؟؟
آقای سوپر انقلابی های نمک شناس و خوش انصاف لطفا فقط و فقط یک روز از داروهای غربی ها استفاده نکنید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
چه ربطی به جنایات حکومتهای جنایتکار اونا داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
خوب شد گفتی ما هر روز داریم داروی غربی میخوریم! مردم حسابی من الان دو ساله لب به هیچ دارویی نزدم مگه بیمارم؟ اونا داروی بیمار پروانه رو تحریم کردن چه دارویی؟ نقل و نباته مگه هر روز بخوریم؟
هنیه هنوز در قطر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
اهل و عیالش کجا هستند؟
به والله اینی که میگم حقیقته یکی از این غربگداهایی پر مدعا پول مارو خورد انگار نه انگار. داداشش که سپاهی بود اومد از جیب خودش پول مارو داد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
منم یک شرقگدا می شناسم که سه و نیم میلیارد دلار پول ملت را تحت تجارت چای بالا کشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
قسم که می خوری یعنی ...
شما از مردمی که هیچ چاره ای نداشتن چه توقعی دارین
یا باید تحت تحقیر و ظلم و ستم اسرائیلی ها زندگی کنن و اجازه بدن باهاشون مثل (( حیوانات انسان نما )) برخورد بشه
یا اینکه برای حقشون بجنگن
حتی اگه کشته هم بشن در این دنیا شرافت رو و در دنیای دیگه رضایت خداوند رو بدست آوردن
وَلَا تَحۡسَبَنَّ ٱلَّذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ ٱللَّهِ أَمۡوَٰتَۢاۚ بَلۡ أَحۡيَآءٌ عِندَ رَبِّهِمۡ يُرۡزَقُونَ ......
و هرگز گمان مبر آنان كه در راه خدا كشته شدند مرده اند، بلكه زنده اند و نزد پروردگارشان روزى داده مى شوند ......
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی