بازدید 8402

قهرمان کشتی جهان به وزن قبلی خود بازگشت!

میثم دلخانی قهرمان کشتی فرنگی‌ جهان بعد از ناکامی در وزن المپیکی دوباره به وزن قبلی خود بازگشت.
کد خبر: ۱۲۱۲۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳ 30 December 2023


به گزارش تابناک به نقل از فارس، آخرین مدال میثم دلخانی در مسابقات جهانی مربوط به سال ۲۰۲۱ است، زمانی که او توانست در وزن ۶۳ کیلوگرم کشتی فرنگی مدال طلای جهان را بر گردن بیاویزد.

وی امسال در بازی‌های آسیایی هانگژو حضور داشت و در وزن ۶۰ کیلوگرم (وزن المپیکی) روی تشک رفت اما در مرحله یک چهارم مقابل آیدوس سلطان گالی دارنده دو مدال برنز جهان در یک کشتی پر افت و خیز با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورد. وی در نهایت حذف شد و به مدال نرسید.

دلخانی در مسابقات جهانی سال ۲۰۲۲ به دلیل آسیب‌دیدگی به مدت ۷ ماه از میادین به دور بود اما برای بازی‌های آسیایی هانگژو در وزنی پایین‌تر یعنی ۶۰ کیلوگرم روی تشک رفت که البته ناکام بود تا پرونده المپیک را برای خود ببندد.

بعد از عدم کسب نتیجه در بازی‌های آسیایی، دلخانی تصمیم گرفت دوباره به وزن سابق خود برگردد و در اولین مرحله چرخه انتخابی در ۶۳ کیلوگرم کشتی بگیرد. وی موفق شد در مسابقات قهرمانی کشور عنوان قهرمانی را کسب کند. براساس اعلام چرخه انتخابی نفرات اول و دوم این وزن در جام وهبی امره شرکت خواهند کرد و با توجه به عملکرد و نتایج فنی، کادر فنی نفر اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا را مشخص خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم