بازدید 2509

واکنش محمد هاشمی به ادعاهای اخیر در فضای مجازی

محمد هاشمی ادعاهای اخیر درباره یک خانم که گفته شده بود دختر اوست را تکذیب کرد.
کد خبر: ۱۲۱۳۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵ 01 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، در واکنش به برخی ادعاها در فضای مجازی و شبکه های معاند، محمد هاشمی اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است؛

باسمه تعالی

اخیرا در فضای مجازی خانمی را بنام رفسنجانی به عنوان فرزند اینجانب معرفی نموده اند که مقیم آمریکا است و با افراد ضدنظام مقدس جمهوری اسلامی همکاری مینماید و در بعضی شرکتهای آمریکایی فعالیت اقتصادی دارد. و در داخل کشور در بعضی از مراکز علمی آموزشی دروغهای فضای مجازی را بعضی معاندین باز نشرداده و میدهند.

بدینوسیله اعلام مینمایم فرد مذکور هیچ نسبتی با اینجانب نداشته و ندارد. هیچیک از فرزندان اینجانب هیچگاه در خارج از کشور سکونت نداشته و ندارند همگی در دانشگاههای داخلی تحصیل نموده اند و در تهران سکونت دارند.

گفتنی است، اخیرا در فضای مجازی ادعایی درباره دختر محمد هاشمی منتشر و نوشته شده است: «نازنین رفسنجانی متولد ۱۳۶۰ تهران برادر زاده رئیس‌جمهور متنفذ و نفر دوم نظام. پدر او محمد رفسنجانی به مدت ده سال بین سال‌های ۶۳ تا ۷۳ ریاست صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران و مهم‌ترین ارگان جمهوری برای پروپاگاندای خلع ید رقیبان در سال‌های اولیه تاسیس نظام و انقلاب را برعهده داشت. نازنین رفسنجانی همانند پدر کشور آمریکا را برای مهاجرت انتخاب نمود. حضور پدر در مدیا سبب تشویق فرزند به این موضوع شد وپس از تحصیل در رشته روزنامه‌نگاری به کار تهیه‌کنندگی در شبکه مهم ‌ام‌اس‌ان‌بی‌سی پرداخت و شو معروف راشل مدو را هنگام انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا جهت تخریب رقیب جمهوریخواه کلید زد. او بعدها با همسر خود الکس بلومبرگ فعالیت تجاری خود را در قالب شرکت رسانه‌ای گیملت مدیا ادامه داد که سود چند میلیون دلاری در هر سال به همراه دارد.» ادعایی که با نگاه نخست می‌توان پی به ساختگی بودن آن برد. جالب اینجاست در حالی چنین سوابقی را برای دختر ادعایی خود نوشتند که باید دانست علی هاشمی، پسر محمد هاشمی داماد حضرت آیت‌ا… جوادی آملی است و زندگی خانواده محمد هاشمی شباهتی با این شایعه ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار