بازدید 10365
۱
زردهای اصفهان یک گل تا صدرنشینی کم آوردند

سپاهان، آلومینیوم ۱۰نفره را با ۶گل درهم کوبید

با این نتیجه سپاهان ۳۴ امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت. آلومینیوم اراک هم با ۲۳ امتیاز در رده نهم جای گرفت.
کد خبر: ۱۰۳۹۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶ 06 March 2021

تیم اوج گرفته سپاهان از فرصت خروج رسول خطیبی از تیم آلومینیوم  نهایت استفاده را برد و در اراک میزبان ۱۰نفره را در هم کوبید. 

به گزارش تابناک ورزشی، سپاهان با توجه به توقف پرسپولیس در آبادان فرصت اندکی برای صدرنشینی داشت چرا که تفاضل گل زیادی از سرخپوشان عقب بود اما خط آتش خطرناک نویدکیا در کنار دفاع متزلزل و تیم بی روحیه اراکی، باعث جبران این عقب ماندگی شد هرچند سپاهان یک گل برای اشغال جای شاگردان گل‌محمدیسپاهان، آلومینیوم ۱۰نفره را با ۶گل درهم کوبید کم آورد.

در این دیدار محمد ایران‌پوریان در دقیقه ۴۸ از زمین بازی اخراج شد. محمود خرمزی، سرمربی آلومینیوم اراک هم در دقیقه ۶۶ پس از اعتراض به داور از کنار زمین اخراج شد.

 

با این نتیجه سپاهان ۳۴ امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت. آلومینیوم اراک هم با ۲۳ امتیاز در رده نهم جای گرفت.

با نتیجه شش بر یک امروز، سپاهان رکورد قاطع ترین پیروزی این فصل لیگ را از پرسپولیس گرفت و سجاد شهباززاده با دبل دراین بازی ۱۵ گله شد و ضمن تحکیم جایگاهش در صدر جدول گلزنان لیگ بیستم، به تعداد گل‌های فصل قبل شیخ دیاباته رسید! در حالیکه هنوز هفته های زیادی تا پایان فصل باقی مانده و سجاد می تواند یک حدنصاب جدید و تاریخی بر جای بگذارد.

در این بازی سجاد شهباززاده دو گل، محبی و خلعتبری یک گل و دانیال اسماعیلی‌فر دو گل به ثمر رساندند تا نتیجه ای درخشان ثبت شود.

 

شرح گل:

آلومینیوم صفر - سپاهان یک (دقیقه 15: محمد محبی): ارسال امید نورافکن از جناح چپ زمین به بعد از تیرک دوم رفت و به سجاد شهباززاده رسید که پاس رو به عقب او و شوت سلمانی در میانه راه به محمد محبی رسید تا این بازیکن با چرخش و شوت زمینی، به راحتی دروازه آلومینیوم را باز کند.

آلومینیوم صفر - سپاهان 2 (دقیقه 27: سجاد شهباززاده): محمد محبی حرکت سریعی از جناح راست زمین انجام داد که شوت زمینی او از زاویه بسته با اشتباه حسین پورحمیدی در ادامه توسط توکلی از روی خط دروازه دفع شد، اما در ادامه توپ به خلعتبری رسید که پاس او به یاسین سلمانی و پاس این بازیکن را سجاد شهباززاده روی دفع اشتباه دروازه‌بان آلومینیوم تبدیل به گل کرد.

آلومینیوم 1 - سپاهان 2 (دقیقه 2+45: سید مهدی حسینی): پاس بلند آریاکیا از سمت چپ میانه زمین به پشت مدافعان سپاهان را سید مهدی حسینی با فرار عالی و ضربه چیپ تبدیل به گل اول آلومینیوم کرد.

آلومینیوم 1 - سپاهان 3 (دقیقه 49: محمدرضا خلعتبری): ضربه ایستگاهی تماشایی محمدرضا خلعتبری دور از دستان پورحمیدی وارد دروازه شد و گل سوم سپاهان را به همراه داشت.

آلومینیوم 1 - سپاهان 4 (دقیقه 60: سجاد شهباززاده): نفوذ تند و تیز محمدرضا خلعتبری از سمت چپ زمین و ورود او به محوطه جریمه آلومینیوم موقعیت خوبی برای سپاهان به وجود آورد که پاس کات‌بک او را سجاد شهباززاده با شوت زمینی تبدیل به گل کرد.

آلومینیوم 1 - سپاهان 5 (دقیقه 88: دانیال اسماعیلی‌فر): ضد حمله سریع سپاهان پس از حمله آلومینیوم با پاس در عمق محمدرضا حسینی و شوت زمینی دانیال اسماعیلی‌فر و البته اشتباه پورحمیدی در جای‌گیری تبدیل به گل شد.

آلومینیوم 1 - سپاهان 6 (دقیقه 3+90: دانیال اسماعیلی‌فر): سانتر پای چپ مهدی ترکمان از روی کرنر سمت راست زمین با دفع ناقص مدافع آلومینیوم همراه  شد تا توپ به دانیال اسماعیلی‌فر برسد و این بازیکن با سرتوپ و شوت محکم به طاق دروازه، گل ششم طلایی‌پوشان را بزند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بهترین تیم لیگ این سپاهان از نظر فنی و سبک بازی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان