بازدید 2966
به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) و در آستانه آغاز سال ۲۰۲۴ میلادی؛

مخبر با خانواده شهید ارمنی تومانیان دیدار و گفت‌وگو کرد

معاون اول رئیس جمهور به مناسبت میلاد خجسته پیامبر رحمت و سعادت حضرت عیسی مسیح(ع) و در آستانه آغاز سال ۲۰۲۴ میلادی با خانواده شهید ارمنی «گاگیک تومانیان» در فضایی صمیمی دیدار و گفت و گو و از ایثارگری ها، صبر و مقاومت خانواده این شهید گرانقدر تجلیل کرد.
کد خبر: ۱۲۱۲۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱ 25 December 2023

به گزارش تابناک، دکتر محمد مخبر در این دیدار که عصر امروز (دوشنبه) و با همراهی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و آرا شاوردیان نماینده مسیحیان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) به این خانواده شهید ارمنی و آرزوی سال پرخیر و برکت برای هموطنان مسیحی، برای مادر این شهید و بازماندگان آرزوی توفیق و سلامتی کرد.
معاون اول رئیس در این دیدار با تاکید براینکه تمامیت ارضی و استقلال کشور مدیون جانفشانی شهدا و صبر خانواده شهدا است، تصریح کرد: رابطه عاطفی بین مردم ایران و اقلیت ها بی نظیر است و این وحدت بین تمام ایرانیان از هر دین، مذهب و قومی نتیجه خون پاک شهیدان است.
دکتر مخبر با اشاره به پیگیری های مداوم رهبری از خانواده شهدا و جانبازان افزود: دولت خود را موظف رسیدگی به وضعیت خانواده شهدا می داند.
همچنین در این دیدار مادر و خانواده معظم شهید تومانیان ضمن شرح خاطرات و ویژگی‌های اخلاقی این شهید گرانقدر، به بیان خاطراتی از دیدار مقام معظم رهبری با آنان در سال ۱۳۷۷ پرداختند و مادر این شهید افزود که همواره برای سلامتی رهبر معظم انقلاب و موفقیت مسئولین و همه ایرانیان دعای خیر و آرزوی سلامتی می نماید.
معاون اول رئیس جمهور در این دیدار با اهدای لوح تقدیری از تلاش ها، ایثارگری ها و جانفشانی و صبر خانواده شهید تومانیان قدردانی کرد.
لازم به ذکر است سرباز شهید گاگیک تومانیان در ۲۴ مرداد ماه سال ۱۳۶۶ و در سن ۲۶ سالگی در منطقه مریوان به مقام شامخ شهادت نائل آمد و در قطعه شهدا آرامستان «بوراستان» به خاک سپرده شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست