بازدید 3851
۴

ادعای مدودف: کی‌یف و خارکف شهرهای اشغال شده‌اند!

دمیتری مدودف معاون شورای امنیت فدراسیون روسیه، کی‌یف، خارکف و برخی دیگر از شهرها را شهرهای روسی خواند که موقتا به اشغال اوکراین درآمده‌اند.
کد خبر: ۱۲۱۲۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳ 29 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، مدودف پنجشنبه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: عملیات نظامی ویژه با هدف خلع سلاح نیروهای اوکراینی و کنار گذاشتن ایدئولوژی نئونازی توسط دولت فعلی اوکراین ادامه خواهد یافت.

وی افزود: تغییر رژیم حاکم «باندرا»، هر چند که علنا به آن اذعان نمی‌شود، مهمترین هدف اجتناب‌ناپذیر است که محقق خواهد شد.

اشاره مدودف به «استپان اندریویچ باندِرا» است. باندرا فعال سیاسی و متحد نازیسم هیتلری و رهبر ملی و استقلال اوکراین بود.

رئیس جمهوری سابق روسیه نوشت: اودسا، دنیپروپتروفسکا، خارکف، نیکولایف، کی‌یف و بسیاری دیگر از شهرها، شهرهای روسی هستند که موقتا اشغال شده‌اند. همه آنها همچنان با رنگ‌های زرد و آبی [پرچم اوکراین] روی نقشه مشخص شده‌اند.

مدودف درباره احتمال مذاکره با اوکراین گفت: بله، البته که گفت‌وگو، ممکن است. روسیه برخلاف مقام‌های اوکراین هرگز گفت‌وگو را رد نکرده است. برای چنین گفت‌وگوهایی محدودیت زمانی وجود ندارد. آنها می‌توانند این مسیر را تا زمان شکست و تسلیم کامل نیروهای باندرا عضو ناتو ادامه دهند.

وی همچنین نوشت: نیروهای مسلح فدراسیون روسیه از اول ژانویه ۲۰۲۳ تاکنون با نیم میلیون نفر به عنوان نیروی نظامی قرارداد بسته است.

مدودف هفته گذشته ضمانت امنیتی به اوکراین که از سوی اتحادیه اروپا مطرح شد را یک کاغذ پاره بی‌مصرف خواند و گفت: مسکو آماده حمله به هر پایگاه نظامی خارجی است که در اوکراین ایجاد شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۴
کشوری این قدر حریص و عاشق خاک دیگران ، با وجود این همه خوش خدمتی ایران ، دست در دست اعراب جزایر ایرانی را عربی می داند؟!!
اونجا هم جنس تقلبی پیدا میشه؟؟!!خخخخخخخخ
آی پی کانادا
تحلیلت رو بگو استفاده کنیم
گرچه روسها به ودکاخوری مشهورند ولی این مردک ظاهرا از حدگذرونده وروزی 7-8 بطری میزنه. روزی نیست خزعبلاتی ازاین دست ازش نشنویم. البته ازکسی که فکرمیکنه یک زمانی رئیس جمهورروسیه بوده بیش ازاینهم انتظارنمیره
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی