بازدید 34766
با تحولات منطقه و جهان

دستور رهبر کره شمالی به ارتش برای آماده باش جنگ با آمریکا/ ادعای سنتکام درباره سرنگونی دو موشک یمنی در دریای سرخ/ موشک باران پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه

دستور رهبر کره شمالی به ارتش برای آماده باش جنگ با آمریکا، ادعای سنتکام درباره سرنگونی دو موشک یمنی در دریای سرخ، موشک باران پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه، انتقاد نتانیاهو از بنت به دلیل ادعای حمله به ایران و اخراج دو دیپلمات جمهوری آذربایجان از فرانسه، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۲۱۳۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸ 31 December 2023

دستور رهبر کره شمالی به ارتش برای آماده باش جنگ با آمریکا/ ادعای سنتکام درباره سرنگونی دو موشک یمنی در دریای سرخ/ موشک باران پایگاه های آمریکا در شرق سوریه

بین الملل تابناک: دستور رهبر کره شمالی به ارتش برای آماده باش جنگ با آمریکا، ادعای سنتکام درباره سرنگونی دو موشک یمنی در دریای سرخ، موشک باران پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه، انتقاد نتانیاهو از بنت به دلیل ادعای حمله به ایران و اخراج دو دیپلمات جمهوری آذربایجان از فرانسه، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

دستور رهبر کره شمالی به ارتش برای آماده باش جنگ با آمریکا

کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی با صدور فرمان آماده‌باش به ارتش برای مواجهه با هر تهاجمی، اعلام کرد: سیاست ایالات متحده جنگ را اجتناب‌ناپذیر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری رسمی کره شمالی، کیم جونگ اون در پایان جلسات پنج روزه حزب حاکم که اهداف اقتصادی، نظامی و سیاست خارجی را برای سال آینده تعیین می‌کند، به واشنگتن پرداخت.

وی گفت: به دلیل تحرکات بی‌ملاحظه دشمنان برای تهاجم به ما، هر لحظه ممکن است جنگ در شبه جزیره کره رخ دهد.

وی به ارتش دستور داد برای پاسخ به هر حمله‌ای به منظور «آرام کردن کل قلمرو کره جنوبی» از جمله با بمب های هسته‌ای، در صورت لزوم، آماده شود.

سخنرانی کیم در آستانه سالی صورت گرفت که قرار است در جریان آن انتخابات‌ در کره جنوبی و آمریکا برگزار شود.

کارشناسان غربی پیش‌بینی می‌کنند، کره شمالی سیاست نظامی خود را برای تلاش در جهت افزایش هر گونه فشار در مورد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در ماه نوامبر (آبان/ آذر)، که می‌تواند به بازگشت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا منجر شود، ادامه دهد.

لیف-اریک ایزلی، استاد مطالعات بین‌الملل در دانشگاه اوها وومنز در سئول گفت: پیونگ یانگ ممکن است منتظر انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا باشد تا ببیند در دولت بعدی چه معامله‌ای می‌تواند بکند.

دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا بارها مدعی شده آماده گفت‌وگو با کره شمالی است، اما با ادامه آزمایش‌های موشکی کره شمالی، تحریم‌های جدیدی را اعمال کرده است. همچنین آمریکا به افزایش رزمایش‌ها و استقرار تجهیزات نظامی جدید مانند زیردریایی‌های مجهز به سلاح هسته‌ای و ناوهای هواپیمابر بزرگ در نزدیکی شبه جزیره کره اقدام کرده است.

کیم تاکید کرد نمی‌تواند از وجود چنین تسلیحاتی چشم‌پوشی کند که به گفته او، کره جنوبی را کامل به «پایگاه نظامی خط مقدم و زرادخانه هسته ای» آمریکا تبدیل کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر به اقدامات نظامی نیروهای دشمن نگاه کنیم، کلمه «جنگ» به موضوعی واقع‌بینانه و نه یک مفهوم انتزاعی تبدیل شده است.

رهبر کره شمالی، افزود: چاره‌ای ندارد جز اینکه به تلاش‌های هسته‌ای خود ادامه دهد و روابط عمیق‌تری با دیگر کشورهای مخالف آمریکا برقرار کند. کره شمالی روابط عمیقی با چین و روسیه دارد.

ادعای سنتکام درباره سرنگونی دو موشک یمنی در دریای سرخ

فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) یکشنبه مدعی شد، دو موشک بالستیک ضدکشتی را که از یمن به سمت یک کشتی باری در دریای سرخ شلیک شده بود، سرنگون کرد.

سنتکام اعلام نمود، از ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان ماه) تاکنون این بیست و سومین حمله غیرقانونی حوثی‌ها به کشتیرانی بین‌المللی است.

سنتکام افزود، کشتی باری «مرسک هانگژو» متعلق به دانمارک که پرچم سنگاپور داشت، از اصابت یک موشک به آن خبر داده و ناوشکن‌های یو.اس.اس گریولی و یو.اس.اس بابون به درخواست کمک آن پاسخ دادند.

سنتکام گفت: طبق گزارش‌ها، این کشتی قادر به ادامه حرکت در دریاست و هیچ زخمی گزارش نشده است.

بر اساس این گزارش، موشک‌های مذکور توسط ناوشکن یو.اس.اس گریولی سرنگون شدند.

موشک باران پایگاه های آمریکا در شرق سوریه

منابع خبری شنبه شب گزارش دادند که پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه هدف ۱۲ موشک قرار گرفته است.

 در این حملات میدان گازی الکونیکو هدف پنج و میدان نفتی العمر در استان دیرالزور در شرق سوریه هدف هفت گلوله موشک قرار گرفته است.

آخرین باری که این منطقه هدف حمله موشکی و راکتی مقاومت قرار گرفت، پنجشنبه (۷ دی ماه) بود که پایگاه نظامیان آمریکا در میدان گازی الکونیکو هدف قرار گرفت.

تاکنون گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته، اما پیشتر در حملات پیشین مقاومت اسلامی عراق، مسئولیت حملات پهپادی و راکتی به پایگاه های نظامیان آمریکایی در عراق و سوریه را برعهده گرفته است.

انتقاد نتانیاهو از بنت به دلیل ادعای حمله به ایران

بنیامین نتانیاهو با انتقاد از ادعاهای اخیر نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی درباره آنچه حمله به ایران در سال ۲۰۲۲ خوانده بود، تاکید کرد که اقدام او بسیار غیرمسئولانه است.

 بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، شامگاه شنبه در کنفرانس خبری در یک مقر نظامی در تل آویو اظهارات اخیر نفتالی بنت، نخست‌وزیر پیشین این رژیم را درباره آنچه افشاگری درخصوص حمله به ایران در دوران فعالیتش عنوان کرده بود، مورد انتقاد قرار داد و آن را غیر مسئولانه خواند.

نتانیاهو گفت: این کار به شدت غیر مسئولانه است. او صلاحیت انجام این کار را ندارد. فقط یک نخست‌وزیر در راس کار این اختیار را دارد و من نیز این کار را به ندرت انجام می‌دهم.

بنت روز پنج‌شنبه در مقاله‌ای در روزنامه وال استریت ژورنال مدعی شد که در سال ۲۰۲۲ به نیروهای امنیتی صهیونیستی دستور داده بود که در دو نوبت به ایران حمله کنند.

وی در ادعاهای خود گفت که نیروهای صهیونیستی یک پهپاد مستقر در خاک ایران را پس از دو حمله این پهپاد به اسرائیل در فوریه ۲۰۲۲ هدف قرار دادند.  

بنت همچنین با طرح این ادعا که یک گروه ایرانی پیشتر قصد داشته شهروندان صهیونیستی را در ترکیه ترور کند، مدعی شد که اندکی پس از آن، فرمانده همان گروه در مرکز تهران ترور شد که کار اسرائیل بود.

نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی که در این مقاله تلاش کرد از عملکرد خود دفاع کند، از سیاست‌های نتانیاهو در قبال ایران انتقاد کرد.

به نوشته روزنامه جروزالم پست، بنیامین نتانیاهو نیز خود سابقه انتشار اطلاعات در مورد حملات مخفیانه منطقه‌ای اسرائیل را دارد. زمانی که او در سال ۲۰۰۷ رهبر اپوزیسیون بود، فاش کرد که اسرائیل به یک سایت هسته‌ای در سوریه حمله کرده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره این افشاگری‌اش در گذشته گفت، سخنان او در سال ۲۰۰۷ که در چهارچوب یک مصاحبه زنده انجام شد، اشتباه بوده؛ اما به عنوان تمجید از ایهود اولمرت، نخست‌وزیر وقت بود، اما بنت در یک مقاله مکتوب دست به این کار زده و بنابراین عمدی و به خوبی اندیشیده شده بود.

نتانیاهو در بخش دیگری از این کنفرانس خبری گفت که اگر حزب‌الله لبنان جنگ را تشدید کند، ایران نیز آسیب خواهد دید.

او مدعی شد که رژیم صهیونیستی به هر طریقی و در هر جایی با ایران مقابله خواهد کرد. 

اخراج دو دیپلمات جمهوری آذربایجان از فرانسه

منابع خبری روز شنبه گزارش کردند که وزارت امور خارجه فرانسه دو کارمند سفارت جمهوری آذربایجان را در اقدامی متقابل اخراج کرده است.

وبگاه «ماسیس پست» گزارش کرد که وزارت خارجه فرانسه در روزهای اخیر در واکنش به اقدام اخیر باکو، دو دیپلمات این کشور را «عنصر نامطلوب» معرفی و از پاریس اخراج کرد.

وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان پیشتر در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که «آن بویلون» سفیر فرانسه را برای ابراز اعتراض شدید به اقدامات دو کارمند سفارت فرانسه احضار کرده است.

وزارت خارجه جمهوری آذربایجان همچنین دودیپلمات فرانسه  را عنصر نامطلوب معرفی و به آنها دستور داد ظرف ۴۸ ساعت  این کشور را ترک کنند.

این اقدام در بحبوحه تنش روابط بین دو کشور صورت گرفت. باکو، فرانسه را به جانبداری از ارمنستان در جریان مذاکرات صلح با میانجیگری اروپا متهم کرده است.

«الهام علی اف» رئیس جمهور جمهوری آذربایجان، فرانسه را متهم کرده که با تسلیح ارمنستان، درگیری در قفقاز را دامن می‌زند.

به دنبال شکست ارمنستان در جنگ دوم قره باغ در سال ۲۰۲۰ که در نهایت به انحلال دولت محلی قره باغ در سال جاری میلادی و پیوستن رسمی آن به خاک جمهوری آذربایجان منجر شد، برخی کشورهای غربی از جمله فرانسه در حال تقویت نظامی و تسلیحاتی ایروان برآمده‌اند که مخالفت شدید جمهوری آذربایجان را در پی داشته است.

پاریس طی ماه‌های گذشته، سه قرارداد نظامی با ارمنستان امضا کرده که مهمترین آن ارسال سامانه‌های راداری برد کوتاه به نام «گرند مستر ۲۰۰» است. گزارش‌ها همچنان حاکی است که ارمنستان در حال تجهیز خود به پهپادهای پیشرفته است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۳
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۵۹
مغز براندازان در یک ماه گذشته
حوثی ها نمونه حکومتی هستن که به فکر مردم خودشون نیستن. فقیر ترین کشور عربی که داره خودشو درگیر جنگ اسراییل و غزه میکنه.

مغز براندازان در یک سال گذشته
برای پیروزی جنش نیازه که غرب تحریم هاش رو افزایش بده تا مردم تحت فشار شدید اقتصادی باشن. البته که بهترین و سریعترین گزینه، حمله نظامی غرب به ایرانه.

تشخیص
مغز کلا تعویض شد. با نو یا در حد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
باشه تو خوبی
ناشناس
| Ukraine |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
عالی بود . فقط کارت یه ایراد داره . برانداز اصلا مغز نداره که تو بخواهی درمانش کنی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
واژه برانداز واسه این دوزاری ها زیادیه بگو غرب گدا یا غرب زده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
این اخبار رو که دو هفته پیش کانالهای تلگرامی گذاشته بودن تابناک خوابه ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
کاش رسانه ملی هم یک متخصص مغز می داشت کاش، بجای اون همه تحلیلگر کیلویی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
چرا عوام متوجه دورویی براندازا نمی شوند جناب متخصص مغز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
عالی گفتی ترکوندی، متخصص
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
حالا یکی یک پخی کرده این باعث شده که تو از سایه خودت بترسی ای به اصطلاح متخصص مغز ساندیسی و همه را برانداز ببینی خودت و همفکرانت بیشتر از همه به درمان نیاز دارند تأخیر نکن در درمانی که عوارض زیادی برای خودت و اجتماع دارد افکارت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
تو اگه میدونستی مغز چیه، یا اصلا مغز داشتی، مردم ناراضی از وضعیت زندگیشونو برانداز نمیخوندی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
بخاطر کمبود متخصص مغز در نیروهای انقلاب است که این همه سوء استفاده می کنن براندازا از مشکلات کشور و از مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
الببه نظرات همراه با طنز شما بسیار عالی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
تخصص اصلیت جیره خوریه با گرایش ساندیس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
دمت گرم با اینهمه پرروی هرچه قهوی تر سرزنده تر
دستور رهبر کره شمالی به ارتش برای آماده باش جنگ با آمریکا

اقا کل دنیا فهمید که کره شمالی هم هست و وجود داره و خیلی هم قویه !!!!!!!!!!!

حله آقا حله کل دنیا بخصوص آمریکا وحشت کرد

اگه هنر دارید ملتتون را نون بدید گشنه نمونن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
هر کشوری که از امریکا انتقاد کند چرا بخاطر فروش بمب جهان را بسوی تنش می برد همان کشور مشکل دارد، فقط امریکا خوب و طرفدار صلح است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
دلیل کیم سابقه جنایت آمریکا در حمله اتمی به ژاپنه که نشاندهنده سیاست وحشی آنهاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
لعنت خدا به رهبر دیوانه کره شمالی
هر زمان پوتین از ریاست جمهوری دست کشید کیم هم از دنیا دست میکسه و ساحشورانه به امریکا حمله میکنه و چین هم به تایوان و اسد هم به اسراییل. اینها بیشتر مایه خنده شدند و فقط ملتها و فرزندان خانواده های روسی و کره شمالی و سوری را به فنا می دهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
بزا کره در صلح بمونه آی پی کانادا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
فعلا که دولت دست نشانده اکراین مردمش را به فنا داده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
کلا همه جنگهایی که باعث بدبختی مردم است ریشه در منافع آمریکا داره
اتفاق بسیار بد وهمچنین مباركی است. مردم كره شمالی واقعا در منگنه هستند و مستحق ترحم هستند. میشود رولت روسی؛ هر كه زنده ماند بهتر زندگی میكند و خیلی ها متاسفانه میمیرند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
مردم کره شمالی وضع نسبتا خوبی دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
جناب اس اول فک کن بعد حرف بزن اگر بین دو کره دعوا نباشد امریکا باید پایگاه های خودش را جمع کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
تنها نفر جهان هستی که چنین نظری داری مردم کره شمالی نسبتا خوبند
انسان عاقل و فهمیده میدونه که کره شمالی که سر جاش نشسته و آماده دفاع از خودشه خطر برای بشریت نیست

امروز بزرگترین خطری که بشریت و آینده جهانو تهدید می کنه آمریکاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
این سیاست آمریکا است که هر کشور مستقلی را تحمل نمیکنه
درود به شرف هرکی که مقابل دیکتاتوری ظالمانه شیطان فوق بزرگ آمریکا می ایسته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
پسرم یکم تاریخ بخون تنها کشوری که چندین ساله به صورت کاملا دیکتاتوری داره اداره میشه کره شمالی هستش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
1225
دیکتاتوری آمریکا متوجه کشورها مستقله
حالا در کنار این اخبار «موشک باران» پایگاه های آمریکا، بعضی وقت ها اشاره ای هم به خبرهای مربوط به حملات تلافی جویانه آمریکا بکنید. البته می دانم پاسخ هایشان از روی عجز است و مقاومت هر بار بیشتر از ده دوازده کشته و چند ده نفر مجروح صدمه دیگری نمی بیند.
...کشتی باری «مرسک هانگژو» متعلق به دانمارک که پرچم سنگاپور داشت...


تا ارزشی ها و براندازها نریخته اند اینجا و دعوای اسرائیلی بودن یا نبودن کشتی شروع نشده، مبدأ و مقصد آن را هم اعلام کنید تا در وقت خوانندگان صرفه جویی شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
مبدأ سنگاپور بوده و در حال حرکت به سمت بندر سوئز با مقصد اروپا.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
اگر اسرائیلی نیست چرا براندازها این قدر جوش می زنند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
ناشناس ۱۰:۴۸

دلیلش را نوشتم ولی ظاهراً تابناک در راستای همان بی طرفی ذاتی اش آن را حذف کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
پسر خوب براندازها چرا بیان تابناک بخونن اونها ماهواره دارن و کانالهای خارجی رو دنبال میکنن اینجا اکثرا مردم عادی خسته از گرانی و بدبختی پیام میگذارن
اگر کیم جونگ به امریکا حمله میتونه دو اتفاق خوب رخ بده یکی اینکه اگر کره پیروز بشه همه مردم دنیا از دست این امریکای پفیوز راحت میشن هم اگر امریکا پیروز میدان باشه مردم بدبخت کره شمالی از دست این گوگلونک راحت میشن خلاصه هر دو نتیجه اش خوب و عالی هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
جنگشون هسته ای میشه
که احتمالا امریکا با بمب بی 83 با قدرت 1.2 مگاتن با حمله پیش دستانه تمام کره شمالی و مردمش در ان واحد پودر میشن
در کل هیچ اتفاق خوبی رخ نمیده
خبر خبر خبر خبری در راه است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یکی این رهبر کره شمالی را گوشت مالی بدهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
اون نوکر روسهاست...ارزش گوشمالی رو هم نداره !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
کوتاه بیا
خبر مربوط به کره شمالی رو 36 خبر پایین تر گذاشته اید. یعنی حدود یک هفته پیش همین خبر رو گذاشتین مث صدا و سیما خبرهاتون رو تکراری میزارین دیگه؟
چرا بد بختترین مردم جهان مردم کره شمالی هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
بر اساس چه آمخاری اینو میگید؟!
امپراطوری رسانه ای غرب.. اما میزان فقر مطلق در کره جنوبی بسیار بیشتر از کره شمالی است.
میزان بی خانمان و بیکار نیز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
اشکال کره جنوبی اختلاف طبقاتی شدیده و استرس شدید روی عموم مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
والا بدبخت تویی
این کیم جونگ اون اگه قدرت روسیه رو داشت الان کل جهان آلوده‌ به اورانيوم شده بود و نسل کشی بزرگی رو آغاز کرده بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
این صحبتهای کیم در مقابل زورگوییهای آمریکاست
یکی بگه مارکس چکار کرد اینطوری نصف دنیا را شستشوی مغزی داد ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
برو کاپیتال را بخوان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
اونکه گذشت فعلا شستشوی رسانه ای غرب را دریاب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
حرفها خیلی قشنگ بود ولی در عمل اختیار و طمع و خود خواهی انسان را نادیده گرفته بود
وای
اسمش جمهوری خلق کره هست و فقط به کره تحت سلطه امریکا میگن کره جنوبی که روزی به کشور بازمیگرده
من آزارم به مورچه هم نمی رسد اما اگر دستم به کیم می رسید تف می انداختم توی صورتش و او را می فرستادم گاو چرانی کند نه کشور داری.
دو تا بمب اتم دارد ادعای خدایی می کند .
کارهای رهبر کره شمالی به نفع آمریکا است چون باعث نزدیکی ژاپن و کره جنوبی به آمریکا می شود.
خدا نکنه جنگ جهانی دیگری رخ بدهد ولی دور یا زود این اتفاق خواهد افتاد و از هر لحاظی که حساب کنیم شاید خیلی از کشورهای غربی هم اسیب ببینند ولی بدون شک غرب پیروز خواهد شد، فقط ای کاش ما هم جزو کشورهای بیطرف باشیم تا بتوانیم دنیای ازاد بعد از ان جنگ را ببینیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی