بازدید 2367

مجتبی حسینی: از آمار سپاهان نترسیدیم و بردیم

آمارها فقط تاریخ است. چیزی که اتفاق می‌افتد الان است. واقعیت این است که بازی در این زمین مقابل سپاهان سخت‌ترین کار است. آنها آپشن‌های زیادی برای پاس دارند و حرکت‌های متنوعی انجام می‌دهند.
کد خبر: ۱۲۱۱۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶ 24 December 2023

سیدمجتبی حسینی پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان در ورزشگاه نقش جهان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: مسابقه امروز بازی بسیار خوبی برای ما بود. ما شناخت خوبی از تیم سپاهان داشتیم. خدا را شکر بچه‌ها وظایف‌شان را در زمین به خوبی اجرا کردند. در نیمه اول سپاهان یک موقعیت خوب داشت که خدا را شکر گل نشد. می‌دانستم اگر نیمه اول را بگذرانیم، با توجه به اینکه سپاهان می‌خواهد در نیمه دوم به هر طریقی ببرد می‌توانیم آنها را غافلگیر کنیم.

وی ادامه داد: خدا را شکر با برنامه‌ریزی خوبی که در اصول دفاعی داشتیم اکثر نقاط قوت سپاهان را کور کردیم و این تیم در نیمه دوم تقریباً موقعیتی نداشت. خدا را شکر بازی را بردیم و جا دارد از زحمت تک تک بچه‌ها تشکر کنم که امروز با تمرکز بالا بازی کردند.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک درباره اینکه این تیم در چند بازی اخیر مقابل سپاهان نتایج خوبی گرفته و این موضوع چقدر در روحیه تیمش تأثیر مثبت داشته است، گفت: نه! آمارها فقط تاریخ است. چیزی که اتفاق می‌افتد الان است. واقعیت این است که بازی در این زمین مقابل سپاهان سخت‌ترین کار است. آنها آپشن‌های زیادی برای پاس دارند و حرکت‌های متنوعی انجام می‌دهند. بازیکنان این تیم کیفیت خوبی دارند. بازیکنان ما امروز مزد تلاش و غیرت خود را گرفتند. سعی کردیم این تیم را هم بررسی کنیم و خدا را شکر امروز فوتبال برای ما چرخید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی