بازدید 3443
۱

سقوط مرگبار سبد حمل مصالح از تاورکرین در غرب تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از سقوط سبد حمل مصالح از تاورکرین بر سر سه کارگر خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۱۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵ 20 December 2023

به گزارش «تابناک»، سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت ۱۸:۲۱ عصر سه شنبه یک مورد حادثه سقوط سبد حمل مصالح از تاورکرین به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را به همراه تجهیزات لازم به محل حادثه واقع در یک کارگاه ساختمانی در بلوار ناصر حجازی، خیابان اسپندفر اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که در یک کارگاه ساختمان یک دستگاه تاورکرین در حال حمل مقادیری مصالح ساختمانی در سبد حمل مصالح بوده که ناگهان سیم بکسل‌های نگهدارنده سبد جدا شده و این سبد به همراه مصالح بر سر سه کارگر افغانستانی که مشغول کار در آن محل بودند، سقوط کرد. 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه دستگاه تاور کرین داخل کارگاه ساختمانی قرار داشت، گفت: سقوط سبد نیز در داخل کارگاه رخ داد و بنابراین اینطور نبوده که تاورکرین سقوط کرده یا سبد آن به خیابان یا معابر افتاده باشد.

ملکی با اشاره به اقدامات آتش‌نشانان در محل اظهارکرد: عوامل آتش‌نشانی بلافاصله اقدام به ایمن‌سازی محل کرده و سه کارگر را از زیر مصالح و سبد خارج کردند که با تحویل آنان به عوامل اورژانس متاسفانه مشخص شد یکی از آنان جان خود را از دست داده است. دو کارگر دیگر نیز برای درمان به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی با اشاره به ایمن‌سازی محل گفت: با پایان عملیات آتش‌نشانان محل تحویل عوامل انتظامی و مسئولان کارگاه ساختمانی شد و آتش‌نشانان در حوالی ساعت ۲۰ به ایستگاه بازگشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
اینا شهیدن به خدا
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی