بازدید 7131
با تحولات منطقه و جهان

دستور رهبر کره‌شمالی برای آماده باش جنگی در برابر آمریکا/ حمله مقاومت عراق به مقر جاسوسی اسرائیل در اربیل/ تمرین‌های ویژه کره جنوبی برای مقابله با حمله کره شمالی/ حمله مقاومت عراق به جولان اشغالی در سوریه

دستور رهبر کره‌شمالی برای آماده باش جنگی در برابر آمریکا، حمله مقاومت عراق به مقر جاسوسی اسرائیل در اربیل، تمرین‌های ویژه کره جنوبی برای مقابله با حمله کره شمالی، حمله مقاومت عراق به جولان اشغالی در سوریه و ساخت تجهیزات نظامی مشترک از سوی روسیه و هند، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۲۱۲۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵ 28 December 2023

دستور رهبر کره‌شمالی برای آماده باش جنگی در برابر آمریکا/ حمله مقاومت عراق به مقر جاسوسی اسرائیل در اربیل/ تمرین‌های ویژه کره جنوبی برای مقابله با حمله کره شمالی/ حمله مقاومت عراق به جولان اشغالی در سوریه

بین الملل تابناک: دستور رهبر کره‌شمالی برای آماده باش جنگی در برابر آمریکا، حمله مقاومت عراق به مقر جاسوسی اسرائیل در اربیل، تمرین‌های ویژه کره جنوبی برای مقابله با حمله کره شمالی، حمله مقاومت عراق به جولان اشغالی در سوریه و ساخت تجهیزات نظامی مشترک از سوی روسیه و هند، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

دستور رهبر کره‌شمالی برای آماده باش جنگی در برابر آمریکا

رهبر کره‌ شمالی به ارتش کشورش دستور داده تا «آماده‌سازی جنگی» برای مقابله با «تحرکات ستیزه‌جویانه شدید» ایالات متحده و متحدانش در شبه جزیره کره را تسریع کند.

خبرگزاری مرکزی کره‌شمالی به نام «کی‌سی‌ان‌ای» امروز پنج‌شنبه گزارش داد که این اظهارات کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی در دومین روز از «نهمین نشست عمومی مرتبط با هشتمین کمیته مرکزی حزب کارگران کره» که روز چهارشنبه برگزار شد، مطرح شد.

در گزارش کی‌سی‌ان‌ای آمده است: «او وظایف نظامی ارتش خلق و صنعت مهمات، بخش نیروهای هسته‌ای و بخش‌های دفاع غیرنظامی را برای تسریع بیشتر آمادگی‌های جنگی تعیین کرده و این براساس تحلیل عمیق اوضاع سیاسی و نظامی در شبه‌جزیره کره است که از بابت تحرکات ستیزه‌جویانه ضد جمهوری دموکراتیک خلق کره (کره‌شمالی) از سوی ایالات متحده و نیروهای دست‌نشانده آن که در تاریخ بی‌سابقه است، به این وضع رسیده است.»

در این گزارش آمده است، رهبر کره‌شمالی همچنین اصل مستقل این حزب مبنی بر «گسترش و توسعه روابط همکاری راهبردی با کشورهای مستقل ضد امپریالیستی و اقدام و مبارزه مشترک ضد امپریالیستی در مقیاس بین‌المللی تحت شرایط ژئوپلیتیک جهانی را که به سرعت در حال تغییر است» روشن کرد و گفت که جهت‌گیری سیاست خارجی این کشور به سمت جنوب است.

این رسانه دولتی کره‌شمالی پیشتر گزارش داد که کیم یو جونگ، یکی از مقامات ارشد حزب و خواهر رهبر کره‌شمالی، به شدت «تحریک‌های» آمریکا و متحدانش در شبه‌جزیره کره را محکوم و آنها را به تهدید صلح و ثبات در این منطقه متهم کرده و از شورای امنیت سازمان ملل متحد و جامعه جهانی خواسته تا این اقدامات را محکوم کنند.

حمله مقاومت عراق به مقر جاسوسی اسرائیل در اربیل

بامداد امروز پنجشنبه، گروه مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای از هدف قرار دادن یک مرکز جاسوسی متعلق به رژیم صهیونیستی در اربیل عراق خبر داد.

 مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که بامداد امروز، یک مرکز جاسوسی فنی متعلق به رژیم اشغالگر را در نزدیکی فرودگاه اربیل کردستان عراق هدف قرار داده و این اقدام در واکنش به کشتار غیرنظامیان در غزه توسط اشغالگران انجام شده است.

براساس گزارش سایت خبری روسیا الیوم، در این بیانیه همچنین آمده است، این عملیات در راستای حمایت از ساکنان نوار غزه و در واکنش به جنایات‌ رژیم صهیونیستی علیه آنها، به‌ویژه زنان، کودکان و سالمندان و در سایه تداوم تجاوزات این رژیم انجام شد.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است، هدف قرار دادن مراکز رژیم صهیونیستی ادامه دارد.

مقاومت اسلامی عراق همچنین اعلام کرد که بامداد پنجشنبه یک هدف مهم و حیاتی رژیم صهیونیستی در جنوب شهرک «إلیاد» واقع در بلندی‌های جولان اشغالی را هدف قرار داده است.

تمرین‌های ویژه کره جنوبی برای مقابله با حمله کره شمالی

 بیش از ۱۰۰۰ نظامی، پلیس و پرسنل اورژانس کره جنوبی روز چهارشنبه تمرینات دفاع شهری و امداد رسانی در صورت حمله محتمل کره شمالی را به مناطق شهری شبیه سازی کردند.

به گزارش منابع خبری، «اوه سه هون» شهردار سئول با اشاره به غالفلگیری اسرائیل در جریان حملات حماس گفت: «رزمایش‌های روز چهارشنبه دفاع برابر حملاتی به تاسیسات اصلی تامین آب، ایستگاه‌های شبکه تلفن و برق را  شبیه سازی کردند.»

وی افزود که سئول با فاصله کم تا مرز در معرض حمله کره شمالی قرار دارد.

کره شمالی به رغم تحریم‌ها بر تقویت توانایی نظامی خود برای مقابله با تهدید حضور نیروهای آمریکایی در منطقه تأکید کرده است. این رزمایش تازه کره جنوبی در بحبوحه تشدید تنش‌ها پس از آزمایش موشک بالستیک قاره پیما و پرتاب اولین ماهواره جاسوسی  کره شمالی انجام شد.

این رزمایش روزی برگزار شد که کره جنوبی تحریم های جدیدی علیه 8 شهروند کره شمالی مرتبط با برنامه‌های اتمی و موشکی اعمال کرد.

وزیر دفاع  کره جنوبی نیز به مقام‌های نیروی دریایی دستور داده در صورت تحرک مجدد کره شمالی، با کشتی‌های جنگی این کشور به شدت برخورد شود.

«شین وون سیک» وزیر دفاع کره جنوبی این اظهارات را هنگام بازرسی از ناوچه جدید در مقر ناوگان دوم نیروی دریایی در «پیونگ تاک» در ۶۰ کیلومتری جنوب «سئول» پایتخت کره جنوبی بیان کرد.

وزیر دفاع کره جنوبی گفت: «اگر دشمن دست به اقدامی تحریک آمیز دیگر زد، بی رحمانه  آن‌ها را در دریا دفن کنید.»

پیونگ یانگ می‌گوید تا زمانی که آمریکا به سیاست خصمانه خود برای براندازی نظام حاکم در پیونگ‌یانگ پایان ندهد از برنامه موشکی و اتمی عقب‌نشینی نخواهد کرد.

حمله مقاومت عراق به جولان اشغالی در سوریه

رسانه‌های صهیونیستی بامداد پنجشنبه گزارش دادند که یک پهپاد انتحاری به ساختمانی در جنوب بلندی‌های جولان اشغالی برخورد کرده و منفجر شده است.

طبق گزارش‌ها، ارتش رژیم صهیونیستی در حال بررسی این است که آیا پهپاد مذکور از خاک سوریه پرتاب شده یا خیر.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد که اگر مبدأ پرتاب این پهپاد،‌ از خاک سوریه تعیین بشود، این اولین بار از زمان آغاز جنگ غزه خواهد بود که چنین حمله پهپادی انجام می‌شود.

دقایقی بعد، گروه «مقاومت اسلامی عراق» اعلام کرد در حمایت از نوار غزه و پاسخ به کشتار فلسطینی‌ها در حملات رژیم صهیونیستی، یک هدف مهم و حیاتی در جنوب شهرک «إلیاد» واقع در بلندی‌های جولان اشغالی را هدف قرار داده است.

برخی منابع غیررسمی نیز گزارش‌های تاییدنشده‌ای از هدف قرار گرفتن یک فرودگاه هواپیماهای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی در این حمله منتشر کردند.

ساخت تجهیزات نظامی مشترک از سوی روسیه و هند

به رغم فشارها و تحریم‌های غرب، روسیه از تقویت روابط نظام با هند خبر داد و دو طرف قرار است تجهیزات نظامی مشترک تولید کنند.

به گزارش منابع خبری، «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه، پس از دیدار با «سوبرهمانیام جایشانکار» همتای هندی خود در روز چهارشنبه در «مسکو»، از پیشرفت قابل توجه در مذاکرات با دهلی در خصوص تولید تجهیزات نظامی مشترک خبر داد.

لاوروف در نشست خبری بر ماهیت راهبردی این همکاری و مزایای آن برای منافع دو کشور و نقش آن در تضمین امنیت «اوراسیا» تاکید کرد.

در پی تحریم‌های غرب در سال ۲۰۲۲ علیه روسیه، هند به عنوان  متحد اقتصادی مهم برای مسکو ظاهر شده است. روسیه بخش قابل توجهی از صادرات نفت را به هند هدایت و تعامل دیپلماتیک خود را در گروه «بریکس» تشدید کرده است.

لاوروف از تلاش‌های هند برای تنوع بخشیدن به منابع سخت افزاری نظامی خود قدردانی و آمادگی مسکو را برای حمایت از ابتکار دهلی نو برای تولید داخلی تجهیزات نظامی ضروری اعلام کرد.

گزارش‌ها حاکی است، هند همچنان قصد استفاده از جنگنده «میگ -۲۹» ناونشین در ناو هواپیمابر بومی خود را دارد. اولین ناو هواپیمابر بومی هند که «ویکرانت» نام دارد، بین پنج تا هفت سال از جنگنده‌های میگ-۲۹ کا ناونشین استفاده خواهد کرد. 

جایشانکار نیز پیش بینی کرده که تجارت بین هند و روسیه در سال جاری از ۵۰ میلیارد دلار فراتر رود.

وی علاقه مندی دهلی نو را برای نهایی کردن معاهده سرمایه گذاری دوجانبه با روسیه و توافق تجارت آزاد با اتحادیه اوراسیا به رهبری روسیه ابراز کرد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۷۱
مغز براندازان هم اکنون
آمریکا اراده کنه کره شمالی رو با خاک یکسان میکنه

مغز براندازان همچنین
آمریکا اراده کنه روسیه رو با خاک یکسان میکنه

مغز براندازان همچنین
آمریکا اراده کنه چین رو با خاک یکسان میکنه

مغز براندازان پارسال
عقب نشینی آمریکا از افغانستان بعد از بیست سال و تحویل اون به طالبان یه تاکتیک جنگی هستش. شما متوجه نیستین

تشخیص
هل ندهید که تسمه تایم مغز پاره شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
اراده شون کمی ضعیفه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
آمریکا نیرومندترین

کشور جهان از لحاظ

نظامی، اقتصادی و

علمی است.

حتی اگر روسیه و چین و

کره شمالی و...... همه

یک جا به آمریکا حمله

کنند، شکست خواهند

خورد. این یک واقعیت

است که جماعتی نمی خواهند

باور کنند.
دکتر استرنجلاو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
آمریکا میتونه روسیه و چین رو با خاک یکسان کنه، اما در این صورت خودش هم با خاک یکسان میشه
ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
فاتعه مع صلوات
با خودت چند چندی
نون نداریم بخوریم تو فکر آمریکا،چین،روسیه و...هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
امریکا و چین و روسیه مگر مسئول زندگی مردم ایرانند ؟

این مسئولین نابغه خودمون هستند که بی هیچ دیپلماسی کارایی مملکتو به این روز انداخته اند
البته توجیه هم دارند
امریکا و استعمار و استکبار شده بز بلاگردان اینها

حالا هی اینجا تو سر همدیگر بزنید بدون نگاه به زیر پای خودتون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
دمت گرم خوب شناختی این دوزاری هارو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
هرجفنگی به ذهنت میرسه به اسم برانداز،مینویسی،نظرت در مورد تن فروشی زنان و دختران وطنت،به خاطر بی پولی چیه؟تا کمر دولاشدن در سطل آشغال چی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
کیم اونگ اون باز هم توهم گرفت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
جناب متخصص کاش یک دوره آموزش برای مدیران صداوسیما هم برگزار کنی حرف حق رو هم نمی توانند درست بزنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
دمت گرم ۱۰:۴۰.کاملا درسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
برای تحقق واقعی مرگ بر اسراییل و أمریکا تولیدات خودروی داخلی رو با سوبسید به اونها بدید به زودی از بین می روند
متخصص جان لطفا این رو به رفقا پیشنهاد بده
ایران جنگ طلب یا امریکا که هر جا رفت جنگ به پا کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
پوتین یک جنایتکار جنگی تحت تعقیب دادگاه بین المللی کیفری است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
گفته می شود که حملات موشکی و هوایی اسراییل به سوریه، از قبل به نیروهای نظامی روسیه اطلاع داده می شود.
اگر چنین است، روسیه از حمله موشکی اسراییل به زینبیه دمشق و ترور رضی موسوی اطلاع داشته است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
ایران بهتر است توجه خودش را به حل مشکلات داخلی خودش بکند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
آمریکا با هرجا دست دوستی بده اونجا آباد میشه و اگه بخاد به جایی حمله کنه با خاک یکسان خاهد شد.این ازاقتداره کدخدایه عالم.نه روس و چین و شمالی و.....
اون (خیگ چپونده) هم با دست خودش در حال کندن گور خودشه و البته نابودی بیشتر بیچاره مردم کره شمالی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
مردک انقدر خورده داره می ترکه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
خدا ما رو از شر این جنایتکارها حفظ کنه
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
انشالله هم شرق گدایان قسمت بشه برن کره شمالی
آمریکا در دو جنگ جهانی قبلی بیشترین منفعت و موقعیت رو بدست آورد رقیبان او در جهان مستقیم وارد جنگ شدن و ویرانی های بسیاری روی دستشون موند مثلا بریتانیا که ابر قدرت جهان بود بعد از دو جنگ جهانی به زیر سایه آمریکا رفت

امروز هم مشخصه آمریکا بدش نمیاد دوباره آتش ویرانی رو روی کشورهای جهان باز کنه و خودش در امان باشه
راه حلش هم اینه که آمریکا بفهمه که اینبار کشور خودش هم ویران خواهد شد . . .
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
گوشت شده کیلویی ۵۸۰
مرگ بر روسیه
مرگ بر چین
مرگ بر کره شمالی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
کی می خواهید بفهمید با مرگ بر این و اون هیچ مشکل شما حل نخواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
مرگ بر آمریکا و پدربزرگ مادربزرگ های پوشک پوش آلبانی
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
و همچنین مرگ بر آمریکا و اسراییل هیچکدام دوست نیستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
بیشمااااار الهی آمین
شاهین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
یعنی میشه یه روزی مردم ما هم مثل خیلی از کشورها به دور از این مرگ گفتنها و دشمن گفتنها در آرامش امنیتی و آرامش اقتصادی و فکری زندگی کنند؟
نسبت کره شمالی به کره جنوبی، مانند نسبت جهنم با بهشت است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
متاسافنه یکی از بازیگران مطرح کره جنوبی خودکشی کرد
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
باید بری کره تا بتونی قضاوت کنی من روزی که به سیءول رفتم انگار همه ماشینها همین هفته گذشته از کمپانی اومده بیرون
مردم کره شمالی، بدبخت ترین مردم جهلن هستند.
حتی بد بخت تر از اقغانی ها.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
نه به بدبختی غربگداها که عاشق توالت شستن در اروپا هستن
ناشناس
| Austria |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
11:12
جالبه که شما شرغگداها هم حاضر نیستید یک ثانیه در شرق زندگی کنید و همه عازم غرب هستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
به خاطر آمریکا و تحریم هاشه البته
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
توالتهای آمریکا خیلی خوشگلتر از کشورهای کمونیستیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
چرا فرزندان و نوه های مسئولین،برای تبلیغ انقلاب،نمیرن چین و روسیه؟؟یادم اومد،اونا معتقد به خدا نیستن!
این ادم هایی که عشق جنگ دارن مثل مردک کره شمالی و اون یکی پوتین و … باید بریزنشون تو‌دریا تا نسل بشر در ارامش زندگی کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
کمپانیهای بزرگ و کارتل های قدرت و کارخانه های ساخت اسلحه و مهمات و شرکتهای فروشنده آن به این مهرهای جنگ افروز و تنش زا در مناطق مختلف دنیا نیاز دارند تا آتش کشت و کشتار. همیشه برپا باشد و سودهای سرشار نصیب شان کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
اون ارباب کثیفت عشق جنگه که کل دنیا از دستش شاکی هستن چرا طرف همه درگیری ها آمریکای کثیفه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
ناشناس 11:04 کارتل یعنی چی؟
عاقبت عراق، سوریه و لبنان شدن است.
امروز عراق کشوری است که توانایی، اقتدار و امکانات لازم برای حفاظت از امنیت و تمامیت ارضی خودش را ندارد. نیروهای آمریکا، ترکیه..... در آن کشور هر کاری که دلشان خواست انجام می دهند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
عراق شده تو سری بخور ترکیه
اقلیم کردستان عراق همراه و هم سو با اسراییل است.
دولت مرکزی عراق همراه و هم سو با ایران است.
نتیجه وضعیتی است که امروز در آن قرار دارد. با وجود کسب درآمد 5-6 میلیارد دلاری در ماه از راه فروش نفت، کشوری است که فاقد امکانات زیر بنایی مناسب و جولانگاه نیروهای شبه نظامی است.
الان بازاین خود مغز شناس پندار،میاد کامنت اول یه چیزی میگه که رکورد منفی بشکونه،منو یاد کاراکتر جوکر فیلم شوالیه تاریکی میندازه میخواست از طریق منفور بودن معروفشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
پماد کالاندولا برای درمان سوختگی مفیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
مشخصه از کلام حقش وحشت دارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
حدس می زنم متخصص مغز کار مند تابناک است چون جوابی که به او داده می شود منتشر نمی کند .
فقط حرف های خیلی سطحی و عوامانه را منتشر می کند.
بلندی های جولان،
تنها ۷۰ کیلومتر از شهر دمشق فاصله دارد. به گونه‌ای که می‌توان دمشق را از فراز آن دید. این منطقه همین‌طور تنها ۷۰ کیلومتر تا شهر ساحلی حیفا (مرکز صنعتی-اقتصادی شمال اسرائیل) فاصله دارد. خاک حاصلخیز این منطقه، از ویژگی‌های آن است. این منطقه، مساحتی نزدیک ۱۸۰۰ کیلومتر مربع دارد که اسرائیل ۱۲۰۰ کیلومتر آنرا اشغال کرده‌است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
اسراییل آنرا صاحب شده. تجربه نشان داده که اسراییل جایی را اشغال کند صاحبش می شود..
لعنت خدا بر امریکا و روسیه وانگلیس واسراییل
کره شمالی ترسوترین کشور دنیاست عمرا جنگ بکنه.....جنگ مرد می خواهد
پوتین بری جلوگیری از شکست روسیه در حمله به اکراین با سازمان دادن حمله حماس به اسرائیل و آغاز جنگ غزه بزودی با درگیر کردن حزب الله و حوثی ها زمینه جنگ دو کره را نیز کلید خواهد زد و اکراین را اشغال خواهد کرد. با جنگ بین دو کره و نابوی زیرساخت های کره جنوبی اقتصاد دنیا وابسته چین خواهد شد چین هم به تایوان حمله خواهد کرد و پرونده تایوان نیز بسته خواهد شد. در این میان نیروهای چپ و پناهندگان مسلمان در غرب نیز با تظاهرات روزانه به یاری پوتین خواهند شتافت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
خوب استاد اخر عاقبت ایران چی میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
پارامتر های جنگ مشخص اند . فقط کلمه جنگ رو به طرفین اضافه کردی اسمش رو گذاشتی تحلیل .
احسنت به رهبر کره شمالی زیر بار زور کثیف ترین کشور دنیا یعنی آمریکا نمیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
بدون کمک های غذایی آمریکا، کره جنوبی و ژاپن، نصف جمعیت کره شمالی از گرسنگی تلف میشن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
کدوم کمک غذایی؟ تحریم شدن اونا
ناشناس
| Netherlands |
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
تو دیگه کی هستی
پیش چشمت بچه های مسولین میرندامریکا ولی تو هنوز که هنوزه..................
رهبر کره شمالی به فکر شکم مردم خودش باشه
رهبر کره شمالی به فکر شکم مردم خودش باشه
ایشان فعلا به فکر شکم خود و خوردن زهر ماری است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
ما فقط به فکر نابودی آمریکا فاسدترین کشور جهانیم شده از تحریم های ضد بشری بمیریم
کره شمالی می بایست قبل از رسیدن به بمب اتمی نابود می شد تا تحدیدی برای بشریت نباشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
تنها کشوری که بمب اتم انداخته رو سر مردم یک شهر آمریکا بوده محض اطلاع
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
کدخدا اراده کند ۳ روزه نابود است
بدون بمب اتم غزه میشیم
اینجوری عراق وارد جنگ داخلی مبشه
راستی عبارت در حال نابودی و فروپاشی یعنی چند سال؟ همیشه از صدا و شیما می شنوم آمریکار در حال نابودی و فروپاشی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
فعلا این صدا و سیماست که هرروز شعله اش بی فروغتر میشه و در حال افول است

کلمه افول را کی به اینها یاد داده ؟
اصلا معنیشو میدونند؟
کره شمالی کشوری فقیر با مردمی گرسنه اما با قدرت هسته ایی و رهبری چاق
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی