بازدید 11912
با تحولات منطقه و جهان

واکنش ایران به رای دادگاه سوئد علیه حمید نوری/ اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران/ رد صلاحیت ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

واکنش ایران به رای دادگاه سوئد علیه حمید نوری، اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، رد صلاحیت ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، رزمایش نظامی چین در دریای زرد در پاسخ به تحرکات ژاپن و کره و تصویب قطعنامه ضدایرانی کانادا در سازمان ملل، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۲۱۱۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳ 20 December 2023

واکنش ایران به رای دادگاه سوئد علیه حمید نوری/ اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران/ رد صلاحیت ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

بین الملل تابناک: واکنش ایران به رای دادگاه سوئد علیه حمید نوری، اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، رد صلاحیت ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، رزمایش نظامی چین در دریای زرد در پاسخ به تحرکات ژاپن و کره و تصویب قطعنامه ضدایرانی کانادا در سازمان ملل، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

واکنش ایران به رای دادگاه سوئد علیه حمید نوری

رای دادگاه سوئد درباره حمید نوری شهروند ایرانی زندانی در سوئد و محکوم کردن او به حبس ابد، واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را به همراه داشت.

ناصر کنعانی در این باره گفت: جمهوری اسلامی ایران رأی دادگاه‌های بدوی و تجدیدنظر درباره حمید نوری، شهروند ایرانی را از اساس غیرقابل قبول دانسته و آن را به شدت محکوم می‌کند.

وی افزود: جای تأسف است که دادگاه سوئد بدون توجه به موازین دادرسی عادلانه، به صدور چینین رأی مخربی مبادرت کرده است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی اضافه کرد: متاسفانه دستگاه قضایی سوئد با قرار گرفتن در کنار گروهک‌های تروریستی که دهه‌هاست مشغول انجام شنیع ترین اعمال تروریستی و ضدبشری علیه مردم ایران، عراق و حتی اروپا هستند، این گونه منافع دو ملت و روابط قدیمی، تاریخی و ریشه دار دو کشور را در معرض خطر قرار داده‌اند.

کنعانی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بر اساس وظایف ذاتی خویش در دفاع از حقوق شهروندان خود، از تمام ظرفیت‌ها و امکانات قانونی برای رهایی شهروند یاد شده از چنگال بی عدالتی استفاده کرده و تا استیفای کامل حقوق شهروند خویش به تلاش‌های خود ادامه خواهد داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین اعلام کرد که جمهوری اسلامی ایران حق خود را برای برداشتن گام های متناسب محفوظ می‌داند.

اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران

وزارت خزانه‌داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید علیه افراد و نهادهایی خبر داد که مدعی است با صنایع پهپادی سپاه پاسداران ایران مرتبط هستند.

 دولت آمریکا در ادامه هراس از توانمندی‌های دفاع پهپادی و خودکفایی ایران در تولید پهپادها، شامگاه سه‌شنبه، تحریم‌های جدیدی را علیه ۱۰ نهاد و ۴ فرد اعمال کرد که مدعی است در تهیه مواد برای تولید پهپاد در ایران مشارکت داشته‌اند.

شبکه فاکس نیوز با اشاره به این تحریم‌های اعمال‌شده از سوی وزارت‌ خزانه‌داری آمریکا گزارش داد که وزارت امور خارجه و خزانه‌داری آمریکا مدعی هستند این تحریم‌ها شبکه‌ای را هدف قرار می‌دهد که توسط «حسین حاتفی اردکانی» مدیریت می‌شود و در ایران، مالزی، هنگ کنگ و اندونزی فعالیت می‌کند.  در بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا، اردکانی و شخصی به نام «گری لام» که برای یک شرکت چینی کار می‌کرد و هم‌دستان آن‌ها متهم شناخته شده‌اند.

دولت آمریکا مدعی شد که این افراد و نهادها در تهیه کالاهای حساس، از جمله قطعات الکترونیکی آمریکایی برای ساخت پهپادهای انتحاری تولید شده توسط سازمان جهاد خودکفایی نیروی هوافضای سپاه پاسداران و برنامه پهپادی آن مشارکت داشتند.

فاکس نیوز در ادامه نوشت که در یک تحقیق چند ساله انجام‌شده توسط وزارت امنیت داخلی (HSI)، شبکه‌ای از شرکت‌های واسطه ایرانی، شرکت‌های صوری و شرکت‌های خدمات لجستیکی شناسایی شده‌اند که برای تهیه و تسهیل انتقال فناوری حساس آمریکایی و خارجی برای برنامه تسلیحاتی این سازمان استفاده می شود.

«برایان نلسون» معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی درباره اعمال این تحریم‌ها با مطرح کردن ادعاهایی علیه نقش ایران در منطقه گفت که «تولید غیرقانونی پهپادهای مرگ‌بار توسط ایران و گسترش آن به نیروهای نیابتی تروریستی خود در خاورمیانه و روسیه همچنان تنش‌ها را تشدید، درگیری‌ها را طولانی و ثبات را تضعیف می‌کند.»

رد صلاحیت ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

دادگاه عالی کلرادو حکم داد که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا نمی‌تواند در رای‌گیری مقدماتی در آن ایالت آمریکا شرکت کند. این نامزد پیشتاز جمهوری‌خواهان قول داده که درخواست تجدیدنظر کند.

 این پرونده از سوی فعالان دموکرات به جریان افتاده که استدلال می‌کنند، ترامپ فاقد صلاحیت لازم برای نامزدی دوباره برای ورود به کاخ سفید است چون او در «شورش» علیه دولت ایالات متحده دست داشته و در این زمینه آنها به بخشی از اصلاحیه چهاردهم اشاره داشتند که پس از جنگ داخلی آمریکا در سال ۱۸۶۵ تصویب شد.

به گزارش راشا تودی، دموکرات‌ها از اصطلاح «شورش» برای توصیف حمله ۶ ژانویه ۲۰۲۱ در ساختمان کنگره آمریکا استفاده می‌کنند، هرچند هیچ کس، از جمله ترامپ، به این جرم خاص متهم نشده است.

چهار قاضی دادگاه عالی کلرادو که همگی دموکرات بودند، روز سه‌شنبه موافقت کردند که ترامپ واجد شرایط شرکت در انتخابات مقدماتی در این ایالت نیست، اما حکم خود را تا ۴ ژانویه ۲۰۲۴ در انتظار تجدیدنظر باقی نگاه می‌دارند.

به گفته استیون چونگ، سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ، او در واکنش به این حکم تصمیم مذکور را «کاملا ناقص» و محصول «طرح یک گروه چپ‌گرا با حمایت مالی "جورج سوروس" برای مداخله در انتخابات به نمایندگی از جو بایدن حقه‌باز» خواند.

سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ گفت: «رهبران حزب دموکرات نسبت به پیشروی فزاینده و مسلطی که رئیس‌جمهور ترامپ در نظرسنجی‌ها دارد، در حالت پارانویا هستند. آنها اعتماد خود را به ریاست جمهوری ناموفق بایدن از دست داده‌اند و اکنون هر کاری که می‌توانند انجام می‌دهند تا رای‌دهندگان آمریکایی را از اخراج آنها از قدرت در نوامبر آینده بازدارند.»

این سخنگو افزود، کمپین ترامپ به دیوان عالی ایالات متحده شکایت خواهد کرد و اطمینان کامل دارد که به سرعت به نفع ما حکم خواهد داد و در نهایت این دعاوی غیر آمریکایی پایان خواهد یافت.

رزمایش نظامی چین دردریای زرد در پاسخ به تحرکات ژاپن و کره 

وزارت دفاع چین روز سه‌شنبه اعلام کرد که نیروی دریایی این کشور در حال انجام رزمایش‌هایی در «دریای زرد» است.

به گزارش وبگاه «چاینامورنینگ پست» این اعلامیه تنها چند روز پس از آن اعلام شد که کره جنوبی و ژاپن اعلام کردند که در پاسخ به گشت‌زنی مشترک هواپیماهای چینی و روسی، رزمایش هوایی را به اجرا گذاشته‌اند.

وزارت دفاع چین در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک ناوگان نیروی دریایی در این رزمایش شرکت کرده است.این ناوگان شامل یک ناوشکن موشک انداز و سه ناوچه مجهز به موشک های دفاع هوایی و ضد زیردریایی است.

وزارت دفاع چین اعلام کرده که این رزمایش‌ها شامل حملات موشکی و تیراندازی دریایی، تمرینات دفاع هوایی و دریایی است.

ارتش کره جنوبی اخیرا مدعی شد، دو هواپیمای چینی و چهار هواپیمای روسی وارد منطقه شناسایی پدافند هوایی این کشور شده و هفده دقیقه در آنجا ماندند.

در همان روز، ژاپن اعلام کرد که دو بمب افکن چینی و دو بمب افکن روسی را در یک پرواز مشترک بر فراز دریای ژاپن قبل از پرواز به دریای چین شرقی رهگیری کرده است.

چین و روسیه از سال ۲۰۱۹ به این سو رزمایش‌های مشترک هوایی و دریایی را در شمال شرق آسیا آغاز کردند. در سال ۲۰۲۲، پس از تهاجم روسیه به اوکراین، آنها دو بار در سال اجرای این رزمایش‌ها را آغاز کردند.

فرماندهی شمالی ارتش چین معمولا در عملیات در دریای ژاپن و همکاری با نیروهای روسیه مشارکت دارد. وزارت دفاع چین اعلام کرده  که هدف از رزمایش با روسیه تقویت توانایی دو کشور برای «حفاظت مشترک از صلح و ثبات منطقه‌ای» است.

تصویب قطعنامه ضدایرانی کانادا در سازمان ملل

قطعنامه ضد ایرانی حقوق بشری کانادا که هر ساله علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح می‌شود، در رای گیری سه‌شنبه شب به وقت محلی در مجمع عمومی سازمان ملل فقط توانست ۷۸ رای مثبت کسب کند که حتی از سال گذشته نیز کمتر بود و آرای مخالف و ممتنع به آن نیز از سال گذشته (۱۴۰۱) بیشتر بود.

این قطعنامه در مجمع عمومی ۱۹۳ عضوی سازمان ملل، ۷۸ رای موافق، ۳۰ رای مخالف و ۶۸ رای ممتنع کسب کرد و بدین ترتیب، ۹۸ کشور به آن رای منفی و ممتنع دادند و ۱۷ کشور نیز در رای گیری حضور نداشتند.

تصویب قطعنامه ضدایرانی کانادا در سازمان ملل / آرای موافق کمتر از مخالف و ممتنع

این قطعنامه ۲۴ آبان ماه در کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل با ۸۰ رای به تصویب رسید و ۲۹ کشور به این قطعنامه رای مخالف و ۶۵ کشور رای ممتنع دادند و تعداد موافقان کمتر از میزان آرایی بود که اعضای سازمان ملل به این قطعنامه رای مخالف و ممتنع دادند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۵
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۱۵
وزارت خارجه چراهنوز جواب این یارو افغانیها رونداده که گفت ایران بخشی از افغانستان بود باگفتن این حرف یهو هوس می‌کنه مثل حماس حمله کنه تاایران روازدست متجاوزین نجات بده وبه افغانستان برش گردونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
چرا از ترامپ می ترسند رد صلاحیتش کردند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
بخاطر چه کسی ترامپ رد صلاحیت شد تا او بتواند راحت رییس جمهوری پر دمکراسی امریکا شود؟
مغز براندازان هم اکنون
تحریم پشت تحریم. این وضعیت تعامل شما با دنیاست.

مغز براندازان پارسال
غرب باید تحریم ها رو حفظ کنه. فلان جا رو هم تحریم کنین. مردم و ... تحت فشار قرار میگیرن مجبور به تغییر رفتار میشن.

تشخیص
مغز هنگام نصب شاغول نشده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
برو چای دبش و ساندیس رو بخور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
متخصص عزیز واژه برانداز بر اینها زیادی از همون غرب زده استفاده کنی بهتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
متخصص مغز خدا کمکت کنه واسه رشته ای که انتخاب کردی اینا که درمان ندارن
ناشناس
| Germany |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
ظاهرا از ترس براندازان، مغز خودت هم معیوب شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
این متخصص عمدا می خواهد بحث را از مدار اصلی خارج کند و به مسخرگی بکشاند .همین ها هستند که یک تظاهرات آرام و قانونی را به آشوب می کشاندند تا مردم جرات نکنند به صورت آرام و قانونی تظاهرات کنند.
تا حالا موفق هم بوده آند چون مورد حمایت هستند.
ح
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
متخصص مغز خودتو به یه متخصص مغز و اعصاب نشون بده
ناشناس
| Canada |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
مغز ساندیس خوران: ما اینطوری هستیم که هر چی اکثریت ملت میگویند ما باید مخالف . باشیم . والسلام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
متخصص مغز
از چای دبش چقدر سهم بردید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
ساندیس خوران استکبار چه زجری کشدین از نظر تو. دمت گرم
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
فقط خدا میدونه چقدر حال میکنم با نظرات تخصصی ت متخصص جان
مخصوصا اونجاش بیشتر حال میده که این غربگداها و خودتحقیرهای وامانده هرچی بهت توهین و متلک و ... که لایق خوشونه میزنن محل ... شون نمیزاری و کار خودتو انجام میدی خخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
متخصص مغز با رای گیری پستی تقلب کردند حالا هم رد صلاحیتش کردند. بعد از اون همه کار بنفع امریکا.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
کجایند سلبیریتی های طرفدار حقوق بشر و لطیف.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
قبلا مطالب مشعشع این فرد را می خواندم منفی میدادم الان وقتم را دیگر تلف نمی کنم و بلافاصله منفی میدهم چون از درمان این بنده خدا کلا مایوسم
فوق تخصص مغز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
با معاینات جدید متوجه شدم مغز متخصص کاملا دوقطبی هست و بوی اسرائیل میدهد. هدفشم تفرقه در جامعه و مسؤلیت تفرقه در مخاطبین تابناک هست.
رهبری گفتن از دوقطبی کردن بپرهیزید اما این متخصص خیلی زیرکانه پیش میره
ترامپ قبلا صلاحیت داشت. الان دیگه صلاحیت نداره.
چرا؟
عشق دموکراسی غرب ها جواب بدن
پاسخ ها
عشق دموکراسی غرب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
ترامپ صلاحیت داشته ؛ دارد و خواهد داشت
زمزم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
دموکراسی غرب به معنای واقعی پورنوکراسی است که با مدیریت جهانی صهیونیسم اداره میشه بقیه اش کشکه
ناشناس
| Germany |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
خیلی بدبختی که نمی فهمی این دموکراسی درخشان و قابل ستایش غرب است که رییس جمهور اسبق خودش رو اینجوری در دادگاه و بصورت علنی محاکمه میکنه
شماها هم هنوز قیافه متهمین اختلاس چند میلیارد دلاری چای دبش رو نشون مردم ندادید، چه برسه به محاکمه علنی
ناشناس
| Germany |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
خبر اشتباه است
دادگاه عالی باید راجع به روسای جمهور امریکا نظر دهد بند ۱۴ متمم قانون اساسی امریکا راجع به افسران می باشد نه روسای جمهور
دمکراتها و قاضی های شان فقط و فقط دارند محبوبیت ترامپ را در امریکا بیشتر میکنند و خود او عمدا این خبرها را بولد میکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
جاییو سراغ دارم که نماینده ی فعلی مجلس،برای دوره ی بعدی نمایندگی،رد صلاحیت شده،مدیونی اگه فکر کنی اونجا،ایرانه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
اولا که تو یک ایالت برای مرحله مقدماتی رد صلاحیت شده ، دوما دمشون گرم که رییس جمهور هم محاکمه می کنن ، نه اینکه 3 میلیارد دلار رو بخورن یک مدیر اسباب دست کلا دستگیر بشه و آخرم بره کانادا
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
930 جواب خیلی ساده است ولی خودتو بکوچه علی چپ میزنی.ترامپ قبلا پرونده کیفری نداشت ولی بخاطر اقدام زمان انتخاباتش پرونده کیفری تحت عنوان شورش علیه دولت که چندکشته هم داد الان داره که تحت محاکمه هم هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
ترامپ خیلی دیوانگی کرد اگر در کشور ما بود اعدام شده بود .
به نظر من ترامپ خواسته یا نخواسته مأمور پوتین است .
رفتارش خیلی زشت است .
کدام آدم عاقل می گوید من می خواهم عربستان را بدوشم.
بد بخت نمی داند قدرت آمریکا در جهانی شدن است تلاش دارد اول آمریکا بگوید .
ایلان ماسک وبقیه بخاطر جهان است که ثروتمند شدن .
اگر کشوری از جهان دور شود فقیر می شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
دموکراسی با وجود اشکالاتی که برآن مترتب است هنوز بهترین روش برای اداره یک مجموعه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
صلاحیت ندارد زیرا طرفدارانش با حمله به کنگره دموکراسی را به خطر انداختند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
وقتی رای آوردش بعد میخوای بسوزیاااا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
چای دیش و تصویر و دموکراسی غرب و.. ... چقدر بی ربط و کم اطلاع
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
آدم دلش برای پادو های امریکا می سوزد چطور رد صلاحیت ترامپ را ماس مالی کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
چون نمی خواهند مثل دفعه قبل تقلب کنند ترامپ را رد صلاحیت کردند.
اون ممتنع ها هم موافق بودن ببم جان. زیادی ذوق زده شدی.
وی افزود: جای تأسف است که دادگاه سوئد بدون توجه به موازین دادرسی عادلانه، به صدور چینین رأی مخربی مبادرت کرده است.
آقای کنعانی میشه یه مصداق از این باصطلاح موازین دادرسی عادلانه بیاری.
150.000.000.000.000 ریال فقط یه قلم پول این مردم و مملکت را برادر وارانه بین خودشون تقسیم کردنه و کسی هم تا این ساعت مواخذه نشده.بقیه رسیدگی های عدلانه تون هم که همه دیدنه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
گل گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
ریال نه تومان
سه میلیارد دلار از بات دلاری 50هزار میشوذ اونقدر تومان
سهیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
با این اعتراضاتی که مسولین ایرانی به رای حمید نوری میکنند کاملا مشخص شده که این شخص چقدر مهم بوده و مسولیت سنگینی در ایران داشته
چون ترامپ را تایید صلاحیت نکردند ما هم در انتخابات شرکت نمی کنیم
خیلی هم ربط دارد الان دنیا تبدیل به دهکده جهانی شده و مگه نبیند ۹۰ درصد اخبار به مسائل خارجی می پردازه!
دادگاه استیناف سوئد حکم حبس ابد نوری را تائید کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
پس فردا که اشک ریختن که ایران چرا به روسیه پهپاد میده برای کوبیدن سوئد یادشون باشه کارهاشون رو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
تا ابد وقت داره بشینه فکر کنه به گذشته ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
ظاهرا بررسی این پرونده بیش از دو سال زمان برده !؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
۱۰:۲۱
همون پهپادا جنگ رو ۳ ساله که طول داده
ناشناس
| Germany |
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
دادگاه های سوئد تا بحال کدام متهم را بصورت ناعادلانه و بدون مدارک متقن محاکمه کرده است؟ واقعیت را قبول کنیم و سعی ننماییم که قوه قضاییه سوئد را نیز به بی عدالتی و غرض ورزی متهم کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
خجالت بکش ما داریم از ایرانی ها دفاع می کنیم ولی شما تحمل نداری و سانسور می کنی آن هم در قبال خارجی ها و دوباره می نویسم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
شما که تطهیر غرب می کنید معلوم هست سفید شویی منافقین هم بکنی، بالاتر از این مگر هست مدرک که خود منافقین تروریست هستند و در سوئد هستند و یک فردی را که هیچ ربطی به سوئد ندارد و هیچ جرمی مرتکب نشده آنجا میکشانند در آن کشور و دستگیر می کنند و دادگاه برگزار می کنند؟ خود اعتراف منافقین در سوئد که بماند دنبال چی هستند در این بازی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
تفاوت بین حمید نوری با دهها ملوان فقیر ایرانی که

سالهاست در زندانهای وحشتناک سومالی و اتیوپی و

وو اسیرشدند و حداقل کاری را وزارت خارجه برای آزادی

شان نکرده اند در چیست ؟؟؟ ایا این تبعیص و طبقه

بندی مردم به اقلیت خودی و اکثریت قاطع غیر خودی
نیست ؟؟؟
کانادا که اینقدر به حقوق بشر حساسه! تو غزه هم حساسه؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
غزه سابق الان دیگه اسمش موشه کلا هستش یکی از شهرهای اسرائیل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
مگه چه خبره
خوب یه دونه زده داره ۱۰ تا میخوره
علی
| Canada |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
بله حساسه، باید پاکسازی بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
مگه غزه پیروز نشده و کل اسرائیل نابود نکردید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
پیروزی طوفان الاقصی را جشن بگیر.
چه کار داری به کانادا
خدارو شکر کنیم سوئد اعدام نداره!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
اعدام فقط در کمتر از ۷ کشور دنیا موجود است
که چین اول
جمهوری اسلامی ایران دوم ( که نسبت جمعیت اول )
عربستان سوم
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
چرا ما شکر کنیم بفرمایید شکر کنند.
با ترامپ ❤ از 2024
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
مرگ بر پوتین سوراخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
مرگ بر قاتل سردار سلیمانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
گرچه پوپولیست ولی به درد شیخا میخوره
باید با موشک بالستیک نقطه زن هایپر سونیک حمله کنیم به زندان سوئد و نوری رو نجات بدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
یخ نکنی یخچال فرنگی !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
با نمک
ساندیس خور
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
بالاخره من خودم میروم سوئد و نوری را تجات میدم و برمیگرم
بانام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
تو تا شاه عبدالعظیم هم تونستی بری سلام منو برسان بی خیال سوئد شو
باید مقابل به مثل شود در قبال سوئد گستاخ تروریست پرور و فضول
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
بازم شعار ؟!
ناشناس
| Germany |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
تشت آب سرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
مردش نیستی تنگه رو نبندی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
جالب هست شما زیر نظر خودم جواب دادنن و جواب آنان را دادم منتشر نمی کنید ولی نظرات دیگر را منتشر می کنید ولی با این حال دوباره می نویسم
حیف شد واقعا اگه ترامپ رئیس جمهور میشد خیلی راحت تر ازش ایتیگام سخت میگرفتن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
غصه نخور شب دراز است و قلندر بیدار !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
انشاءالله به زودی خبر به درک رفتنش منتشر خواهد شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
11:24
برات سخته ادب داشته باشی در برابر یه بزرگتر ؟
خدا ترامپ را لعنت کند با چراغ سبز پوتین از برجام خارج شد والله دولت روحانی خوب تورم را مهار کرده بود وسایر شاخص های اقتصادی نیز رو به بهبودی می رفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
جناب محترم لطف کن منتشر کنید

با این حساب پس همه نوکر روسیه هستند حتی کدخدا!!!!
فقط جهت اطلاع تو از سال 92 تا شهریور 96 سرکوب اقتصادی به خصوص ارزی صورت گرفت و بعد فنر آن رها شد و در سال 97 با خلق ارز4200 اقتصاد به کل نابود شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
روحانی دلش برای مردم می سوخت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
خیلی وقیحی دولت روحانی دلارو ۱۰ برابر کرد به قالی های کاخ ریاست جمهوری حتی رحم نکرد
شغل نوری چی بوده دهه ۶۰ ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
هر چی بوده به هیچ اجنبی و اجنبی پرستی ربط نداره !حقوق بین الملل اینو میگه
رسول نادری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
الان دیگه چیزی به نام اجنبی و بیگانه و خاجی دیگه وجود نداره. به لطف ارتباطات اعمال ما در هر جای دنیه به همه جای دنیا مربوطه. من دوستانی در هزاران کیلومتر دارم که رفتارشان بر زندگی من موثره در حالی که همسایه دیوار به دیوارم را نمی شناسن. انسانها دیگه این دسته بندی‌های ظالمانه خارجی و
فرنگی و اینجایی و اونجایی را پشت سر گذاشته اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
از مدارکی که در موبایلش بود و همه را حذف کرده بود و آنها بازیابی کردند معلوم شد شغلش چه بوده
بیایید برای آزادی حمید نوری تنگه را ببندیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
حوثی ها دارن میبندن شریعتی به آرزویش میرسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
بارها تا قضیه جدی نبود خیلی ها حتی مسئولین پیشنهاد بستن را می دانند اما وقتی جدی شد همه پا پس کشیدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
حاج حسین هم دیگر از بستن تنگه حرفی نمی زند
جناب کنعانی امثال نوری که در خارج از کشور زندانی هستند زیاد است چرا برای آنها استیفای حقوق نمی کنید. ضمن آنکه نامبرده را ابتدا منکر داشتن رابطه با نظام قضایی معرفی میکردید و بعد از دادن شهادت عده کثیری علیه مشارالیه حالا خون خواه ایشان شدید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
وقت و انرزی و اعتبار و هزینه های سنگین وکلای بسیار

گران قیمت مشهور در سطح جهانی که برای نوری کرده

اند میتوانستیم تمام ایرانیان زندانی و اسیر در تمام

کشورهای دنیا را نجات بدهیم که چند هزار نفر هستند
از داور بازی معروف ایران و عراق چه خبر؟
سلام تابی جون
خوشبحال نوری . آدم زندانی بشه اون هم تو سوئد . دیگه چی میخواد .
آقای نوری حالشو ببر.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
واقعا خوشبحال نوری
نفس کشیدن و زندگی کررن در کشور اروپایی
دیگه مجبور نیست گوجه فرنگی رو بخره ۵۰ هزار
گوشت ۵۰۰ هزار
مرغ ۱۰۵ هزار
دیگه همه چی نجانی
بخور و بخواب
اینترنت پر سرعت
سوئد نوکر اسراییل و امریکا است و از خود هیچ اختیاری ندارد و این نمایش مضحک را برای خوش رقصی برای ابابان صهیونیست اش به راه انداخته است تا جنازه متعفن و پوسیده منافقین مثلا برای عرض اندام جلوی نظام الم کند که طرفدارنش خیال کنند هنوز این جنازه حیات دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
از نظر شما، همه دنیا نوکر آمریکا و اسراییل هستند
ناشناس
| Germany |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
خوش رقصی؟؟ تو اصلا میدونی حمید نوری رو برای چی محاکمه کردند؟
خوشبحال نوری
راحت شد خداوکیلی
خورد و خوراک مجانی
هوای پاک
اینترنت پرسرعت
تورم تک رقمی
رفت بهشت
من حاضرم جامو با نوری عوض کنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
عجب
حمید نوری بعد از جدا شدن از دستگاه قضایی، چه شغلی داشته؟

مرموز بودن یا مرموز جلوه دادنِ شخصیت و زندگیِ حمید نوری از سوی خانواده ایشان و حاکمیت، علت اصلی عدم اقبال افکار عمومی به حمایت از حمید نوری بعنوان یک شهروند ایرانی است.

اینکه نمی خواهند یا نمی شود اطلاعات زندگی حمید نوری را برای مصلحت بزرگتر ِ خود او (آزادی از زندان) افشا کرد به چه معناست؟
دادگاههای سوید باید اصول صحیح و پیشرفته محاکمه را از قوه قضاییه ما یاد بگیره!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
احسنت. طيب ا... انفاسكم
نوری شانس اوورد که توی چین محاکمه نشد
باید صدقه بده
پزشک و چک آپ مجانی
اینترنت پر سرعت رایگان
هواخوری در هوای پاک
خورد و خوراک مجانی
توالت فرنگی
روزنامه و مجله رایگان
تخت طبی فنری
امکانات ورزشی
تلفن رایگان

لطفا به من حکم زندان ابد بدهید در سوئد یا سوئیس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
آدم اگه محاکمه هم میشه توی به کشور به درد بخور محاکمه شه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
بزرگترین شکنجشون حذف بیسکوئیت از چای عصرانه است
به اعتراف پسر حمید نوری
سایت تابناک کامتهای انتقادی رو سانسور میکنه و اجازه انتشار نمیده
لطفا هرچی میتونید توی کامنتاتون فحش و بدو بیراه آمریکا و اسرائیل بدید تا تابناک خوشحال بشه
هزارتا ایرانی دیگه هم هستن تو دادگاه های خارجی محاکمه می شن اسم یکی شونو بلدین؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
هنوز نفهمیدی در آن کشور جرم کردن ولی این فرد هیچ جرمی در آن کشور نکرده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
۱۴:۱۶
داداگاه بین المللی بوده به درخواست شاکیان ایرانی
حبس ابد نوری زیاد طول نمی‌کشد زیرا بعداز اینکه نصف محکومیتش یعنی 12 سال را کشید آزاد میشوند تا حال 4 سال از حبسش را گذرانده میماند هشت سال دیگر.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
حالا تو چرا نگران نوری هستی؟
سوال .شما که اینقدر به چین و روسیه نزدیک شدید اگر روزی روزگاری خواستید از آنها دور شوید آیا آنها اجازه دور شدن به شما می دهند و ایران مثل اوکراین نمی شود ؟؟
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
احسنت. این بزرگترین خطر نزدیکی به این دو کشور است.
آن هم اینقدر کورکورانه
یه جوری سخنگوی قوه قضاییه از تضعیف حقوق بشر حرف میزنه، آدم دلش به حالش میسوزه، یه لحظه فکر کردم سویس زندگی میکنم، اما تا چشمام باز کردم دیدم ای بابا اینجا ایرانه،
نزديك به 100 جلسه دادگاه دادرسي غيرعادلانه هست ولي .....!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی