بازدید 7153
با تحولات منطقه و جهان

گزارش آژانس درباره افزایش سرعت غنی سازی ایران به اندازه سه بمب اتم/ نامه ایران به شورای امنیت درباره ترور شهید سیدرضی موسوی/ حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در سوریه/ ادعای آمریکا درباره رهگیری موشک‌ها و پهپاد‌های یمن

گزارش آژانس درباره افزایش سرعت غنی سازی ایران به اندازه سه بمب اتم، نامه ایران به شورای امنیت درباره ترور شهید سیدرضی موسوی، حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در سوریه، ادعای آمریکا درباره رهگیری موشک‌ها و پهپاد‌های یمن و آماده شدن ارمنستان و جمهوری آذربایجان برای امضای توافق صلح، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۲۱۲۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹ 27 December 2023

گزارش آژانس درباره افزایش سرعت غنی سازی ایران به اندازه 3 بمب اتم/ نامه ایران به شورای امنیت درباره ترور شهید سیدرضی موسوی/ حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در سوریه/ ادعای آمریکا درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهای یمن

بین الملل تابناک: گزارش آژانس درباره افزایش سرعت غنی سازی ایران به اندازه سه بمب اتم، نامه ایران به شورای امنیت درباره ترور شهید سیدرضی موسوی، حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در سوریه، ادعای آمریکا درباره رهگیری موشک‌ها و پهپاد‌های یمن و آماده شدن ارمنستان و جمهوری آذربایجان برای امضای توافق صلح، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

گزارش آژانس درباره افزایش سرعت غنی سازی ایران به اندازه سه بمب اتم

خبرگزاری رویترز مدعی شد که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گزارش جدید خود اعلام کرده، ایران تولید اورانیوم با خلوص ۶۰ درصد خود را افزایش داده است.

 آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گزارش داد، ایران کاهش سرعت تولید اورانیوم‌ غنی‌شده خود تا خلوص ۶۰ درصد در چند ماه گذشته را پایان داده و به حالت قبلی بازگردانده است.

بسیاری از دیپلمات‌ها بر این باورند این کاهش ـ که از ژوئن امسال آغاز شده بود ـ نتیجه مذاکرات اخیر بین آمریکا و ایران بوده که منجر به آزادسازی پول‌های بلوکه‌شده ایران از کره جنوبی و تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا شد.

خبرگزاری رویترز با استناد به بیانیه‌ای که مدعی است درباره این گزارش محرمانه آژانس به اعضای خود رویت کرده است، گزارش داد، ایران تولید اورانیوم با خلوص بالای خود را افزایش داده و رویه پیشین کاهش تولیدات خود از اواسط ۲۰۲۳ را به پایان رسانده است.

در این بیانیه همچنین آمده است، از زمان کاهش این تولیدات، تاسیسات نطنز و فردو اورانیوم را تا ۶۰ درصد و با سرعت ۳ کیلوگرم در ماه تولید می‌کردند.

طبق توضیحات آژانس، ایران تا کنون، مقادیر کافی اورانیوم غنی‌شده با خلوص ۶۰ درصد برای تولید سه بمب هسته‌ای و مقادیر بیشتری اورانیوم با غنای پایین در اختیار دارد.

ایران در حال غنی‌سازی اورانیوم تا خلوص ۶۰ درصد در تاسیسات نطنز و فردو است.

دراین بیانیه همچنین آمده است: «آژانس تایید می‌کند که از پایان نوامبر ۲۰۲۳، سرعتی که ایران تولید اورانیوم غنی‌شده تا ۶۰ درصد را انجام می‌داد، در این دو تاسیسات تا حدود ۹ کیلوگرم در هر ماه افزایش یافته است.»

طبق توضیح آژانس، حدود ۴۲ کیلوگرم از اورانیوم غنی‌شده تا خلوص ۶۰ درصد توسط ایران، مقداری است که نمی‌توان ساختن یک بمب هسته‌ای را با آن نادیده گرفت.

رویترز در ادامه با اشاره به این بیانیه آژانس نوشت: «بازرسان آژانس در ابتدا، تغییراتی را در ۲۵ نوامبر در تولیدات فردو مشاهده کردند که پس از اعلام این تغییر از سوی ایران در ۲۲ نوامبر بود و سرعت تولید در آن محل‌ها نیز در حال بازگشت به سطح قبل از کاهش دادن آن  بود.»

این بیانیه می‌افزاید، «بازرسان همچنین افزایش سرعت تولید در نطنز در ۲۷ نوامبر را نیز گزارش کردند. آژانس سپس مقدار تولیدات در نطنز را در ۱۹ دسامبر و در فردو را در ۲۴ دسامبر راستی‌آزمایی کرد. آژانس به طور رسمی به اعضای خود درباره کاهش سرعت تولید تا سه‌شنبه گزارشی نداده بود.»

نامه ایران به شورای امنیت درباره ترور شهید سیدرضی موسوی

در پی اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سردار شهید سیدرضی موسوی از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران در سوریه، امیرسعید ایروانی، سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل امشب (سه‌شنبه) پنجم دی ماه به رئیس شورای امنیت سازمان ملل نامه نوشت.

عصر روز دوشنبه چهارم دی ماه، روابط‌ عمومی کل سپاه، از شهادت سید رضی موسوی از مستشاران نظامی قدیمی سپاه و از همرزمان سپهبد شهید سلیمانی در سوریه در منطقه مسکونی زینبیه دمشق خبر داد.

در این نامه آمده است: همزمان با جنایات وحشیانه و اقدامات ناصواب بین‌المللی، رژیم اسرائیل فعالانه درگیر اقدامات تروریستی و تجاوزکارانه در مرزهای سوریه می‌شود.

این نامه می‌افزاید: این اقدامات عمدی به طور خاص مستشاران نظامی ایرانی را هدف قرار داده که به درخواست رسمی جمهوری عربی سوریه قانونی در این کشور برای کمک به مبارزه با تروریسم حضور دارند.

این نامه می‌افزاید: ساعت ۴:۲۰ بعد از ظهر روزدوشنبه ۲۵ دسامبر ۲۰۲۳، سیدرضی موسوی مستشار ارشد نظامی که در ماموریت حمایت از ارتش سوریه در عملیات ضد تروریسم در حوالی دمشق بود، بر اثر سه موشک شلیک شده از مواضع رژیم صهیونیستی در بلندی‌های جولان اشغالی به طرز فجیعی به شهادت رسید.

در نامه مذکور عنوان شده است: این اقدام شنیع و تروریستی دومین حمله به مستشاران ایرانی در این ماه پس از حمله مشابهی توسط رژیم اسرائیل در ۲ دسامبر ۲۰۲۳ است. متاسفانه حمله قبلی منجر به شهادت دو مستشار نظامی ایرانی به نام‌های محمدعلی عطایی‌ شورچه و پناه تقی زاده شد.

ایروانی در این نامه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران این اقدامات شنیع و بزدلانه تروریستی رژیم اسرائیل را به صراحت محکوم می‌کند، عنوان کرده است:‌ ایران حق مشروع و ذاتی خود را بر اساس حقوق بین‌الملل و منشور ملل متحد برای پاسخ قاطع در زمان مناسبی که لازم بداند محفوظ می‌دارد. ایران همچنین بر حق ذاتی جمهوری عربی سوریه، بر اساس قوانین بین‌المللی، برای اتخاذ تمامی اقدامات لازم در پاسخ به حملات تروریستی و اقدامات تجاوزکارانه رژیم اسرائیل علیه حاکمیت، استقلال و تمامیت ارضی تاکید می‌کند.

در این نامه آمده است: انکارناپذیر است که رژیم اسرائیل مسئولیت به شهادت رساندن مستشاران بیگناه نظامی ایران و همچنین جنایات علیه غیرنظامیان و زیرساخت‌های غیرنظامی در جمهوری عربی سوریه را بر عهده دارد. ایران بدون شک این رژیم را مسئول چنین جنایات شنیعی می‌داند.

ایروانی در این نامه اعلام کرده است: جمهوری اسلامی ایران از شورای امنیت می‌خواهد به تعهدات منشوری خود در حفظ صلح و امنیت بین‌المللی عمل کند و فعالیت‌های بدخواهانه رژیم اسرائیل و اقدامات تجاوزکارانه و تروریستی این رژیم در منطقه را که تهدید جدی برای صلح و امنیت جهانی است به شدت محکوم کند.

به گفته وی، این رژیم باید مجبور شود، از قوانین بین‌المللی پیروی کرده و از فعالیت‌های بی ثبات کننده خود در منطقه دست بردارد.

حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در سوریه

 مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که رزمندگان مقاومت پایگاه اشغالگران آمریکایی در الشدادی سوریه را هدف حمله راکتی قرار دادند. 

بنا بر گزارش شبکه المیادین، مقاومت اسلامی عراق همچنین تأکید کرد که در پاسخ به جنایات‌ رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در غزه، حمله به مقرهای دشمن ادامه خواهد داشت. 

بامداد سه‌شنبه، ۲۶ دسامبر جنگنده‌های آمریکایی با نقض حاکمیت عراق به چند مقر نیروهای عراقی واقع در مرکز استان «بابل» عراق حمله کردند و موجب شهادت یکی از نیروهای سازمان الحشد الشعبی و مجروحیت ۱۸ نظامی دیگر شدند. 

ادعای آمریکا درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهای یمن

سازمان تروریستی «سنتکام» بامداد چهارشنبه مدعی شد که ۱۲ فروند پهپاد تهاجمی و ۳ موشک بالستیک ضدکشتی را در جنوب دریای سرخ رهگیری کرده است.

سنتکام طی بیانیه‌ای ادعا کرد که ناوشکن «یو.اس.اس لابون» و جنگنده‌های «اف-۱۸» ارتش آمریکا، طی ده ساعت اخیر به ساقط کردن پهپادها و موشک‌های شلیک‌شده از یمن مشغول بودند.

در این بیانیه آمده است که هیچ کشتی یا شناوری بر اثر این حملات در دریای سرخ یا تنگه باب‌المندب آسیب ندیده است.

آماده شدن ارمنستان و جمهوری آذربایجان برای امضای توافق صلح

سخنگوی کرملین (کاخ ریاست جمهوری روسیه) نسبت به توافق صلح بین دو کشور همسایه و پرتنش جمهوری آذربایجان و ارمنستان ابراز خوشبینی کرد.

به گزارش خبرگزاری «ترند نیوز»، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین سه شنبه شب به وقت تهران گفت که باکو و ایروان آماده نهایی کردن پیمان صلح هستند.

سخنگوی کرملین گفت: «آنها آمادگی کامل خود را برای دستیابی به یک سند واحد، نهایی کردن مذاکرات صلح و رسیدن به معاهده صلح اعلام می‌کنند و هیچ خطری وجود ندارد.»

این دو کشور همسایه در قفقاز جنوبی که درگیر جنگ‌های خونین با هم بودند در آخرین روزهای سال ۲۰۲۳ از دریافت تازه‌ترین پیشنهادها درخصوص توافقنامه صلح خبر می‌دهند.

«آنی بدالیان» سخنگوی وزارت امور خارجه ارمنستان گفته که ارمنستان آخرین پیشنهادها در مورد متن معاهده صلح جمهوری آذربایجان را از این کشور دریافت کرده است.

«جیحون بایراموف» وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان نیز گفت که باکو به آخرین پیشنهادهای ارمنستان در مورد پیمان صلح پاسخ داده است.

وی گفت: «بسته پیشنهادی که ما ظرف یک ماه تهیه کرده‌ایم، به ارمنستان ارائه شده است. این روند ادامه دارد. معتقدم که جلسات مربوط در سال ۲۰۲۴ برگزار خواهد شد. ما واقع بینانه و خوشبینانه به این موضوع نگاه می کنیم. البته همه مشکلات با این توافق ۱۰۰ درصد حل نمی‌شود.»

وزیر امور خارجه جمهوری ارمنستان نیز از جمهوری آذربایجان خواسته با ازسرگیری مذاکرات صلح با میانجیگری اتحادیه اروپا موافقت کند.

اینک سران ارشد باکو و ایروان به روسیه سفر کرده‌اند. نشست غیررسمی کشورهای مستقل مشترک المنافع با حضور «الهام علی اف»  رئیس جمهور جمهوری آذربایجان و «نیکول پاشینیان» نخست وزیر ارمنستان روز سه شنبه  در  شهر «سن پترزبورگ»  برگزار شد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۷۹
مغز براندازان هم اکنون
ما برنامه هسته ای میخواییم چیکار. برنامه هسته ای چیزی جز تحریم برای ما نداشته.

مغز براندازان پارسال
غرب باید تحریم ها و فشار حداکثری رو ادامه بده. مردم باید تحمل کنن تا ایران آزاد بشه.

مغز براندازان همچنین
ما غنی سازی ۶۰ درصد میخواییم چیکار. مگه برنامه ما صلح آمیز نبووووووود؟؟

مغز براندازان در ادامه
خوبه که آمریکا و اسرائیل بمب اتم دارن. اونا فرهنگ استفاده از بمب اتم رو دادن.

تشخیص
واشر و تسمه تایم مغز.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
چقدر بدبختی که بابت ۷ تومن پول کامنت مجبوری بیای این چرندیاتو بنویسی. دلم برات میسوزه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
مغز یه حقوق بگیر برای هر نظر
من ک نظر میزارم پولم می گیرم شکم خودم سیر میشه ، بزار بیام خزعبل بنویسم مردم از اون برنامه اصلی و هدف اصلی دور بشن کلید واژه گمراه کردن مردم هم برانداز
چای دبش
| United States of America |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
تو و امثال تو راجع به تورم و فساد و رانت و هزار تا دیگه قدرت تشخیص نداری؟؟؟؟؟؟؟؟
تشخیص من هم برای تو اینه که
فرسوده شدی تولید دود و حیف و میل کردن بنزین یاگازوئیل دیگه هنری نداری و بیت المال را حیف و میل میکنی
عمرت سراومد باید اسقاط بشی
ناشناس
| Canada |
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
تشخیص: هر چهار ساعت دوبار خواندن کاتالوگ تواناییهای سوخو و اس ۵۰۰ توصیه میشه. اگر کارگر نبود به بخش اورژانس کرملین مراجعه بشه
ناشناس
| Poland |
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
بخواب بابا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
مغز ارزشی ها در گذشته
حکم اعدام عباسعلی خلعتبری به جرم تهیه و امضای پیمان الجزایر و نقش وی در امضای قرار داد احداث نیروگاه اتمی بوشهر، با این استدلال که ایران با وجود ذخایر عظیم نفت و گاز نیازی به نیروگاه اتمی ندارد و امضای این قرار داد مصداق تضییع اموال بیت‌المال
.است
مغز ارزشی ها اکنون
انرژی هسته ایی حق مسلم ماست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
فرهنگ آمریکا در هیروشیما وناکازاکی مشخص است
محمود
| China |
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
منم موافق نبودم با شما ولی الان مشخصه اینها چقدر وحشین دارن قشنگ زن و بچه ملت را میکشن .میگی بابا شما به امضای خودت پایبند نیستی هی داری شهرک میسازی هی داری اذیت میکنی عربها را . اینها جونشون به لب رسیده میگه نباید دفاع کنید نباید حمله کنید. تنها راه آرامش منطقه وجود یه قدرت دیگه هست اونم ایران با بمب راه دیگری نیست .
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
متخصص این دفعه که در سطح شهر گشت میزنی به چهره ناامید جوان‌ها به چهره خمود و درهم مردم به چهره آدمهایی که تا کمر در سطل‌های زباله خم شدند به آدم‌های بیکاری که در سطح شهر در به در به دنبال یک لقمه نون می‌گردن خوب دقت کن و ببین. بعد میفهمی تو متخصص چی هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
دنبال واقعیات در شبکه های مجازی و اخبار نباشید یک گشتی در شهر بیندازید تا واقعیات دستتان بیاید
به اندازه ۳۰ تا بمب اتم هم داشته باشیم فایده نداره
توی این ۷۰ روزه همه چیزو فهمیدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
آخه بمب اتم جیگر هم میخواد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
ساخت بمب اتم بچه بازی نیست
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
حرف حق جواب نداره دمت گرم
ناشناس
| Canada |
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
از همه مهمتر فهمیدیم که برای پخش شیریتی کیلویی ۲۰۰ هزار تومن هم سریع و انقلابی ردیف پودجه داریم ولی برای کمبود دارو تقصیر تحریم امریکاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
با این وحشیگری اسراییل به ساخت بمب باید فکر کرد
محمود
| China |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
هفتاد روز چطور بود فقط ایرانه که حمایت میکنه مستقیم داره میجنگه دیگه چی میخوای؟
ببین تمدن آمریکا به چه نکبتی دچار شده که نیروی دریایی آن مشغول محافظت از رژیم بی آبروی اسرائیل می باشد ، بدبختی از این بالاتر نیست که آدم مجبور باشه در این ارتش خدمت بکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
ماجرا اصلا نه اسرائیل است نه یهودیت ماجرا منافع کمپانی ها و کارتل های قدرت در کشورهای غربی است که همیشه میخواهند جنگ وخونریزی و کشت و کشتار به پا باشد تا آنها فروش بیشتر داشته باشند و به این دلیل اینها هیچ وقت اجازه نمی دهند جمع نیروها و تسلیحات کشورهای منطقه بالاتر از اسرائیل باشد وهمیشه تسلیحات پیشرفته تر را در اختیار اسرائیل قرار می دهند تا دیگر کشورهای منطقه دنبال اسرائیل بدوند وخرید بیشتر کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
آمریکا کی تمدن داشته؟ اونا حتی ادعای داشتنشم نداشتن تو از کجا به این موضوع رسیدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
آمریکا تمدن باستانی نداره اما ۴۰۰ سال هست که شهر نشین هستند پس تمدن دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
میگم کی عربستان نابود میشه مگه گاو شیرده نبودش؟ چی شد پس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
سوختن شما از جای دیگس ،،، ضمنا لازم نیست که تو غصه ارتش آمریکا رو بخوری
حتما با وجود تهدیدات اتمی ای که از سوی اسرائیل نسبت به ایران شده، نیاز به سلاح هسته ای داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
تو از موشکات استفاده نمیکنب و محو نمیکنی
چی جوری میخوای از اتمت استفاده کنی ؟
ولمون کن بابا حال داری
ناشناس
| Canada |
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
نه نیازی نیست. مثل اینکه اسراییلی ها شروع به شنای دست جمعی کردند. خبرنگار کیهان از خط مقدم غزه از قول مدیر مسئولش نقل کرده!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
کانادایی اینقدر مزه نریز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
این همه هسته خرما. هسته .....
محمود
| China |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
داره استفاده میکنه
ببین قشنگ داره از موشکها استفاده میکنه
ایران فقط دیپلماسی ضعیفی داره متاسفانه
مثل زعفران ایران که بهترینه ولی فله تو گونی صادر میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
مزخرفات شما تمامی ندارد
تا امروز هیچ قدرتی ، کشورهای دیگر را به حمله اتمی تهدید نکرده است مگر روسیه، که آنهم نتیجه مغز معیوب پوتین بوده و هرگز جرات انجام آنرا نخواهد داشت
حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در سوریه

مقاومت عراق در یک حرکت نبوغ آمیز این دفعه به پایگاه آمریکا در سوریه حمله کرده اند نه در خود عراق. حالا اگر آمریکا بخواهد باز هم تلافی کند با دولت های سوریه و عراق مشکلات دیپلماتیک خواهد داشت که به تضعیف دیپلماسی این کشور و در نهایت به اضمحلال آمریکا منجر خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
حضور غیر قانونی آمریکا در عراق و سوریه عامل بحران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
والا شاید برای شما نبوغ آمیز باشه ( به دلیل آی کیو بالاتون)
اگر میخاهید غزه نشیم باید اتمی شویم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
البته غزه هم شانس آورد که بمب اتمی نداشت وگرنه به جای بیست هزار نفر الان دو میلیون نفر از مردمش جان خود را از دست داده بودند.
ناشناس
| Portugal |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
اگر بخواهیم قیمت گوشت برگرده به 100 هزار تومن و مرغ برگرده به 11 هزار تومن چکار باید کرد؟
جالبه امریکا سال 1945 اولین بمب هستی را روی ژاپن اداخت و الان بمبهایی داره که چند هزار برابر قویترن. یعنی واقعا فکر میکنید ما میتونیم بمب بسازیم و تست کنیم روی اسراییل و امریکا بندازیم؟ یعنی واقعا مسئولین ما چنین نقشه نابی دارن؟
هیچکدوم از اینکارها ره به جایی جز بدبخت تر شدن مردم نمیبره. تنها راه اشتی با دنیا و البته با مردم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
شاید اگر بمب داشته باشی امکان آشتی بیشتر بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
تو خاورمیانه هر کی بره سمت بمب اتم سرنوشت مملکتش مثل لیبی و سوریه میشه
عملیات باغ میوه رو چند بار بخون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
چقدرساده ایی آن هم گل دار، مگرظریف وروحانی کوتاه نیومدند ، مگر ظریف وروحانی بتون نریختند تو سایت ها. چی شد تحریم ها بیشتر شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
بتون ن بتن عزیزم
26 خرداد 1358
روزنامه جمهوری اسلامی در گزارشی دوقسمتی، نیروگاه‌های هسته‌ای را خیانتی آشکار به خلق ایران دانست.
اگر وطن پرستی و ایران دوست باید از پیشرفت های هسته ای کشور حتی دانش ساخت بمب هسته ای خوشحال باشی. در دنیایی که امثال اسرائیل و تک تک کشورها دارای بمب هسته ای وجود دارند ما چرا نباید داشته باشیم؟ مشکلات عدیده کشور جای خود و حتما انتقادهای زیادی وجود دارد ولی همیشه در این دنیا قوی ضعیف را خورده و نابود کرده. پس ما باید قوی باشیم هم به لحاظ نظامی و البته هم به لحاظ اقتصادی. شک نکنید که این تفکر مسموم را دشمنان ایران در مغزها پمپاژ می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
داداش دمت گرم گل گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
زنده باد به شما وطن پرست گل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
میشه بگید بمب اتم تا حالا به درد کدوم کشور خورده؟
man
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
بیش از 190 کشور در جهان هست . چندتاشون بمب اتم
دارد؟ چند تاشون وضعشون بهتر است ماست ؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
بمب اتم برای کشوری که بی ارزشترین پول دنیا را داره ودستمزد کارگرش از اخر دومه به چه دردی میخوره
بمب اتم رو بسازید دنیا جنگله مشخص نیست ده سال دیگه چی بشه اون زمان هرکی خوب باشه مسخره اش میکنن دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
دقیقا"
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
بمب اتم؟؟ مسئولین که میگن انرژی هسته ای صلح آمیز
یمن چیزی پرتاب میکنه میشه خبر اما آمریکا رهگیری میکنه میشه ادعا این چه مدلیه?
انرزی هسته ایی قرار بود برای ما برق تولید کنه اما الان برق ما با مازوت آلوده تامین میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
شنونده باید عاقل باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
سوال منطقی شما بیست سال است که مطرح است ولی هیچکس پاسخگو نیست
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
تازه یه جیزی بگم بسازید
آیا میدانستید ایران قرار بود سال ۱۳۶۲ برق اتمی داشته باشه؟؟؟
از وقتی مشخص شد بایدن رئیس جمهور میشه شاخ و شانه کشیدنها شروع شد چرا که دمکراتها عاشق پولند و با پول میشه قشنگ خریدشون ......اما جمهوری خواهانی مثل ترامپ اگر چه پول دوستند ولی اعتبار آمریکایی بودنشون رو بیشتر میخان تا پول .......... باید دید انتخابات آینده آمریکا رو کی برنده میشه ....اونوقت شرایط داخل ایران هم تحت الشعاع قرار میگیره
در انتخابات زمانی شرکت میکنیم که برای شهید موسوی حداقل ۱۰۰ صهیونیست به درک واصل بشوند. تمام.?


بمب های با کیفیت و به مقدار لازم و ورای انرا رو اگر نسازی ، به ما حمله کرده و ما هم باید هزار هزار اجساد اطفالمان را به قبر ببریم.
.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
خوب وقتی بزنیم که دیگه انتخاباتی برگزار نمیشه بزرگوار
کشور وارد جنگ میشه
خوب مردم رو سر کار گذاشتین
ما به اورانیوم ۹۰ درصد خلوص برای پیشرانه های هسته ای که در آینده میسازیم نیاز داریم، از الان باید به فکر تهیه سوخت برای این پیشرانه ها باشیم، ماشالله جوانان کشور توانایی ساخت زیردریایی های هسته ای را دارند، این زیردریایی ها استراتژیک هستند و برای قدرتی جهانی مثه ایران اسلامی عزیز نیاز است، باید به اورانیوم ۹۰ درصد برسیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
عشقی وطن پرست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
۸۰ سال دیگه هم داری مازوت میسوزونی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
راه حلی برای ارزان کردن تخم مرغ هم سراغ دارید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
داداش حالا که بساز بسازه یه موتور درست و حسابی شونزده سوپاپ هم برای شاهین سایپا بساز که موتور پراید رو به ملت قالب نکنه.
انتقامت سختتون، نامه اعتراضی به سازمان ملل !!!!!!! یادتون باشه که گرای موسوی را پوتین به اسراییل داده ، دقیقا بعد از اینکه پوتین با شواری عرب در باره سه جزیره ایرانی همسو اعراب شد و بعد از اینکه سفیر روسیه به وزارت امور خارجه احضار شد ، فرداش موسوی توسط اسراییل کشته شد و ضد هوایی روسیه در سوریه هم ساکت بودن ، اینها تهدید پوتین به ایرانه که اگر سر بسر من بذاری گرای تک تک مسیولین را به اسراییل میدم !!! پس زودتر مملکت و ما را از فرطه چاه شرق گرا و پوتین نجات دهید
خیلی. وقته دارم دعا میکنم یه بمب اتم بندازن توی لحظه بمیرم خسته شدم از شرمندگی پیش خانوادم مخصوصا دختر قشنگم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
قصه احساسی و بی مزه ای بود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
ای بابا
خدایا میشه یه روز ازخواب بیدار شویم ، اعلام کنند یه خبر فوری ، ایران بمب اتم آزمایش کرد ، تا حساب کار بیاد دست وطن فروشان بی بوته وامریکا وروسیه واسراییل وانگلیس اشغال....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
خبر دومی که اعلام میکنن اینه : کلیه تاسیسات نفت و گاز در عسلویه و جنوب ایران هدف موشکهای کروز قرار گرفت ، البته اگه هنوز تا اون موقع برق برای خوندن خبرها داشته باشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
یه صبح از خواب بیدار میشی توی اخبار میگن کل نیروگاهامون از این به بعد با سوخت مازوت فعالیت خواهند کرد و همه مبتلا به سرطان خواهند شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
قبل از بمب اتم ، از ایزد منان درخواست بکن که یک عقل درست و حسابی به شما بدهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
خدایا میشه یه روز از خواب بیدار بشیم و اعلام کنند که قیمت ارزاق به قیمت های پارسال برگشته؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
فردا که از خواب بیدار شدی یکم درمورد وضع زندگی مردم کره شمالی مطالعه کن و ببین میتونی بعد هسته ای شدن ذایقه ات رو با علف خوردن در فصل قحطی منطبق کنی؟
واژگان و جملات : گرفتن غرامت جنگ تحمیلی از عراق ، دست از پا خطا کند فلان و بهمان جایش را با خاک یکسان میکنیم ، حمله هوایی به غزه قبول نیست اگر حمله زمینی کرد فلان میکنیم ، انتقام سخت ، انتظار انتقام سخت ، تاررمو کم شود تمام کرک و پشم هایش بر باد می دهبم .

عمرمان بسر رسید اما خبری نشد
باز هم دانشمند روسی به دروغ گفت ایران به بمب نزدیک شده ...
فردا که از خواب بیدار شدی یکم درمورد وضع زندگی مردم کره شمالی مطالعه کن و ببین میتونی بعد هسته ای شدن ذایقه ات رو با علف خوردن در فصل قحطی منطبق کنی؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی