بازدید 26579
معاون حقوقی رئیس‌جمهور با پذیرش حکم دیوان عدالت اعلام کرد؛

پاداش جدید رییسی به تیم‌ ملی جایگزین ابطال امتیاز واردات خودرو! / عواقب حذف رانت تیم ملی در آستانه جام ملت‌های آسیا / تکلیف ماشین‌های لاکچری ترخیص و فروخته‌ شده چیست؟

مشخص نیست متن و مصوبه جدید، سود چند ده میلیاردی پاداش قبلی را به جیب بازیکنان متمول فوتبال سرازیر کند، یا خیر! به نظر می‌رسد بازیکنان تیم ملی با هر امتیاز دیگری، به این سود سرشار و رانت عجیب دست پیدا نکنند و در آستانه جام ملت‌های آسیا معترض شوند.
کد خبر: ۱۲۱۱۳۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۷ 21 December 2023

پاداش جدید رییسی به تیم‌ملی جایگزین ابطال امتیاز واردات خودرو! / عواقب حذف رانت تیم ملی در آستانه جام ملت‌های آسیا / تکلیف ماشین‌های لاکچری ترخیص و فروخته‌شده چیست؟

دولت قصد دارد به جای پاداش لغو شده "واردات خودرو" به بازیکنان تیم ملی فوتبال، پاداش جدیدی تعیین و مصوب کند!

به گزارش تابناک ورزشی؛ معاون حقوقی رئیس جمهور در واکنش به رای دیوان عدالت، مبنی بر ابطال مصوبه دولت برای اعطای امتیاز واردات خودرو، آن‌ هم با حجم موتور آزاد که منجر به حقوق آزاد گمرکی برای خودروهای لوکس و چند ده میلیاردی می‌شود، گفت: مصوبه هیات دولت برای واردات خودرو توسط بازیکنان ملی و کادر فنی فوتبال کاملا قانونی است؛ اما در عین حال به رای دیوان عدالت اداری احترام می‌گذاریم و متن جایگزین مشخص خواهیم کرد!

این جمله به معنای عدم اعتراض نهاد ریاست جمهوری به حکم مذکور است و فوتبالیست ها باید با رویای واردات خودروهای خاص و صد میلیاردی خداحافظی کنند. این موضوع قطعا نارضایتی بزرگی در اردوی تیم ملی به همراه خواهد داشت و بهانه تازه‌ای به دست کادر فنی تیم ملی و فدراسیون فوتبال برای ناکامی احتمالی و تکراری در جام ملت‌های قطر ۲۰۲۳ در ماه آینده خواهد داد.

پاداش جدید رییسی به تیم‌ملی جایگزین ابطال امتیاز واردات خودرو! / عواقب حذف رانت تیم ملی در آستانه جام ملت‌های آسیا / تکلیف ماشین‌های لاکچری ترخیص و فروخته‌شده چیست؟

معاون حقوقی رئیس جمهور درباره ابطال مصوبه هیات دولت درباره واردات خودروهای لاکچری توسط بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال گفت: به زودی متن جدیدی در این باره آماده می‌کنیم. 

همین‌جا مشخص نیست متن و مصوبه جدید، سود چند ده میلیاردی پاداش قبلی را به جیب بازیکنان متمول فوتبال سرازیر کند، یا خیر! به نظر می‌رسد بازیکنان تیم ملی با هر امتیاز دیگری، به این سود سرشار و رانت عجیب دست پیدا نکنند و معترض شوند.

کارشناسان می‌گویند، هیچ مصوبه دیگری نمی‌تواند بدون نقض قانون، چنین امتیاز نجومی و سنگینی را یکجا نصیب گروهی خاص بکند و با توجه به اوضاع فعلی جامعه و تنگنای معیشتی اغلب مردم، در صورت اعطای امتیاز تازه و موازی به ملی‌پوشان، آستانه تحمل قشرهای مختلف و افکارعمومی هم گنجایش پذیرش نخواهد داشت.

به این ترتیب با امضای محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور، دردسر بزرگی برای دولت ایجاد شده که باید راه چاره‌ای برای آن اندیشیده شود.

پاداش جدید رییسی به تیم‌ملی جایگزین ابطال امتیاز واردات خودرو! / عواقب حذف رانت تیم ملی در آستانه جام ملت‌های آسیا / تکلیف ماشین‌های لاکچری ترخیص و فروخته‌شده چیست؟

روز چهارشنبه «محمد دهقان» در حاشیه نشست هیات دولت درباره ابطال مصوبه هیات دولت در واردات خودرو توسط بازیکنان ملی و کادر فنی فوتبال به خبرنگارها گفت: این مصوبه کاملا قانونی است؛ اما در عین حال به رای دیوان عدالت اداری احترام می‌گذاریم. همچنین از ما و وزارت ورزش در این جلسه دعوتی نشده تا از مصوبه دولت دفاع شود. برای اینکه مشکلی برای ورزشکاران و کسانی که صاحب حق هستند، ایجاد نشود، بلافاصله متن جدیدی را آماده و در دولت تصویب می‌کنیم.

در نخستین واکنش به ابطال پاداش مصوب و ابلاغ شده دولت، که حتی چند دستگاه خودروی لاکچری بر اساس آن وارد کشور نیز شده است، پیام نیازمند دروازه‌بان ذخیره تیم ملی که هیچ نقش خاصی در صعود تیم ملی به جام‌جهانی قبلی نداشت، جملات کنایه آمیز و حتی تهدیدگونه به زبان آورد که از اینجا می‌توان واکنش احتمالی همبازیانش را هم فهمید: فکر می‌کنم این مسائل خیلی زود برطرف می‌شود. بالاخره مجوز داده شده و خیلی‌ها از جیب‌شان هزینه کرده‌اند. این مجوز بابت پاداش صعود به جام جهانی بود و مراحل اداری آن نیز طی شده است. نمی‌دانم بحث ابطال آن از کجا آمده؟! امیدوارم این مشکل برطرف شود.

نکته و ابهام دقیقا همینجاست که دولت و دستگاه‌های نظارتی چگونه می‌خواهند این حکم مقامات قضایی را اجرا کنند؟ به طور مثال ماشین حدودا یک میلیون یورویی که با پرداخت از جیب بازیکن تیم ملی و عبور از گمرک به صورت قانونی در زمان خود وارد کشور شده است، چگونه می‌خواهد پس گرفته و به خارج کشور مسترد شود؟ این موضوع خود شامل زیانی سنگین به ستاره‌های تیم ملی می‌شود... گزینه اسقاط این خودروها هم اصلا مطرح نیست و هیچ عقلی آن را نمی‌پذیرد. 

یک گام جلوتر گذاشته و به این فکر کنیم، بازیکنی که خودروی لاکچری وارد کرده، اگر آن را فروخته باشد، چطور می‌تواند آن ماشین را بازگرداند؟

پاداش جدید رییسی به تیم‌ملی جایگزین ابطال امتیاز واردات خودرو! / عواقب حذف رانت تیم ملی در آستانه جام ملت‌های آسیا / تکلیف ماشین‌های لاکچری ترخیص و فروخته‌شده چیست؟

ماشین هایی که بر اساس گفته سردار هادیانفر حالا دیگر پلاک هم نخواهند شد! یک گره کور که کسی نمی داند چطور می‌خواهند آن را باز کنند و چه عواقبی برای ورزش و فوتبال ایران در آستانه یک تورنمنت مهم خواهد داشت! آیا این رای قضایی، روی بازی و نمایش ملی‌پوشان در بازی‌های پیش‌ روی تاثیری ایفا خواهد کرد؟

نویسنده: مهدی کریمی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۸۴
فوتبالیست ها ، غیر از پر کردن جیب خودشون چه گلی به سر مردم زدن ؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
رفتن جام جهانی شش تایی شدن برگشتن نفری صد میلیارد جایزه گرفتن! اونوقت ما بیست سال درس خوندیم و شاگرد اول و نخبه بودیم اونم تو بهترین رشته دنیا ولی بعد ده سال کار هنوز نیم میلیارد هم پول نداریم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
امید باخت و شکست های بیشتر برای فوتبال و کسب موفقیت برای سایر ورزشکاران
تیم 6تایی ها دیگه واسه ما تیم نیست. 6 تا از انگلیس 4 تا از آمریکا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
در دیزی بازه
حیای گربه کجاست ؟؟
______________
حالا یک مجوز بهتون دادند و حتما باید ماشین با صد

میلیارد تومنی وارد کنید ؟؟

بعد به قهرمان دیگر رشته ها و نخبگان یک تراول صد تومنی دادند

و در سایتها دیدم که به یک نفر نخبه یک تکه موکت

پادری ۵۰ هزار تومنی دادند بله موکت پادری !!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
دوستان فوتبال هم مثل سایر ورزش ها است نیازی به هزینه کرد عجیب ندارد مثل وزرش های دیگر اگر موفقیتی کسب شد مایه شادی ما است ولی نیازی نیست هزینه های عجیب کنید
بابا دست بردارید .مگر تیم ملی تاکنون چکار کرده است?! جز یک عده با خالکوبی تبلیغ فرهنگ غرب میکنند چرا باید به اینگونه تبلغهای بی مواجیب فرهنک کفار در جامعه اسلامی جایزه میلیاردی اشرافیگری داده شود؟! دست عزیزان دیوان درد نکند.از دولت بیشتر از این انتظار نیست و فقط شعار میدهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
اشتباهی مثبت دادم. من به این تفکرات پوسیده مثبت نمیدم
رییس دولت قسم یاد کرده از قانون اساسی حفاظت کنه، این مصوبه خلاف قانون اساسی بوده، معاون میگه خب یک چیز دیگه تصویب می کنیم!!!
یک نفر نیست بپرسه اگر قانونی بوده چرا دفاع نمی کنید؟!!!
مگه میشه قانون باریش سفیدی دور زده بشه؟!!!!
نیاز به بهانه نیست همینطوری هم مشخصه که این تیم در جام اسیا هم هیچ جایگاهی نخواهند داشت ! بالاخره باید جلوی این ظلم و تبعیض بزرگ از یک جایی گرفته شود ! به چه دلیل چنین رانتی ایجاد شود ؟؟!! اقایاون ماشین صد میلیاردی سوار شوند چرا ؟ چه دسته گلی به سر این کشور زدن!هنوز نیاوردن ماشن رو کلی عکس قیافه گرفتن !واقعا چرا ؟ بقیه رشته های ورزشی مثل بچه یتیم هستن !!
واقعیت فوتبال در تمام دنیا سرگرمی مردم با هزینه ها و درآمدهای بالا از جیب خود همان مردم است که کوچکترین تاثیری در آینده و حال طرفداران و تماشگران فوتبال ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
فوتبال یک تفریح و لذت هست و قرار نیست انسان رو متعالی کنه
تنها کشوری که از جیب مردم خرج فوتبال میکنه ایران هست
با رانت و پول عجیبی که به تیم های حکومتی تهرانی میده از جمله پیروزی و اس تق لال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
اس تق لال را خوب اومدی
از یه منظر دیگه به قضیه نگاه کنیم! مگه این ماشینها بالاخره خراب شدنی نیستند ، لوازم یدکیشون از کجا میخواد تامین بشه؟ شگفتی سازی های این دولت ، یکی دوتا که نیست!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
اونی که ماشین صد میلیاردی میاره بلده قطعاتش رو از دوبی و ترکیه و..وارد کنه.شما خودت رو ناراحت نکن?
ح
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
پروفسور کسی که ماشین لاکچری سوار میشه اینقدر هم داره که لوازم یدکیشو چه به صورت قاچاق و چه به صورت قانونی با هر قیمتی تهیه کنه
اصل مشکل را ول کرده به فرع اهمیت میدهند.اصل مشکل این است که اساسا چرا باید واردات خودرو ممنوع باشد تا اجازه واردات دادن به عده ای رانت محسوب شود؟.چرا باید به علت ممنوعیت واردات قیمت خودروی وارداتی درایران 20 برابر قیمت جهانی اش باشد وسودکلانی نصیب عده معدود مستثنی شده از این قانون زوری شود؟ اما درمطالب منتشره دراین مورد میبینیم که درنهایت شگفتی اصل را ول به فرع چسبیده اند که چرا عده ای از این ظلم عمومی معاف شده اند.حالاکه ظلم هست باید برای همه باشد وملی پوشان هم مثل سایر مردم سوار حلبی های موسوم به خودرو شوند.
پاسخ ها
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
دمت گرم، ی نظر درست از ی آدم کاردرست
دولت خود اذعان داردکه به علت ضعف سیستم مالیاتی نمیتواندمالیات حقه را ازتروتمندان بگیردوبا توجه به مالیات سنگین تعیین شده برای واردات خودرو این خودراهی است برای مالیات گیری ازاین قشر. چرا نمیگذارند حتی با مالیات 220 درصدی که تعیین کرده اند خودروهای بقول خودشان لاکچری وارد شود(هرجندبه غیرلاکچری هم اجازه واردات نمیدهندمبادا خودروسازان داخلی ناراحت شوند) یک خودروی 5 میلیاردی 11 میلیارد باید مالیات دهدآیا بد است ازقشر مرفه گرفته صرف عموم کنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
صرف عموم !!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟
یه جوری میگید یک تورنومنت مهم که انگار اینا میخوان برن قهرمانی بیارن. چهل ساله نه باشگاهی و نه ملی جام نیاوردن. بازم نمیارن با این تیم پیر و در پیت.

ماشیناشونو بگیرین و بفروشین، اصل پولشونو بهشون برگردونین. پول سودشم برای ورزش سیستان و بلوچستان سرمایه گذاری کنید.

مردم نه امیدی به این تیم ملی دارن و نه توقعی از اینا دارن. تمام.
قانون!ممنوعیت واردات خودرو که حتی مناطق آزاد تجاری راهم شامل شده مثل بسیاری قوانین دیگر علاوه بر محرومیت مردم ازیک حق انتخاب طبیعی عواقب دیگری هم داشته. کسانی که درسالهای اخیربه مناطق آزادمث کیش وقشم رفته اند وضعیت اسفناک خودروهای آنها رادیده اند.بعدمیگوییم چرا از جام جهانی قطر چیزی عایدما نشد . در ایندوجزیره که قراربودقطب گردشگری خارجی هم باشندوضعیت خودروها طوری است که باعث شرمساری مقابل گردشگران خارجی است.
این فوتبالیس های مقت خور ( بعضی ها ) تخم سه زرده کردند که اینطور می چاپند!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
با پول خود ماشین خریدهاند کی رو چاپیدند؟
دیوان عدالت برای اجرای عدالت باید حکم کلی تری میداد برای لغو اصل قانون ممنوعیت واردات خودرو. نه اینکه چون یک قانون ظالمانه هست باید برای همه باشد ونمیتوان عده ای را از آن مستثنی کرد.
پاسخ ها
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
دقیقا من شخصا به دیوان عدالت اداری راجع به ممنوعیت و عدم اجازه برای واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی شکایت کردم حتی به یند قانون اساسی استناد کردم . جواب دادند که ما نمی توانیم به این شکایت رسیدگی کنیم الان چطور شده تونستند به این مورد رسیدگی کنند تابناک اگر خواستی شکایتهایی را که کردم و جواب آنها را برایت می فرستم .
توی این مملکت چه خبره چرا باید پاداش اینچنینی بدهند در حالی که دستاورد خاصی از سوی این تیم دیده نشدو نخواهد شد زندگی مردم مثل کره شمالیه و اونوقت اینها این گونه از حقوق مردم بذل و بخشش می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
پاداش نبود با پول خودشون خریدند.حالا به علت ممنوعیت واردات این خودروها درایران 20 برابرقیمت جهانی فروش رفته تقصیر بازیکن است یا اونیکه چنین قانونی درست کرده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
تابناک چرا به پاسخها امتیاز تخصیص نمیدی که مشخص بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
باهوش بهشون اجازه دادن این سود 20برابری رو به جیب بزنن دیگه
چواب941
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
941 باهوشتر چرا به اصل ممنوعیت واردات خودرو اعتراض نمیکنی؟ به پیامها اعتراض کنی کاملا عوامانه بوده بجای اعتراض به اصل ظلم به مستثنی شدن عده ای ازاین ظلم اعتراض کرده اند.اینجاست که میگویند ازماست که برماست
چه عجب یه تصمیم عادلانه ما دیدیم ....... فوتبالیست در هر سطحی که باشه هیچ فرقی با کارگر زحمتکش نداره. این رانت بشدت غیر عادلانه و فساد زا خیلی عجیب بود از جانب دولتی که خودش رو مثلاً حامی محرومان میدونه.
جایزه برای ۶ گل؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
واقعا تو باغ نیستند. شاید دولت فکر کرده که 6 تا گل زده اند.به دولت بگویید شکست مفتضحانه خورده اند. اصلا باید بروند قایم بشوند.مجوز واردات ماشین بهشون بدهید ولی مجوز واردات ماشین پلاستیکی
وقتی جوگیر بشی و بدون فکر پاداش تعیین کنی چنین عواقبی غیرعاذی نیست!!!
تصمیمات احساسی و غیر کارشناسی و دامن زدن آن توسط رسانه های مجازی نتیجه ای غیر از این نخواهد داشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
تقصیر دولت است نه فضای مجازی.فضای مجازی که تعجب کرد.
بهترین کاری بود که انجام دادند.
چرا باید به این تیم جایزه داد،؟
به‌خاطر نتایح افتضاح؟
به خاطر نخواندن سرود ملی؟
به خاطر راه رفتن در زمین بجای تلاش برای پیروزی؟
بخاطر. همراهی با اشوبگران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
ورزش را الکی سیاسیش نکنید.وقتی ورزش را سیاسی می کنید این شوتبالیستها دم در میارند تا یک پول تپلی به جیب بزنند.
ناشناس
| Germany |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
اتفاقا اینا پاداش عدم حمایت از مردم بود
ناشناس
| Germany |
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
چون شش تا از انگلیس خوردیم و ابرو برامون نزاشتن!!
باکمال احترام به ورزش فوتبال دوستان و ورزش فوتبال وباتوجه به رفتن آبروی تیم فوتبال ایران دربازی باانگلیس این بازیکنان اکثرآنهادراین آبرو رفتن فوتبال تیم ملی موثربودندواقعا که میشودفقط گل خوردندودیگرهیچ جزآبروی تیم ملی رابردندودیگرهیچ .
دیوان عدالت در سایر نا برابریهای کشور کجاست ؟ امتیازاتی که بین دولتیها رد و بدل می شود هم با تاییدیه دیوان عدالت است؟
اینا که عمرا قهرمان میشدن
حداقل الان به بهونه دارن
ماشین بهمون ندادن روحیمون خراب شد.خخخ
هیچکس راضی نیست این رانت به فوتیالیست ها برسه مگه اینها چه گره ای از زندگی مردم باز کردند که این همه بهشون رانت میدید. جالبه کارگری که حقوقش 8 تومان هست سنگ این فوتبالیست ها به سینه می زنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
به نکته خیلی مهمی اشاره کردی. دقیقا همان بدبخت بیچاره هایی که نون شب هم ندارند بخورند از فوتبالیستها حمایت می کنند.یعنی باید گفت خلایق هرچه لایق.هرچی سرشون بیاد شاید حقشونه
واردات خودرو باید برای همه مردم آزاد باشه
خودروها به مزایده گذاشته شود و پس از فروختنشان ،هزینه ای که بازیکنان کرده اند به ایشان بازگردانند و مابقی به خزانه دولت واریز شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
فکر کنم شما نمایشگاه داری؟اگر یک مالیات مشتی می بستند به خودروهای لوکس.قیمتشون از پراید هم کمتر میشد.
چه چیزی می دهند «مصداق تبعیض ناروا» نباشد؟
لعنت به این فوتبال که فقط حاشیه،توهین،پول بی حساب حرام کردن،شکایت و...... دارد.
اصلا تیمی که اون نتایج افتضاح را در جام جهانی رقم زد چرا باید پاداش بگیرد؟! سوال اصلی این است
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
نتیجه مهم نیست! دستبوسی مهم ست که تیم ملی انجام داد!!!
دولت مردم را از خریدن یک کالا محروم کرده. بعد به عنوان "جایزه" اجازه خرید آن کالا را هدیه می دهد! خوب چرا این جایزه و هدیه را به همه مردم نمی دهد؟ تا آن طور که خودشان تشخیص می دهند نه آن طور که شما دستور می دهید پولشان را هزینه کنند؟ بعد از آن هم مگر درآمد مالیات بیش از صد درصدی خودرو به جیب خود مردم نمی رود؟ از پولدار ها مالیات بگیرید و خرج اوضاع اسفناک دارو و درمان کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
نمی آیند که واسه خودشون مالیات ببندند.پولدارها و ملاکها که مالیات نمیدهند.اداره مالیاتی را هم میخرند که ازشون مالیات نگیره.مثل بانکها که کلی خانه و اسکلت مسکن را احتکار کرده اند چون بر اسکلت ساختمان نیمه تمام هیچ گونه مالیاتی نمی بندند به همین دلیل. آپارتمانها نیمه کاره اند..بدبختی ما اداره مالیاتی هست.
زیادی به این فوتبالیست ها رو ندید چکار کردن چه قهرمانی بدست آوردن ،شش تا شش تا گل خوب می خورن
هر جای دنیا هرکدام از عوامل دولتی که در ایجاد رانت و بی عدالتی دست داشته باشه با فضاحت اخراج می شه. اینها طلبکار هم هستند. پاداش از بیت المال اون هم با ایجاد رانت و دور زدن قانون از معجزات حضراته.
من متاسف هستم برای این دولت که داد عدالت می‌زنند و لی بر عکس کار می‌کند
حتما رییسی بعد اعلام میکند یک جلد قران مجید بعنوان پاداش جایگزین به انها هدیه میکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
یک نهج البلاغه هم بهشون بده چون ارزشش از خودرو بیشتر است. بفرستنشون سفر مکه و عتبات عالیات
مخالف این تبعیض ها در ورزشم اما وفا نکردن دولت به این عهد نشان از مسلمانی نمیدهد.
تیم فوتبال همیشه بازنده...!!.با وجود تیمهای سرحال ژاپن وکره واسترالیا وعربستان جایی برای این تیم پیر وجود نداره.صعود به جام جهانی وقتی قراره ۵ تیم صعود کنند هیچ ارزشی نداره.صعود به جام جهانی فقط در سال ۱۹۷۸ ارزشمند وقابل تقدیر وپاداش بوده که از ۲ قاره فقط یک تیم صعود میکرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
منظورت این بود که سهمیه قاره آسیا اون موقع کم بود ولی این مورد را بد بیان کردی
اينا چه گلي به سر مردم و مملكت زدن؟ تو اين سالها تو كدوم تورنمنت قهرمان شدن؟ نهايتشم ميشن يكي مثل علي كريمي!!!!!!!!!!!!
سلام به همگی
من خودم یکی از کسانی هستم که علاقه زیادی به تماشای ورزش مخصوصا رشته فوتبال دارم .ولی با این کثافت کارهایی که بطور علنی در این رشته ورزشی مشاهده میشه بعضی اوقات با خودم می گم ایکاش،یکی پیدا می شد تا این ورزش رو از کشور ما حذف می کرد . تا آدم شاهد اینجور تبعیض ها در بین اقشار مختلف ملت عزیزمون ایران نباشه.
شاید جناب رئیسی فکر میکنه هرتیمی بیشتر گل بخوره بهتره
شش تا گل از انگلیس برداشتیم ?
بازم خدارو شکر که این تیم ملی فوتبال و این بازیکنان مثل تیم های بزرگ مانند برزیل و اسپانیا و آرژانتین بازی نمیکنن و مقام ندارن ، وگرنه حتی پول های توی جیب بون رو هم باید بهشون می‌دادیم وگرنه ناراحت می شدن
به جهنم . بذار تاثیر بذاره. از بقیه سیستم چه دیدیم که حالا فوتبالیستهای دو زاریمون بخوان گل بزنن به سرمون.
اين تيم ملي بخاطر بازي گندشون در جام جهاني بايد تنبيه شوند به پاداش
اينها مستحق پاداش نبستند
خدا را شکر عدالت اجرا شد مگر بازیکنان تیم ملی در سطح جهانی مدال آور هستند چرا سایر ورزشکاران که در سطح جهانی نفرات اول مفتخر می‌شوند چنین زانتی قایل نیستید متهم سالها در جنگ بودم از دولت میخواهم به من چنین رانتی بدهد
این فوتبالیست های مفت خور با این نتایج فضاحت بارشون گندش رو در آوردن،انصافا روی چه حسابی باید به اینا پاداش داد،آخه جام و مقام برامون آوردن یا چیز دیگه،خدارو شکر همشون حاشیه دار هستن ،بعد اون کشتی گیر یا رزمی کار یا ورزشکاری که میره مدال طلا و نقره میگیره ،هیچی بهش نمیدن،حتی بعضا تعدادی از اونا شغل مناسبی هم ندارن
رئیسی راست می‌گوید پاداش بازنشسته ها را که ۳۰ سال خدمت کرده اند پرداخت کنند پول برای همه چیز دارند جز حق و حقوق بازنشسته‌ها
تو دوتا خبر بالاتر جناب رئیس جمهور افاضه فرمودند دولت فساد زدا لااقل میذاشتید دوات سخنرانی هاتون خشک بشه اخه
از جیب مردم به کام آقازاده ها و سلبریتی ها

خوب برای رییسی در آستانه انتخابات تبلیغ کنید
چرا با پول مردم و نفت ما جیب این بی مصرف ها رو پر میکنید ،چرا ب داد ثبت نام کنندگان خودروهای وارداتی نمی رسید ،اگر مجوزی ههم میدید ب ورزشکاران المپیکی در انفرادی بدید نه ب فوتبالیست بی مصرف گل خور
سید محرومان باید یه فکری برای این بازیکنان بکنه آخه گناه دارند بیچاره ها جایزه شونو میخوان
چی بود اسم این فوتبالیسته؟ نمیشد تو تلویزیون مبلغ ماشینتو نمیگفتی؟ زبان سرخ سر سبز میدهد بر باد.
فوتبالیست هاچه غلطی کردن چه سودی داشتندهمیشه باخت دادن وتاآخرهم باخت خواهنددادبیت المال مردم راتوجیب اینهانریزیدبگذارین مثل جوان‌های دیگرکارکنندزحمت بکشنداندازه یک پرایدهم زیادیشون هست
یه عده آدم بیسواد میرن توپ شوت میزنند کل امکانات بیت المال رو در اختیارشون میزارین
این بی خاصیت ها تو این چند سال جز لگد پراکنی و پز دادن برای مردم چیکار کردند
عجب جالبه جایزه ی بازیکنان ورزشی با جایزه ای که برای (جانبازان) برای سهمیه ی خودرو در نظر گرفتند واری(نیم میلیارد تومان) پول نقد (421 میلیون تومان پول نقد برای حواله ی (207) ایرانی!!!!!!!
برای جانباز با خانواده ی 5 یا شش نفری !
خیلی جالب نیست
چه جایزه ای بعد از (62) تا الان که حرفی از خودرو نبوده و الان هم که رو دستشون باد کرده بنجُل های ایرانخودرو رو دستشون یک جانباز نیم میلیارد تومن پول نقد از سر قبور اموات باید جمع بکنه تو حساب ایرانخودرو بلوکه کنه تا حواله اش باطل نشود!!
آفرین به این جایزه!!!
مردمی؟؟!!
مردمی!!!!
باید بجاش یک جلد قرآن به بازیکنان بدهند تا ادم بشوند
اجرای قانون برای دولتمردان ما هم گزینشی هست اگر راست می گویند رای دیوان را می‌خواهند اجرا کنند چرا چند سال قبل وقتی دولت جلوی واردات خودرو را گرفت ولی دیوان این مصوبه را رد کرد چرا اجرا نکردند و واردات را آزاد نکردند اصلا قانون در مملکت ما فقط وفقط در خدمت دولتمردان و زنجیر پای مردم هست
دنبال توپ‌ دویدن و شوت زدن به توپ که نشد افتخار،هر چند که اینا باعث آبروریزی در جام‌جهانی هم شدن.افتخار یعنی اون کسی که زندگیشو صرف دفاع از کشور کرد و ۵۰ درصد از عضو بدنشو از دست داد و برای دفاع از کشورش به زندگی راحت و آسوده چشم پوشی کرد و تمام زندگیش صرف دارو و درمان جراحات ناشی از جنگ شده.
چرا به فوتبالی مفت خور باید پاداش. داد پس رشته ها دیگه ورزشی چرا باید نگیرن مگر جان جهانی چکار کردن مگه از آمریکا گل نخوردن چرا مردم حق واردات خودرو ندارد چرا یکی میلیاردی بخورد یکی نتوانت یه پراید لگن بخرد. ن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست