بازدید 3091

شایعه افزایش قیمت بنزین صحت ندارد

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: شایعه‌ای مبنی بر اینکه در پی اختلال در جایگاه های سوخت قیمت بنزین افزایش پیدا خواهد کرد به هیچ عنوان صحت ندارد.
کد خبر: ۱۲۱۱۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۵ 19 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ رمضانعلی سنگدوینی با اشاره به تکرار حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت پس از دو سال، گفت: چنین حمله‌های سایبری در همه جای دنیا رخ می‌دهد با این وجود تقویت حفاظت از سیستم‌ها ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه شایعه‌ای مبنی بر اینکه در پی این اتفاق قیمت بنزین افزایش پیدا خواهد کرد به هیچ عنوان صحت ندارد، ادامه داد: خوشبختانه تا این لحظه بسیاری از جایگاه‌های سوخت به صورت دستی به حالت عادی بازگشته و اختلال آن‌ها از بین رفته است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم نگران سوخت‌گیری برای خودروهای خود نباشند، مطرح کرد: شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، استانداری‌ها و دیگر مسئولان تمام توان خود را برای رفع اختلال ایجاد شده به کار گرفته و ان شاءالله به‌زودی توزیع بنزین در تمامی جایگاه‌های سوخت به حالت عادی باز خواهد گشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۱
اینکه امسال قیمت بنزین افزایش نخواهدیافت ومشکل دیروز هم صرفا یک مشکل ناخواسته بود مسلم است.ولی مسئولان یک تحقیقی بکنند که چرا با پیش آمدن یک مشکل نرم افزاری که زیادهم دیده میشود(مثلا دربانکها) چنین جو متشنجی ایجادشد چرا با عملکرد نابخردانه خود مردم را اینگونه به دولت بدبین کرده اند؟ چرا مردم به دولت ودولتمردان وحرفهای آنان اطمینان ندارند؟ چه عواملی باعث انقدر فاصله وبی اعتمادی بین مردم وحاکمیت شده است؟
خواهیم دید
مگر سرمایه های ملی مجانی هستند؟؟؟؟؟ باید قیمت گازوییل و بنزین قیمتش در ایران مثل قیمت جهانی شود تا دیگر قاچاق سوخت حدف شود تا دولت با پولش بتواند در ساخت مثلا گسترش ساخت مترو ها درتمام شهر های بزرگ مخصوصا مترو اندیشه و شهریار مارلیک سر آسیاب در تهران و جاهای دیگر کشور ساخت مترو تهران تا شمال ساخت شرکتهای بزرگ تصفیه و آب شیرین کن مخصوصا در سواحل دریای عمان و انتقال آب به تمام کشور با سرعت فراوان
بنزین و گازوییل قیمتش باید قیمت جهانی شود
شایعه افزایش قیمت بنزین صحت ندارد.

جواب: الكي ميگي.
حاشا و کلا
بجاش از كالاهاي ديگه ميگيرين
ارزان ترین اقلام مصرفی در ایران بنزین است حتی از پساب دوغ هم ارزانتر است .
بنزین شده لیتری ۷ هزار
هر وقت شما تکذیب کردید و گفتید صحت ندارد ما مطمئن تر شدیم پس بهتر که هیچی نگوئید هم دروغگو نمی شوید هم مردم را دچار ترس و وحشت نمی کنید
خلایق همین زندگی کوفتی لایق
بنظر بنده اگر قرار بر مقایسه قیمت بنزین در ایران با قیمت جهانی باشه پس سطح رفاه و حقوق ایران هم باید همتراز کشورهای دیگر باشد.وقتی حقوق کارگر 7 میلیون تومان هست و درامدها بسیار ناچیز چطور انتظار دارین با بالا بردن قیمت بنزین شوک دیگری بر جامعه وارد کنید.مگر همین امسال رو یادتون رفته حقوق کارگری و کارمندی را ناجوانمردانه وقتی تورم بالای 50 درصد بود به اندازه 18 درصد اضافه کردن یعنی حدود 30 درصد کمتر از نرخ تورم و گفتن نمیشه و قرار شد تورم رو کنترل کنند.بنظر شما ایا دولتمردان توانستن کنترل کنند؟ قراربود مرغ رو روی 75000 تومن نگه دارند الان همین امروز مرغ شده کیلویی 110.000 تومن ؟وقتی نمیشه تورم رو کنترل کرذد پس بحث افزایش قیمت بنزین بیهوده هست و شوک به جامعه وارد میکند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی