بازدید 4741
۵
مشروح چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین

نقش سرویس اطلاعات فرانسه در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی/ روایتی ناگفته از ۴ ضربه اطلاعات سپاه به خانه‌های تیمی منافقین/ اعتراف مسعود رجوی: مردم عادی را در خیابان کشتیم!

زینب دانش‌آموز ۱۴ ساله‌ای بود که برای نماز جماعت و با اجازه مادرش از منزل خارج شده بود و به دست اعضای گروهک منافقین با چادرش خفه شده بود. این دختر نه فرد سیاسی بود نه فعالیت خاصی داشت. حتی عکس زینب را به عنوان یکی از کشته‌ها در سایت خودشان منتشر کردند. جرم زینب چه بود؟ زینب با گره اول که با چادرش به او زدند از دنیا رفته بود، سه گره دیگر را برای چه زدند؟
کد خبر: ۱۲۱۳۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴ 02 January 2024

چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی به صورت علنی برگزار شد.

به گزارش «تابناک»، چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی، امروز سه‌شنبه ۱۲ دی در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حجت‌الاسلام والمسلمین دهقانی و مستشاران دادگاه مرتضی تورک و امین ناصری و با حضور غریب آبادی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) به صورت علنی برگزار شد.

در این جلسه دادگاه دختر شهید غلامعلی حاجی هاشم، همسر شهید حجت الاسلام والمسلمین سید احمد آقامیری، خواهر شهید زینب کمایی، برادر شهید موسی علیزاده، همسر شهید مهدی ابراهیمی، جانباز محمدمهدی چیذری و خواهر و برادر شهید سید رسول موسوی ابربکوه حضور داشتند.

در جلسات گذشته کیفرخواست ۳۳ نفر از متهمان پرونده قرائت شده است.

نقش سرویس اطلاعات فرانسه در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی/ روایتی ناگفته از ۴ ضربه اطلاعات سپاه به خانه‌های تیمی منافقین/ تاخت زدن خون مردم با نفت!

حجت الاسلام والمسلمین دهقانی، رئیس دادگاه با اعلام آغاز ادامه روند رسیدگی به پرونده منافقین، دادگاه را رسمی اعلام کرده و از نماینده دادستان خواست برای قرائت کیفرخواست در جایگاه حضور یابد.

پشت‌پرده وحشی‌گری ملیشیای منافقین در ۳۰ خرداد سال ۶۰

نماینده دادستان پیش از شروع قرائت کیفرخواست متهمان اظهار کرد: گروهک تروریستی منافقین پس از پیروزی انقلاب اسلامی ۲۸ ماه مشغول جمع‌آوری سلاح بوده است. این گروهک ادعا می‌کرد که مبارزه با امپریالیسم نیاز به اسلحه و شاخه نظامی دارد. اما این گروهک در ابتدای سال ۶۰ در خیابان رژه می‌رفت و با مردم در خیابان درگیر می‌شد.

وی گفت: این شاخه نظامی باعث توهم منافقین شد و گمان می‌کرد با چند حرکت سریع می‌تواند قدرت را دست بگیرد. این توهم باعث شورش مسلحانه تروریستی‌ها در ۳۰ خرداد بود که در آن منافقین یک جنایت بزرگ را رقم زد.

اسناد اطلاعاتی آمریکا در مورد جنایت منافقین چه می‌گوید؟

نماینده دادستان ادامه داد: گروهک تروریستی منافقین در ۳۰ خرداد ۶۰ مدعی بود که در واکنش به درگیری با نظام مسلح شده است. این ادعا در حالی مطرح شده بود که منافقین ۲۸ ماه بعد از پیروزی انقلاب در حال جمع آوری سلاح بوده است.

وی بیان کرد: اما در اسناد اطلاعاتی آمریکا آمده است که حکومت ایران در مقابل جنایت منافقین تا مدت‌ها عکس‌العمل نداشته و تنها ناظر جنایت بودند. جنایت‌های سازماندهی شده منافقین باعث شد تا دستگاه قضایی و نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی با منافقین برخورد قانونی کنند.

روایتی ناگفته از شب خونین در سرچشمه

نماینده دادستان پیش از آغاز قرائت کیفرخواست متهمان گفت: مسعود رجوی قبل از ۳۰ خرداد و ورود به فاز نظامی سفری به پاریس داشته و با مسئولان سرویس اطلاعات فرانسه (عامل نیابتی سازمان سیا) در پاریس دیدار داشته است؛ پس از این دیدار دفتر حزب جمهوری اسلامی را منفجر کردند.

وی ادامه داد: ماموریت توجیه کلاهی به موسی خیابانی سپرده شده بود. رجوی پس از این جنایت همراه بنی‌صدر دوباره به فرانسه متواری شد. پس از انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام (ره) کشور‌های مدعی حقوق بشر این جنایت را محکوم نکردند!

نماینده دادستان افزود: رجوی در دیدار با ژنرال حبوش رئیس سرویس اطلاعات عراق (استخبارات) فاش کرد که منافقین نه تنها ساختمان حزب جمهوری اسلامی را منفجر کرده بلکه مسئولیت انفجار دفتر نخست وزیری نیز با او بوده است.

اعتراف مسعود رجوی: مردم عادی را در خیابان کشتیم!

نماینده دادستان با بیان اینکه در پنجم مهر سال ۱۳۶۰ منافقین بار دیگر شاخه پاره وقت نظامی خود را دوباره به خیابان آورد، گفت: در این روز منافقین به صورت علنی سلاح به خیابان آورده و هر کسی که سد راهش بود را به شهادت رساند. در این روز تلخ از کودک ۳ ساله تا پیرمردی ۹۰ ساله شهید شدند.

وی افزود: نکته جالب توجه آنکه اسناد و تصاویر این جنایت از شبکه تروریستی منافقین نیز پخش شده است. مسعود رجوی سرکرده منافقین درباره این جنایت گفته است که اول مردم را در میدان شهدا تشویق کردیم با ما همراه شوند؛ اما مشاهده کردیم که تعادل به هم ریخته و مردم حاضر به همکاری نشدند.

نماینده دادستان با بیان اینکه رجوی اعتراف کرده است که به دلیل اینکه مردم به میلشیای نفاق بی‌توجهی کردند گروهک به سمت مردم عادی و کسبه آتش گشود!، افزود: پس از جنایت پنجم مهر سال ۶۰ برخی از اعضای منافقین از کشور فراری و برخی دیگر در هسته‌های عملیاتی و تروریستی در خانه‌های تیمی مخفی شدند.

وی بیان کرد: بخشی از گروهک که در داخل کشور پنهان شده بود توسط رجوی آموزش دوباره دید؛ رجوی از پاریس به این افراد آموزش ترور و بمب گذاری می‌داد. رجوی کتابچه‌های ترور را از پاریس به تهران می‌فرستاد.

روایتی ناگفته از ۴ ضربه اطلاعات سپاه به خانه‌های تیمی منافقین

نماینده دادستان با تشریح اینکه چهار ضربه اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه به هسته‌های تروریستی در سال‌های ۶۱ و نیز سال ۶۲ و متلاشی شدن باند‌های ترور باعث به ریختگی گروهک منافقین شد، گفت: پس از زیر ضربه رفتن خانه‌های تیمی منافقین، این گروهک متوهم برای ایجاد وحشت عملیات مهندسی معکوس را راه انداخت.

وی تصریح کرد: منافقین گمان می‌کرد که مردم عادی و کسبه خانه‌های تیمی را لو داده‌اند؛ از این رو مردم را ربوده و در مکان‌های پنهان شکنجه و سپس شهید می‌کرد.

منافقین چرا عملیات تروریستی راهگشا را راه انداخت؟

نماینده دادستان بیان کرد: پس از آنکه رجوی گروهک تروریستی منافقین را به عراق بود. منافقین با همکاری سازمان استخبارات عراق از مرز عبور کرده و برای عملیات تروریستی شهری وارد ایران می‌شدند.

وی افزود: در آن زمان رجوی معتقد بود که عملیات مرزی برای منافقین ارزش افزوده نداشته و برای باقی ماندن نام سازمان مجاهدین خلق لازم است که ترور‌های بزرگ انجام شود. منافقین از ستاد داخله خود خواسته بود با عملیات‌های راهگشا دست به ترور مردم در شهر‌ها بزنند. منافقین این اقدامات را به نیابت رژیم بعث انجام داده و به جای آن تضمین ماندن در عراق و گرفتن پنج میلیون بشکه نفت را گرفته بود! منافقین آن زمان خون مردم را با نفت تاخت زده بود.

نماینده دادستان با بیان اینکه منافقین در دهه شصت برای اینکه مسئولیت ترور مردم را نپذیرد ادعا می‌کرد که ستاد داخله منافقین طی عملیات‌های راهگشا دست به ترور می‌زند، گفت: کانون‌های شورشی که در اغتشاشات اخیر (سال ۹۸ و پاییز ۱۴۰۱) نیز فعال بوده در واقع ورژنی جدید از ستاد داخله منافقین است که توسط گروهک تروریستی منافقین از آلبانی اداره می‌شود.

ماجرای شنود منافقین توسط سازمان سیا

نماینده دادستان بیان کرد: در یکی از اسناد اطلاعاتی آمریکا درباره شنود منافقین در پاریس آمده است که منافقین به اقدامات تروریستی اعتراف کرده است.

وی گفت: در این سند آمده است که سازمان سیا در لس‌انجلس چندین تلفن هماهنگ را شنود کرده که در آن رهبران گروهک تروریستی مجاهدین خلق در فرانسه و آلمان اعلام می‌کردند که اقدامات تروریستی و بمب گذاری کار آن‌ها بوده است!

به کدامین گناه خواهرم را به شهادت رساندند؟

در ادامه جلسه دادگاه، خواهر یکی از شهدایی که به دست اعضای گروهک منافقین به شهادت رسیده بود، با اجازه رئیس دادگاه در جایگاه قرار گرفت و درباره نحوه شهادت خواهرش توضیح داد: زینب دانش‌آموز ۱۴ ساله‌ای بود که برای نماز جماعت و با اجازه مادرش از منزل خارج شده بود و به دست اعضای گروهک منافقین با چادرش خفه شده بود.

این خواهر شهید افزود: به کدامین گناه خواهرم را به شهادت رساندند؟

خواهر شهید زینب گفت: این دختر نه فرد سیاسی بود نه فعالیت خاصی داشت. فقط یک حزب الهی بود که معتقد بود انسان‌ها فطرت پاکی دارند. حتی عکس زینب را به عنوان یکی از کشته‌ها در سایت خودشان منتشر کردند. جرم زینب چه بود؟ زینب با گره اول که با چادرش به او زدند از دنیا رفته بود، سه گره دیگر را برای چه زدند؟

در این لحظه رئیس دادگاه ختم جلسه امروز را اعلام کرد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
عاقببت خائنین به وطن در به دری و زباله دان تاریخ است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
گذشته ها گذشت
شماها تا این مدت چه کارکردید برای ایران ؟
اب خوش از گلوی ما پایین نرفت از مدیریت مشعشع شماها
گناه جوانان کنونی که حتی از ازدواج و معیشت محروم مانده اند چیست؟
ای لعنت خدا بر رجوی و دار و دسته دیوانه اش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
رجوی مصداق خسرالدنیا و الاخره است
هم دین و دیانت و خدا را ازدست داد هم زندگی دنیوی را
کسیکه در بحبوحه جنگ رفت و روی صدام را بوسید درحالیکه صدام داشت به شهرهای ایران حملات گوشکی میکرد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی