بازدید 5699

بابک زنجانی آفتابی شد؟

انتشار یک استوری توسط شماره‌ای منتسب به بابک زنجانی با محوریت تبریک آغاز سال نوی میلادی، باعث شد تا نام او بار دیگر در فضای مجازی بچرخد.
کد خبر: ۱۲۱۳۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲ 01 January 2024
بابک زنجانی آفتابی شد؟

 

 به گزارش تابناک به نقل از اقتصادنیوز، شماره‌ای منتسب به بابک زنجانی در تلگرام استوری منتشر کرده است و ضمن اشاره به آغاز سال نو میلادی، از آدرس وب سایت خود رونمایی کرد.
 

 پیشتر، مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه درباره وضعیت بابک زنجانی در زندان و اجرای حکمش گفته بود: «بابک زنجانی محکوم به اعدام شده و درحال حاضر در زندان است و از مرخصی مطلقا استفاده نکرده است و اقدامات مؤثری را انجام داده است. رای بابک زنجانی اعدام است، اما در صورت ادامه همکاری‌هایش با دولت در حکمش مساعدت خواهد شد.»

حدود ۱۰ سال پیش بود که نام بابک زنجانی با شکایت شرکت ملی نفت ایران از او و دستگیری‌اش بر سر زبان‌ها افتاد. بنابر گزارش عصرایران، دو سال و دو ماه بعد و در حالی که اقتصاد ایران با ورود به دوران پسا برجام نفس تازه می‌کرد، سخنگوی قوه قضاییه در ۱۶ اسفند سال ۱۳۹۴ از محکومیت او و دو نفر دیگر به اعدام به اضافه رد مال شاکی (شرکت ملی نفت ایران) خبر داد.

این حکم در ۱۳ آذر سال بعد (۱۳۹۵) تایید شد، ولی اعدام او ۲/۷ میلیارد دلار پول را زنده نمی‌کرد، بنابراین گویا ترجیح داده شد تا اعدام نشود و پول‌ها را برگرداند و این موضوع تا به امروز پابرجاست.

بابک زنجانی آفتابی شد؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست